abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 22:33:43 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77271255
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef Iblis het volgende:
Vele wetten waren er al lang voordat de Islam of het Christendom ook maar enigszins ontwikkeld was en zijn ook in maatschappijen waar Christendom noch Islam ooit voet aan de grond heeft gehad ontwikkeld.
Ja, in een tijd dat het gepeupel dom werd gehouden met brood en spelen. De islam heeft mensen aangezet, nee verplicht, om kennis op te doen.
quote:
Die geloofscontext waarvoor je al toegegeven had geen bewijs te hebben, maar alleen ‘nog niet 100% tegenbewijs
Even wat anders, waarom type je alles in Ms Word?
quote:
Oh ja, dat is waar ook, toen ging je lekker door met onbewezen beweringen over adoptieouders en opgroeien met homo-ouders.
Onbewezen? Dat kinderen geen behoefte hebben aan een moeder én een vader?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 25 januari 2010 @ 22:43:00 #242
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77271785
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, in een tijd dat het gepeupel dom werd gehouden met brood en spelen. De islam heeft mensen aangezet, nee verplicht, om kennis op te doen.
Jammer, en opmerkelijk dan, dat die kennisvergaring al een paar eeuwen nagenoeg muurvast zit in Islamitische gebieden en ook in China en klassiek Griekenland ook floreerde.
quote:
Even wat anders, waarom type je alles in Ms Word?
Mag ik vragen waar deze gedachtekronkel vandaan komt? Het is namelijk onzin.
quote:
Onbewezen? Dat kinderen geen behoefte hebben aan een moeder én een vader?
Dat homostellen de rol van ouders niet kunnen vervullen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77272011
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een boude bewering aangezien het oude Griekenland en Egypte hoogontwikkelde beschavingen waren. Ik durf zelfs te beweren meer ontwikkeld dan fundamentalistische christenen en moslims.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 januari 2010 @ 22:49:06 #244
13462 BansheeBoy
pi_77272077
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Iblis het volgende:
Mag ik vragen waar deze gedachtekronkel vandaan komt? Het is namelijk onzin.
Als ik je posts quote zie ik van die rare tekens, die ik herken van Ms Word.
quote:
Dat homostellen de rol van ouders niet kunnen vervullen.
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.

Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77272289
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:
BB begint een beetje onzin uit te kramen.
begint?

heeft nooit anders gedaan

lol
  maandag 25 januari 2010 @ 22:52:57 #246
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77272295
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch. Ik type het gewoon in een quickreply-veld onderin m’n browser. Maar ’t zullen wel de niet-Latin-1 tekens zijn die FOK! codeert als HTML-entities – daar kan ik ook weinig aan doen.
quote:
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.
En dát mag je dus staven, met een goede definitie van “normaal” en vergelijkingen waaruit blijkt dat homo-ouders inzonderheid slechter presteren.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77272687
quote:

[..]

[..]

Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.

²
dat pesten zal meestal wel meevallen
de pispaal is meestal degene die het makkelijkste slachtoffer is en dan maakt het niet uit waarmee hij/zij gepest kan worden
  maandag 25 januari 2010 @ 23:09:17 #248
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77273150
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Mr.44 het volgende:
de pispaal is meestal degene die het makkelijkste slachtoffer is en dan maakt het niet uit waarmee hij/zij gepest kan worden
Daarom, als enige Jehova, als enige moslim, als enige met overgewicht, als enige met een donkere huidskleur in een klas: allemaal mogelijkheden om gepest te worden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 23:35:45 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77274351
Ik ken meerdere kinderen ken die bij twee ouders van hetzelfde geslacht opgegroeid zijn en hier helemaal geen last van hebben. Als de kinderen niet beter weten en vanaf het begin ook met de leeftijdsgenootjes zelf praten er over is er niets aan de hand.

Een jongedame van inmiddels 14 is naar de middelbare school gegaan en heeft daar veel nieuwe klasgenoten gekregen, geen enkel probleem. Gewoon omdat zij er relaxed mee om gaat dat niemand er aan denkt om te etteren.

Juist dat de kinderen ook weten dat er thuis een basis is die liefdevol is en waar de kinderen meer dan gewenst zijn. Dat doet de kinderen echt goed.
Een gezin van vader en moeder die moesten trouwen omdat er een kind onderweg is, is toch meer kans op stuklopen...

lukt niet om te zwijgen lol
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77277056
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Mghi. Dat is wel helder ja.

Overigens is gedrag een heel gebruikelijk Nederlands alternatief voor je cursief gedrukte Engelse woord.
Z'n posts zijn sowieso doorspekt met onnodig, willekeurig gebruik van Engelse woorden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:38:48 #251
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77279837
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef Monolith het volgende:
Z'n posts zijn sowieso doorspekt met onnodig, willekeurig gebruik van Engelse woorden.
Dat is zeer usual in die scene!
quote:

²
Daar zou ik wel eens een onderzoek van willen zien/ naar willen laten doen! Volgens mij is dat b*llshit namelijk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77280086
quote:

²
Natuurlijk zijn er ook moslims die wel hun kinderen om kunnen voeden, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin, met een niet islamitische vader én moeder.

toevoeging: Kinderen die opgroeien in islamitische gezinnen lopen een buitenproportioneel risico om met justitie in contact te komen en misdadig gedrag te ontwikkelen. Dat is slecht voor het kind.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:28:00 #253
13462 BansheeBoy
pi_77280604
Het kind kan het beste opgevoed worden door een vader én een moeder, ik vind religie daarin niet zo heel relevant. Natuurlijk speelt het een rol, maar in eerste aanleg gaat het om een natuurlijk ouderschap.

Ik heb eerder al die (tedere) moederborst gevuld met volle romige moedermelk aangehaald.

²
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:30:07 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77280645
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik heb eerder al die (tedere) moederborst gevuld met volle romige moedermelk aangehaald.
Stel je dan voor dat je er daar 2 4 van hebt. Alleen maar beter toch?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:33:54 #255
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77280751
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het kind kan het beste opgevoed worden door een vader én een moeder, ik vind religie daarin niet zo heel relevant. Natuurlijk speelt het een rol, maar in eerste aanleg gaat het om een natuurlijk ouderschap.

²
Stelling 1 heb je misschien best gelijk in, maar dat wil nog niet zeggen dat twee vaders of twee moeders de boel automatisch verprutsen/ dat het altijd slecht(er) is voor het kind.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:12:24 #256
13462 BansheeBoy
pi_77281672
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Alicey het volgende:
Stel je dan voor dat je er daar 2 4 van hebt. Alleen maar beter toch?
Ja hoor, homovrouwtjes met volle romige moedermelk.
Je weet neem ik aan wel dat een vereiste hiervoor een kind verwekken is?

²
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:15:51 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77281759
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja hoor, homovrouwtjes met volle romige moedermelk.
Je weet neem ik aan wel dat een vereiste hiervoor een kind verwekken baren is?

²
Dan blijven er inderdaad maar 2 borsten over. Maar genoeg toch?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:20:16 #258
13462 BansheeBoy
pi_77281884
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:
Dan blijven er inderdaad maar 2 borsten over. Maar genoeg toch?
Zeker. Meer dan genoeg. Een baby is geen hitsige puber.

²
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:23:57 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77281987
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker. Meer dan genoeg. Een baby is geen hitsige puber.

²
* PROEST *
pi_77282186
Typisch een gevalletje van iedereen is ziek behalve ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')