Ik loop al jaren bij de therapeut en heb mijn oefeningen. Ook voor mijn nek zit ik volop in dit traject. De hernia in mijn rug is niet te opereren, is te link. Die in mijn nek, mocht die er zitten, wellicht wel en dan laat ik dat direct doen. Voel me al patiënt genoeg, dus alles wat opgelost kan worden is prettig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:28 schreef TwiNNijN het volgende:
Ook ik loop momenteel met een heria. Al maanden lopen kloten e.d., maar ze wilden me absoluut niet opereren; ik was te jong in hun ogen.
Heb een verwijzing gekregen naar een fysiotherapeut die me momenteel behandelt met 'oefentherapie'.
Was in het begin erg sceptisch hierover, maar moet zeggen dat ik steeds minder last krijg van de pijn!
Las nergens in je verhaal dat jij ook fysiotherapie hebt gehad; misschien een idee?
Met oefentherapie leer je op z'n minst hoe je het beste en het meest pijnloos kunt bewegen.
Met mijn hernia in mijn rug wel, die in mijn nek nog niet. Ik wacht eerst de MRI maar even af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:46 schreef Enfermera het volgende:
Heb de OP gelezen maar de rest van het topic gescand, even voor de duidelijkheid: ben je al bij meerdere ziekenhuizen geweest? Ook bij een academische, en wellicht bij een neurochirurg ipv een neuroloog?
Wel verschrikkelijk vervelend hoor, zo leven met die pijn en gevoelsstoornissen.
Thanks.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:31 schreef Fratz het volgende:
*knuffelt Diamonds*
ik kan me die frustratie goed voorstellen.
hoop dat je binnenkort een arts tegenkomt die je wél van je pijn af kan helpen!
Oke.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:55 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Met mijn hernia in mijn rug wel, die in mijn nek nog niet. Ik wacht eerst de MRI maar even af.
Neuh joh, daar ben ik veul te nuchter voor. Een jaar of 25 geleden ben ik, om mijn pa en ma een lol te doen, één keer naar zo'n beste man geweest en kreeg toen 2 flesjes kruidendrank mee, net als iedere patiënt overigens. Ik was 2 minuten binnengeweest en kon alleen maar denken: "Zo, da's lekker verdienen, zo'n 30 klantjes per uur maal f. 25,-, da's een aardig zakcentje per uur en dat met een vrij beroep."quote:Op zondag 31 januari 2010 13:14 schreef Salvad0R het volgende:
Wat TS nodig heeft is Aziatische geneeskunde.
Die heb ik bij de hernia in mijn rug in 10 jaar tijd tig gehad, dus dat is ook geen garantie. Toen moest het eerst goed misgaan, zodat de noodzaak ontstond van een spoedopname met als gevolg een beschadigde zenuw in mijn rechterbeen. En dat was ik deze keer eens niet van plan. Ik neem het heft in eigen handen en bepaal mijn behandelplan n.a.v. de uitkomst van de MRI op 4 maart a.s. deze keer helemaal zelf met de mensen die mij al jaren kennen, mijn therapeut en mijn huisarts.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef Eelcotje84 het volgende:
bij ontevredenheid: second opinion...![]()
België!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:50 schreef Maanvis het volgende:
In nederland is de gezondheidszorg gewoon zwaar kut. Beter kun je je in een ander land (bijv. Duitsland of Frankrijk) laten behandelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |