abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77319612
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
geen idee, gaan we achterkomen onderweg
Enige is dat ik niet kan meedoen , al mijn vrienden inclusief ik zijn nog geen 20. En ik heb het langste mijn rijbewijs met op een week of 2 na een jaar . Misschien over een jaar of twee wel geinig om te doen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_77319640
gelukkig zijn mijn vrienden wat ouder eentje heeft helaas geen rijbewijs, dus hij gaat waarschijnlijk niet mee (5 dagen lang achterin zitten is niet leuk). Ik kan je na de zomer vertellen of het een aanrader is of niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_77319696
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig zijn mijn vrienden wat ouder eentje heeft helaas geen rijbewijs, dus hij gaat waarschijnlijk niet mee (5 dagen lang achterin zitten is niet leuk). Ik kan je na de zomer vertellen of het een aanrader is of niet
Fotoreportage verplicht natuurlijk . Wat voor Alfa's gaan jullie gebruiken?
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_77319764
Weten we nog niet, we hebben een paar mogelijkheden, ook voorkeuren, wat het precies gaat worden is afhankelijk van wat er beschikbaar is en het (reparatie)budget. Maar in elk geval een grote sedan of station met een redelijke motor. (wat bij Alfa niet zo moeilijk is )
pi_77319779
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef PeuRac het volgende:
Weten we nog niet, we hebben een paar mogelijkheden, ook voorkeuren, wat het precies gaat worden is afhankelijk van wat er beschikbaar is en het (reparatie)budget. Maar in elk geval een grote sedan of station met een redelijke motor. (wat bij Alfa niet zo moeilijk is )
Wel leuke vakantiebesteding iig
pi_77319825
het wordt voor mij niet mn vakantie, gewoon iets wat ik tussendoor doe. Leuke manier om mijn sponsor budget te gebruiken Maar voor sommigen zal dat wel zo zijn.

Ik wil dit jaar nog een paar weken naar Canada, Vancouver en vanuit daar verder.
pi_77319882
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
het wordt voor mij niet mn vakantie, gewoon iets wat ik tussendoor doe. Leuke manier om mijn sponsor budget te gebruiken Maar voor sommigen zal dat wel zo zijn.

Ik wil dit jaar nog een paar weken naar Canada, Vancouver en vanuit daar verder.
Ik ga met mijn ouders naar Limburg , maar als ik dan al een auto heb ga ik zelf denk ik een beetje touren
pi_77319909
zou ik ook doen als ik jou was. Kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste vakantie met mn ouders was, is zeker 10 jaar geleden. Afgezien van een keer een weekendje. Hoewel dat ook al 3 jaar geleden is.
pi_77319912
K ga nu slapen trouwens, morgen weer een lange dag voor de boeg.
pi_77319921
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
zou ik ook doen als ik jou was. Kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste vakantie met mn ouders was, is zeker 10 jaar geleden. Afgezien van een keer een weekendje. Hoewel dat ook al 3 jaar geleden is.
Ik heb zelf het plan om zonder snelwegen te gebruiken naar een leuke plek te rijden. Pak wel de snelweg tot ik Nederland uit ben
pi_77319929
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
K ga nu slapen trouwens, morgen weer een lange dag voor de boeg.
Ik ben vrij , maar welterusten dan maar
pi_77320471
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
overigens ga ik nu niet alleen meedoen aan de carbage run, maar gaan we 2-3 teams vormen met Alfa's is voor het eerst dat er een Alfa mee doet.
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer. Vorig jaar deden er 24 auto's mee (20 hebben het gehaald), maar voor 500e is een Alfa dan ook niet het eerste wat je te binnen schiet
Aan de andere kant, het is volgens mij niet zo'n zware Run en het is meer voor de lol dus je kan het met een redelijk fatsoenlijk onderhouden auto wel af.

Wij zijn eigenlijk tegen de keuze van een (grote) sedan of station met grote motor, want dat vinden we te makkelijk En we moeten het echt op een studentenbudget doen. Maar zolang er geen keuze is gemaakt sluit ik persoonlijk nog niets uit. Misschien eerst maar even ons organiseren en aanmelden
pi_77320490
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:45 schreef Dingest het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer. Vorig jaar deden er 24 auto's mee (20 hebben het gehaald), maar voor 500e is een Alfa dan ook niet het eerste wat je te binnen schiet
Aan de andere kant, het is volgens mij niet zo'n zware Run en het is meer voor de lol dus je kan het met een redelijk fatsoenlijk onderhouden auto wel af.

Wij zijn eigenlijk tegen de keuze van een (grote) sedan of station met grote motor, want dat vinden we te makkelijk En we moeten het echt op een studentenbudget doen. Maar zolang er geen keuze is gemaakt sluit ik persoonlijk nog niets uit. Misschien eerst maar even ons organiseren en aanmelden
Neem een Opel Combo ofzoiets dergelijks
pi_77327185
quote:

[..]

Wij doen mee met een groep werkende mensen, dan maakt het niet uit of een auto 1 op 14 of 1 op 7 loopt. Wij denken er vooral aan "houdt mn rug het 2500km vol in die stoelen?", "hoe is de tractie op slecht terrein en de wegligging". En de motor moet betrouwbaar zijn.
pi_77332408
quote:
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer.
Mmmmnee, ik zie zo niets in de archieven staan, alleen een ANP-bericht met bijbehorende slechte kwaliteit video...
Mocht men later dit jaar een (evt. ook video-) interview willen doen vanuit DvhN, zou je daar in geintresseerd zijn?

Opdrachten van de CR zijn in deze trant trouwens:

Het is voor ons nu zo goed als zeker dat we die week vrij kunnen krijgen en in nld zijn, dus we gaan spoedig wat puntjes op de i zetten
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_77332453
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wij doen mee met een groep werkende mensen, dan maakt het niet uit of een auto 1 op 14 of 1 op 7 loopt. Wij denken er vooral aan "houdt mn rug het 2500km vol in die stoelen?", "hoe is de tractie op slecht terrein en de wegligging". En de motor moet betrouwbaar zijn.
Peu, bezemwagen!

Wij gaan overigens zowel fotograferen als filmen onderweg xD
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_77334875
T zou handig zijn als in elk geval een van de auto's awd heeft, maar dat zal wel niet lukken. Foto+ video gaan wij ook meenemen, net als leuke dingen voor 's avonds op de camping.

Ohja, shit, ik was aan t koken
pi_77335145
klinkt interessant allemaal, jammer dat ik voor 2010 al zoveel dingen heb geplanned

waar blijft het carbage topic?
pi_77335180
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
klinkt interessant allemaal, jammer dat ik voor 2010 al zoveel dingen heb geplanned

waar blijft het carbage topic?
Volgend jaar een paar Fok! teams?
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:40:26 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_77337410
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Bellhouse is de omhuizing van de koppelingsplaat?
Ja en de drukgroep en prise-as
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_77337486
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:40 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en de drukgroep en prise-as
Drukgroep is het gedeelte met die veren er in toch? .. Weet meer dan ik dacht
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:43:25 #97
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_77337529
Ja en ook nog een ontkoppel gedeelte trouwens, maar die troep heb ik eruit gehaald (allemaal nutteloos gewicht)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_77337586
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef daNpy het volgende:
Ja en ook nog een ontkoppel gedeelte trouwens, maar die troep heb ik eruit gehaald (allemaal nutteloos gewicht)
Hoe ontkoppelt ie dan? Lijkt me toch best handig als je naar N of R wilt
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:58:54 #99
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_77338169
Ontkoppelt standaard onder ~1100 rpm, die ontkoppeltoevoeging is voor het schakelen als de motor op de choke loopt.
pi_77338221
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef daNpy het volgende:
Ontkoppelt standaard onder ~1100 rpm, die ontkoppeltoevoeging is voor het schakelen als de motor op de choke loopt.
Ah zulks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')