Enige is dat ik niet kan meedoenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
geen idee, gaan we achterkomen onderweg
Fotoreportage verplicht natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig zijn mijn vrienden wat oudereentje heeft helaas geen rijbewijs, dus hij gaat waarschijnlijk niet mee (5 dagen lang achterin zitten is niet leuk). Ik kan je na de zomer vertellen of het een aanrader is of niet
Wel leuke vakantiebesteding iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef PeuRac het volgende:
Weten we nog niet, we hebben een paar mogelijkheden, ook voorkeuren, wat het precies gaat worden is afhankelijk van wat er beschikbaar is en het (reparatie)budget. Maar in elk geval een grote sedan of station met een redelijke motor. (wat bij Alfa niet zo moeilijk is)
Ik ga met mijn ouders naar Limburgquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
het wordt voor mij niet mn vakantie, gewoon iets wat ik tussendoor doe. Leuke manier om mijn sponsor budget te gebruikenMaar voor sommigen zal dat wel zo zijn.
Ik wil dit jaar nog een paar weken naar Canada, Vancouver en vanuit daar verder.
Ik heb zelf het plan om zonder snelwegen te gebruiken naar een leuke plek te rijden. Pak wel de snelweg tot ik Nederland uit benquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
zou ik ook doen als ik jou was. Kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste vakantie met mn ouders was, is zeker 10 jaar geleden. Afgezien van een keer een weekendje. Hoewel dat ook al 3 jaar geleden is.
Ik ben vrijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
K ga nu slapen trouwens, morgen weer een lange dag voor de boeg.
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer. Vorig jaar deden er 24 auto's mee (20 hebben het gehaald), maar voor 500e is een Alfa dan ook niet het eerste wat je te binnen schietquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
overigens ga ik nu niet alleen meedoen aan de carbage run, maar gaan we 2-3 teams vormen met Alfa'sis voor het eerst dat er een Alfa mee doet.
Neem een Opel Combo ofzoiets dergelijksquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer. Vorig jaar deden er 24 auto's mee (20 hebben het gehaald), maar voor 500e is een Alfa dan ook niet het eerste wat je te binnen schiet![]()
Aan de andere kant, het is volgens mij niet zo'n zware Run en het is meer voor de lol dus je kan het met een redelijk fatsoenlijk onderhouden auto wel af.
Wij zijn eigenlijk tegen de keuze van een (grote) sedan of station met grote motor, want dat vinden we te makkelijkEn we moeten het echt op een studentenbudget doen. Maar zolang er geen keuze is gemaakt sluit ik persoonlijk nog niets uit. Misschien eerst maar even ons organiseren en aanmelden
Wij doen mee met een groep werkende mensen, dan maakt het niet uit of een auto 1 op 14 of 1 op 7 loopt. Wij denken er vooral aan "houdt mn rug het 2500km vol in die stoelen?", "hoe is de tractie op slecht terrein en de wegligging". En de motor moet betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer. Vorig jaar deden er 24 auto's mee (20 hebben het gehaald), maar voor 500e is een Alfa dan ook niet het eerste wat je te binnen schiet![]()
Aan de andere kant, het is volgens mij niet zo'n zware Run en het is meer voor de lol dus je kan het met een redelijk fatsoenlijk onderhouden auto wel af.
Wij zijn eigenlijk tegen de keuze van een (grote) sedan of station met grote motor, want dat vinden we te makkelijkEn we moeten het echt op een studentenbudget doen. Maar zolang er geen keuze is gemaakt sluit ik persoonlijk nog niets uit. Misschien eerst maar even ons organiseren en aanmelden
Mmmmnee, ik zie zo niets in de archieven staan, alleen een ANP-bericht met bijbehorende slechte kwaliteit video...quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:45 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij is het ook maar de tweede keer dat ze het organiseren, ik dacht dat het hier nog in het Dagblad van het Noorden had gestaan van de zomer.
Peu, bezemwagen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij doen mee met een groep werkende mensen, dan maakt het niet uit of een auto 1 op 14 of 1 op 7 loopt. Wij denken er vooral aan "houdt mn rug het 2500km vol in die stoelen?", "hoe is de tractie op slecht terrein en de wegligging". En de motor moet betrouwbaar zijn.
Volgend jaar een paar Fok! teams?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
klinkt interessant allemaal, jammer dat ik voor 2010 al zoveel dingen heb geplanned![]()
waar blijft het carbage topic?
Ja en de drukgroep en prise-asquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bellhouse is de omhuizing van de koppelingsplaat?![]()
Drukgroep is het gedeelte met die veren er in toch?quote:
Hoe ontkoppelt ie dan? Lijkt me toch best handig als je naar N of R wiltquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef daNpy het volgende:
Ja en ook nog een ontkoppel gedeelte trouwens, maar die troep heb ik eruit gehaald (allemaal nutteloos gewicht)
Ah zulks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef daNpy het volgende:
Ontkoppelt standaard onder ~1100 rpm, die ontkoppeltoevoeging is voor het schakelen als de motor op de choke loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |