Ik zou zeggen, regel dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Als ik stage zou lopen op de redactie van het NOS journaal zou ik tijdens m'n laatste werkdag zeker op de achtergrond met m'n piemel gaan zwaaien terwijl Eva jinek het journaal presenteert
Denk je dat die te zien valt op TV? Je moet hem in d'r oor stoppen! dat zal d'r leren!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Als ik stage zou lopen op de redactie van het NOS journaal zou ik tijdens m'n laatste werkdag zeker op de achtergrond met m'n piemel gaan zwaaien terwijl Eva jinek het journaal presenteert
Keihard helicopteren!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Ja, hij zou zeker te zien zijn. Als ik daar zo links naast dr hoofd ga staan voor dat scherm. Gegarandeerd het tv moment van het jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Denk je dat die te zien valt op TV? Je moet hem in d'r oor stoppen! dat zal d'r leren!
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
'Afscheidscadeau' voor stage geregeldMijn baas had een ferrari maar die is in de prak gereden. Dus nu hebben de designers een afbeelding gemaakt waar hij in die ferrari zit met de tekst "Rest in pieces". Die laten we nu op een taart zetten
Is iets origineler dan gewoon alleen gebak
De baas heeft wel door dat er iets aan gaat komenquote:
How evil!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
'Afscheidscadeau' voor stage geregeldMijn baas had een ferrari maar die is in de prak gereden. Dus nu hebben de designers een afbeelding gemaakt waar hij in die ferrari zit met de tekst "Rest in pieces". Die laten we nu op een taart zetten
Is iets origineler dan gewoon alleen gebak
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef jna het volgende:
En dat Eva jinek dan zegt: IK ZIE JE PIEMELLLLLL
ik vind m in ieder geval leuk gedaan. Je kan zelf vast wel inschatten of je baas dit accepteert en het lijkt me wel anders had je het niet gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De baas heeft wel door dat er iets aan gaat komen
Woensdag krijgt ie de taart, ben bang dat ie door de kantine gaat vliegen
Whut?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Op je 22ste al 6 kinderen hebben!
En dat zonder Tweelingen enzo hè
Wtfquote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Op je 22ste al 6 kinderen hebben!
En dat zonder Tweelingen enzo hè
Ga ook maar eens aan het werk danquote:
Maandag ehquote:
Forum Opties | |