abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 06:57:10 #126
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238206
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:56 schreef heartz het volgende:
Ze doen het langzaam he, eerst die chip in reisdoc, zodat je aan het idee gewend raakt van controle. Ze leggen je uit waarom het zo goed is enzo met mooie woorden die jouw oren logisch klinken, dit voor geruime tijd - psychologie.
Het gaat langzaam en zodanig dat iedereen aan het idee gewend is dat die volgende stap alweer makkelijk gaat. De volgende stap is die chip in je lichaam. Je wordt helemaal overtuigd dat het goed is, je gelooft het eigenlijk al. Op dezelfde manier hoe religie misbruikt werd voor macht.

Als je op een gegeven al zover bent dat er een chip in je lichaam zit en die chip zit er bij iedereen in. En ze beginnen je langzaam te overtuigen dat die uitgeschakeld kunnen worden (terwijl die mogelijkheid er eigenlijk allang is) worden tegen criminelen. En dat idee langzaam in je hoofd prenten door middel van allerlei media ook, op een gegeven moment gaat het gewoon gebeuren. - psychologie

Dat betekent dat je uitgeschakeld kan worden als er een chip in je lichaam zit. Daar gaat het heen, controle, controle, controle.
En al moet ik in mijn eentje vechten of vluchten als het zover is, ik doe er niet aan mee.

We have to read between the lines!!
Als dit waar zou zijn en het gebeurd

Dan zal ik sowieso al geen chip inme laten planten dan ga ik nog liever dood
pi_77238207
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:56 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar internet en mobiel enzo zijn nou niet echt een succes geworden sommige lijken helemaal gehersenspoeld erdoor
Ik denk dat het internet er juist voor zorgt dat mensen ontwaken uit de hersenspoeling van de televisie en de kranten.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:59:33 #128
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238213
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik denk dat het internet er juist voor zorgt dat mensen ontwaken uit de hersenspoeling van de televisie en de kranten.
ik zeg je heel eerlijk door internet weet ik soms niet meer wat wel en niet waar is
Maar denk je dt internet niet door die mensen in bezit is dan of wl?
pi_77238225
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:59 schreef donthate het volgende:

[..]

ik zeg je heel eerlijk door internet weet ik soms niet meer wat wel en niet waar is
Maar denk je dt internet niet door die mensen in bezit is dan of wl?
Uiteindelijk is de infrastructuur van het internet in handen van telecomgiganten. Zij kunnen het abonnement van iemand afsluiten of af en toe een grote switch saboteren, maar ze hebben totaal geen invloed op de informatie die wordt verspreid door iedereen.
  maandag 25 januari 2010 @ 07:04:11 #130
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238231
Trouwens die klimaat topic? Geloof je dat ze het overdrijven om ons te maken

Want die wetenschappers hadden het er enigszins over dat het *gelogen*
Daar geloof ik wel in dat dat allemaal nep is
  maandag 25 januari 2010 @ 07:05:41 #131
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77238242
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ken persoonlijk mensen die in de jaren '70 met DARPA en universiteiten hebben meegewerkt aan het ontwikkelen van "internet".
Er waren niet veel mensen die de eindeloze mogelijkheden van internet voorzagen. Wel heerste het sentiment dat het ontwikkelen van internet een grote stap voorwaarts was in de ontwikkeling van de mensheid op het gebied van communicatie.
Grote stappen voorwaarts in de ontwikkeling van de mensheid is goede motivatie voor de meeste academici ;p
Volgens mij is tv juist vreselijk gecontroleerd
Je kan mensen niet tegen houden hun mening te uiten en filmpjes te plaatsen via deze netwerken en media. . Althans nog niet...... Als hoge piefen al de macht hebben om het nieuws te manipuleren en de journalist heeft niets in de gaten........ - psychologie Maar ik kan zelf nu nog wel goed nadenken en bewust blijven van deze dingen en deze verborgen agenda. En jullie ook, kijk er gewoon naar en laat je niet manipuleren en gek maken. Dat zou al een hele stap zijn.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77238253
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:04 schreef donthate het volgende:
Trouwens die klimaat topic? Geloof je dat ze het overdrijven om ons te maken

Want die wetenschappers hadden het er enigszins over dat het *gelogen*
Daar geloof ik wel in dat dat allemaal nep is
Ja, is ook allemaal leugens om ons meer te laten betalen, maar ook om het sentiment van "environmentalism" te pushen.
Ze willen een globaal slavensysteem, waarin iedereen wordt beoordeeld op zijn/haar mate van vervuiling voor het systeem. Als je rookt, krijg je geen nieuwe longen als je longkanker ontwikkelt. Als je dagelijks KFC eet, mag je de operaties voor je voedselgerelateerde hartfalen zelf bekostigen.
Dat soort gein. Compleet gedomesticeerde slaven die zonder kritische vragen te stellen alles slikken wat ze ons voorkauwen. Dat willen ze.
  maandag 25 januari 2010 @ 07:11:10 #133
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238256
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, is ook allemaal leugens om ons meer te laten betalen, maar ook om het sentiment van "environmentalism" te pushen.
Ze willen een globaal slavensysteem, waarin iedereen wordt beoordeeld op zijn/haar mate van vervuiling voor het systeem. Als je rookt, krijg je geen nieuwe longen als je longkanker ontwikkelt. Als je dagelijks KFC eet, mag je de operaties voor je voedselgerelateerde hartfalen zelf bekostigen.
Dat soort gein. Compleet gedomesticeerde slaven die zonder kritische vragen te stellen alles slikken wat ze ons voorkauwen. Dat willen ze.
Daar ben ik wel mee een iemand als je rookt en dan longkanker krijg dan vind ik normaal dat je geen nieuwe hoef te krijgen

Vind trouwens wel die klimaathype een groot complot dus dat zijn we wel eens maar zeg heel eelijk begin nu wel te twijfelen door jullie ja niet in alles maar sommige dingen
pi_77238270
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:11 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar ben ik wel mee een iemand als je rookt en dan longkanker krijg dan vind ik normaal dat je geen nieuwe hoef te krijgen

Vind trouwens wel die klimaathype een groot complot dus dat zijn we wel eens maar zeg heel eelijk begin nu wel te twijfelen door jullie ja niet in alles maar sommige dingen
Evil will exist as much as you let it.
  maandag 25 januari 2010 @ 07:14:16 #135
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77238271
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:56 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar internet en mobiel enzo zijn nou niet echt een succes geworden sommige lijken helemaal gehersenspoeld erdoor
En dat lijkt ook de bedoeling van deze society. Iedereen wil meer, meer en meer.
Maar kijk naar al die Amerikaanse artiesten hoe opgefokt ze zijn. Waarom, ze zijn toch rijk? Muziek is iets heel moois.
Ze laten ons zien hoe heerlijk het is om rijk te zijn, maar ondertussen zullen wij het nooit worden.
De zgn. 'Good Life'. Denk na hoeveel artiesten dood zijn.

Over dode artiesten gesproken. Weet iemand of er enigszins (hard) bewijs/argumentatie is dat Marilyn Monroe iets wist over deze society?
  maandag 25 januari 2010 @ 07:15:34 #136
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238277
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:14 schreef heartz het volgende:

[..]

En dat lijkt ook de bedoeling van deze society. Iedereen wil meer, meer en meer.
Maar kijk naar al die Amerikaanse artiesten hoe opgefokt ze zijn. Waarom, ze zijn toch rijk? Muziek is iets heel moois.
Ze laten ons zien hoe heerlijk het is om rijk te zijn, maar ondertussen zullen wij het nooit worden.
De zgn. 'Good Life'. Denk na hoeveel artiesten dood zijn.

Over dode artiesten gesproken. Weet iemand of er enigszins (hard) bewijs/argumentatie is dat Marilyn Monroe iets wist over deze society?
Alle goede overlijden vroeg 2Pac Mj Bob marley
pi_77238291
Hier, kritische hiphop in je smoel .

pi_77238300
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef mrfool het volgende:
Wijs eens mensen van de new world order aan?
  maandag 25 januari 2010 @ 07:23:36 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238306
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij ziet er eng uit

Maar wie is dat? wat doet die
  maandag 25 januari 2010 @ 08:07:22 #140
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77238566
Weet iemand toevallig ook of het woord 'Illuminati' een link heeft met de oude taal?
  maandag 25 januari 2010 @ 08:08:25 #141
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238574
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef heartz het volgende:
Weet iemand toevallig ook of het woord 'Illuminati' een link heeft met de oude taal?
ik dacht wel maar weetniet hoe en wat
pi_77238792
Geloven in een New World Order is de realisatie van de minder nozelen onder ons dat we in een min of meer oligarchische wereld leven, gepaard aan semi-religieuze apocalyptische en millenniaristische sentimenten.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:34:23 #143
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238801
maarja volgens mij geloven heel weinig mensen dit ofniet
  maandag 25 januari 2010 @ 08:52:08 #144
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77239019
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:34 schreef donthate het volgende:
maarja volgens mij geloven heel weinig mensen dit ofniet
Het deel dat zich laat brainwashen en niet voor zichzelf kan denken niet nee, maar ik hoop dat de meerderheid van de mensen slim genoeg om geen chip in zichzelf te laten plaatsen, om daar in te zien dat het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ver gaat. Die chip in ons reisdocument die verplicht is, maakt toch duidelijk waar de weg naartoe leidt. Zogenaamd is het goed voor de criminelen. Het is allemaal psychologie, mensen bang maken.
Ik geef toe dat ik ook vrij materialistisch was, en nu een stuk minder. De dingen die ik niet nodig heb, hoef ik niet meer. Watvoor klootzakken wonen in een huis met 80 kamers, terwijl er aan de overkant iemand woont die geen huis heeft. Kom op, we leven niet meer in de middeleeuwen, in een tijd van zgn gelijke rechten , dat wordt je geleerd, dat leren zij jou.

Nee echt, we moeten allemaal nu onze ogen openen, nu is echt de tijd om wakker te worden. Want nu is de tiid en straks moeten we voorbereid zijn, liever meer dan minder. Een droevig vooruitzicht.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:53:30 #145
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77239041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Het deel dat zich laat brainwashen en niet voor zichzelf kan denken niet nee, maar ik hoop dat de meerderheid van de mensen slim genoeg om geen chip in zichzelf te laten plaatsen, om daar in te zien dat het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ver gaat. Die chip in ons reisdocument die verplicht is, maakt toch duidelijk waar de weg naartoe leidt. Zogenaamd is het goed voor de criminelen. Het is allemaal psychologie, mensen bang maken.
Ik geef toe dat ik ook vrij materialistisch was, en nu een stuk minder. De dingen die ik niet nodig heb, hoef ik niet meer. Watvoor klootzakken wonen in een huis met 80 kamers, terwijl er aan de overkant iemand woont die geen huis heeft. Kom op, we leven niet meer in de middeleeuwen, in een tijd van zgn gelijke rechten , dat wordt je geleerd, dat leren zij jou.

Nee echt, we moeten allemaal nu onze ogen openen, nu is echt de tijd om wakker te worden. Want nu is de tiid en straks moeten we voorbereid zijn, liever meer dan minder. Een droevig vooruitzicht.
Haha weetje wat me opvalt geciteerd van pacc

Maarja je hebt wel enigszins gelijk maar blijf bij mn standpunt vind het de domheid van mensen en niet dat ze het allemaal bewust doen
  maandag 25 januari 2010 @ 08:57:46 #146
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77239106
Volgens mij is TS gewoon een NWO spion die hier bijval probeert te krijgen. Iedereen die positief staat tegenover haar ideeën heeft vanaf elke ondersteunende post een telefoontap, 100% internet controle, GPS in de schoenzolen en bij het volgende doktersbezoek zal er (via een inenting of onderzoek) een chip geplaatst worden om je centrale cortex te deactiveren!

Ik zou maar oppassen met wat je hier zegt dus!

Ze bekijken ons...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:58:19 #147
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77239114
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een NWO spion die hier bijval probeert te krijgen. Iedereen die positief staat tegenover haar ideeën heeft vanaf elke ondersteunende post een telefoontap, 100% internet controle, GPS in de schoenzolen en bij het volgende doktersbezoek zal er (via een inenting of onderzoek) een chip geplaatst worden om je centrale cortex te deactiveren!

Ze bekijken ons...
Fok doet er aan mee he
  maandag 25 januari 2010 @ 09:02:23 #148
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77239166
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:53 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha weetje wat me opvalt geciteerd van pacc

Maarja je hebt wel enigszins gelijk maar blijf bij mn standpunt vind het de domheid van mensen en niet dat ze het allemaal bewust doen
Ooh dat doe ik niet bewust, maar ik vat het op als een compliment. Maar ga die documentaires objectief bekijken, je doet er misschien een halve dag over of misschien een dag, maar het is echt de moeite waard.
Doe het desnoods ter nagedachte van Tupac. Als wij nu wat kunnen doen, door die boodschap die hij en de hele amerikaanse muziek- en film industrie (waaronder ook de rijken of de rijksten) eigenlijk doorgeeft (read between the lines), dan betekent zijn dood misschien nog iets.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:03:38 #149
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77239187
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:02 schreef heartz het volgende:

[..]

Ooh dat doe ik niet bewust, maar ik vat het op als een compliment. Maar ga die documentaires objectief bekijken, je doet er misschien een halve dag over of misschien een dag, maar het is echt de moeite waard.
Doe het desnoods ter nagedachte van Tupac. Als wij nu wat kunnen doen, door die boodschap die hij en de hele amerikaanse muziek- en film industrie (waaronder ook de rijken of de rijksten) eigenlijk doorgeeft (read between the lines), dan betekent zijn dood misschien nog iets.
Zijn dood heeft al genoeg beteknd voor donkere mensen
  maandag 25 januari 2010 @ 09:04:04 #150
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77239194
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:57 schreef SicSicSics het volgende:

Ze bekijken ons...
Got you under control
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')