Ziet er goed uit voor d'rquote:
Ik denk ook dat ze hem nu gaat pakken.quote:
http://www.atdhe.net/7930/watch-australian-open-federer-vs-hewittquote:Op maandag 25 januari 2010 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Is Federer ergens te zien of moeten we wachten op het einde van Tsonga-Almagro?
Nog bedankt.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/7930/watch-australian-open-federer-vs-hewitt
Allen DP ontbreekt.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:28 schreef Norrage het volgende:
Tsonga wint zijn eerste 5-setter ooit!!En zorgt ervoor dat we de kwartfinales krijgen die we hoopten.
Ik moet het ook missenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Szura het volgende:
Tyfustentamen waardoor ik Murray - Nadal ga missen
heb ook tentamens deze week, alleen morgen ben ik dan toevallig vrij maar woensdag zo'n zwaar tentamen.. benieuwd of ik me ogen van de tv kan houdenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Szura het volgende:
Tyfustentamen waardoor ik Murray - Nadal ga missen
Lolquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
Dick Norman wint met 6-3 3-6 11-9 van Kirilenko/Zimonjic!
In de 2e ronde een walk-over, dus nu in de kwartfinale tegen Makarova/Levinsky, die op hun beurt weer een walk-over ontvingen van het als tweede geplaatste duo Hantuchova/Nestorquote:
Met wie mixed deze koning?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
Dick Norman wint met 6-3 3-6 11-9 van Kirilenko/Zimonjic!
Vond ook dat hij heel goed speelde.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een briljante ballen van Federer deze partij zeg
Het moet dus vooral van den Dick komenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exotisch snoepje Raquel Kops-Jones.
Lastig te voorspellen. 3 makkelijke sets zullen het denk ik niet worden. Maar nu zul je het verschil weer zien tussen een Federer op een masterseries en op een slam. Best of 5, hele wereld kijkt mee, uitverkocht CC etc etc. Dan wil ik nog wel eens zien of Davy weer over 4/5 sets zon hoog niveau kan halen. Ik denk het niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Norrage het volgende:
Gezien het niveau dat Davy tegen Verdasco neerlegde (iemand die hij normaalgesproken altijd al verslaat) denk ik dat het over is met de vorm van Davy en Fedje met 3 makkelijke sets de zege pakt.
Ook daarbuiten?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Norrage het volgende:
ZvonarevaAl jaren mijn favoriete speelster van de tour sinds ze de mixdubbels won op Wimbledon
Maar ook daarbuiten
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Szura het volgende:
http://www.australianopen(...)dule/tournament.html
Die Fed-fan?
Hij kan bijna niks winnen tot aan Roland Garros. Vanaf RG tot aan de US Open pas weer. Maar Murray en Djokovic hebben ook redelijk wat te verdedigen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Wel naar voor even, maar na een paar weken knallen op gravel is hij dan wel weer terug.
Connors nummer 1 met 109? Dat wordt een lastige.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef Szura het volgende:
Zie nu trouwens dat als Federer het toernooi wint, hij op een gedeelde 5e plaats komt op de ranglijst van ATP-titels in het enkelspel. Samen met Borg en Vilas heeft hij er dan 62. Sampras is binnen handbereik met 64 titels.
Bedankt. Dan zie ik Federer nog wel derde worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef Szura het volgende:
1. Connors met 109
2. Lendl met 94
3. McEnroe met 77
4. Sampras met 64
Als het zo is dan duurt het niet lang meer. Er zijn maar 2 vrouwenpartijen en die zijn na elkaar vanaf 01.00u. Dan moet het wel een zieke marathon worden wil dat totale programma langer dan 5 uur in beslag nemen. Ik zou verwacht dat Roddick rond die tijd de baan op komt. Die pot hoef ik alleen niet te zien..Dat geduw van Roddick en eentonige spel van Cilic vind ik niet echt boeiend. Hopelijk zijn die gasten na een uur of 3 klaar, zodat het avondprogramma met Rafa-Murray rond half 10 morgenochtend kan beginnen zoals gepland.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft het zin om om dinsdag ochtend om 6h00 mijn wekker te zetten of wordt het dan vrouwentennis kijken?
Als we de aanvallende Murray zien support ik ook voor hem. En die kans is groot als hij tegen Nadal speeltquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef TheArt het volgende:
Ik ga even de hysterische Brit uithangen: C'mon Andy!
Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen
Irritant, moet je werken?quote:
Ja, het gaat me ook wat te ver om er vrij voor te nemen, dat doe ik wel voor de SF.quote:
Ik heb de ochtend vrij genomen en vrijdagochtend neem ik ook vrij. Ik denk dat ik in het vervolg alleen de laatste week van de Slams vrij neem. De eerste week zegt me meestal niet zoveel.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het gaat me ook wat te ver om er vrij voor te nemen, dat doe ik wel voor de SF.
Murray, zonder twijfel, maar hoop wel op een spannende wedstrijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb de ochtend vrij genomen en vrijdagochtend neem ik ook vrij. Ik denk dat ik in het vervolg alleen de laatste week van de Slams vrij neem. De eerste week zegt me meestal niet zoveel.
Voor wie zijn jullie, Ambrosius en TheGeneral?
http://www.fromsport.com/c-4.html en zeker nog een paar honderd andere sites.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef kevinoz het volgende:
Zijn er nog "gratis" links voor morgen ochtend half 10 om de partij van nadal tegen murray te volgen?
Moet stage lopen
Murray.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb de ochtend vrij genomen en vrijdagochtend neem ik ook vrij. Ik denk dat ik in het vervolg alleen de laatste week van de Slams vrij neem. De eerste week zegt me meestal niet zoveel.
Voor wie zijn jullie, Ambrosius en TheGeneral?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voor de winnaar. Degene die morgen wint moet het toernooi winnen!
Top zal het morgen eens proberen...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.fromsport.com/c-4.html en zeker nog een paar honderd andere sites.
Idem, mooiste sport die er is.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef franklop het volgende:
Ben overigens voor Nadal, wil weer een finale tegen FED.
Dat zou wel het mooiste zijn... en ik gun het Murray ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef franklop het volgende:
quote:
Ik ook. En moge Fed dan winnen in vijf sets.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef franklop het volgende:
Komt nog wel denk ik, hij is nog jong.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Nadal, ik gun die jongen een glorieuze comeback na een kwakkeleinde van het seizoen vorig jaar.
Die op zijn beurt weer totaal, maar dan ook totaal kansloos was tegen de Ljub.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Lupescu verliest de eerste set met 6-2 van Kubler
Niveautje hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:04 schreef wimderon het volgende:
Set Henin.
Met eerste service-percentage van 39%.
De groundstrokes van Ljub ook, zo hard en vlakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:04 schreef Tim86 het volgende:
Ljub is dan ook wel iemand die continu op de break blijft jagen en tegenstanders wil vernederen.
Ik zag alleen het begin van de 2de set, maar toen leek het er op dat hij niet topfit was inderdaad. Hij probeerde de punten heel erg kort te houden en ging een aantal keren naar net, terwijl dat totaal kansloos was. Maar hij heeft zich blijkbaar goed hersteldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:31 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik schat in dat Roddick gaat opgeven. Kan me niet voorstellen dat ie voor z'n plezier zo slecht speelt.
Roddick -Cilic duurde wat langer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zouden toch om 09.30 uur NL tijd beginnen?
Oke, bedankt, jammer van Roddick.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Roddick -Cilic duurde wat langer.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef maxamius het volgende:
nou ik kijk het wel niet. kut streams
nee ze laden allemaal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:17 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ook niet die van bijvoorbeeld atdhe.net ?
Ik vond het een enorm mooi punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee joh doe eens niet zo gek. [...]
Kun je niet de slamtracker aanzetten op austrialianopen.com ? Dan kun je iig de scores live volgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef maxamius het volgende:
[..]
nee ze laden allemaal niet.
proxy hier op het werk houdt het allemaal tegen.
atdhe.net en justin.tv allemaal niet.
sopcast wil ook niet inloggen.
alleen windows media player streams laden. maar daar stond er maar 1 van en die zend toch de wedstrijd niet uit.
alleen 1 of een ander kut chinees programma.
Heb je paar van die punten gezien? Ondertussen ook meer winners dan Nadal, meer afwisseling in het spel (ook veel naar het net), dus waarom nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je nu van tennis houden en voor Murray zijn
Omdat hij ontzettend mooi tennist? Hij heeft veel variatie, gevoel, geweldige groundstrokes, vooral zijn backhand.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je nu van tennis houden en voor Murray zijn
Mwah ik vind Nadal tien keer leuker om naar te kijken qua spel.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij ontzettend mooi tennist? Hij heeft veel variatie, gevoel, geweldige groundstrokes, vooral zijn backhand.
Oké, dat kan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik vind Nadal tien keer leuker om naar te kijken qua spel.....
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:13 schreef jojomen4 het volgende:
Let's go Rafa let's go!![]()
VAMOSSSSSSSSS!!! Easy in 5 sets vandaag.
Onbegrijpelijk voor mij. Kijken naar iemand die vooral terugslaat, en altijd achter blijft en daarnaast ook nog eens constant als een chagrijn over de baan loopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vloeken? Ik heb Nadal nog nooit een scheldwoord horen roepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Bramaldo11 het volgende:
Vind ik stuk positievere uitstraling hebben. Vloekt ook niet zoals Nadal als ie keer een punt verliest.
Nadal en vloeken? Dat heb ik dan zeker gemist. Als er iemand positief op de baan staat, is Nadal het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Bramaldo11 het volgende:
Vind ik stuk positievere uitstraling hebben. Vloekt ook niet zoals Nadal als ie keer een punt verliest.
Hij kijkt geconcentreerd. Da's iets heel anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef Bramaldo11 het volgende:
Misschien heb ik dat mis, ben ook niet zo'n goede liplezer maar p*ta lijk ik regelmatig te lezen. Maar je kan niet ontkennen dat ie altijd boos kijkt.
Das smaak. Nadals spel is alleen maar gebaseerd op kracht. Daar moet ik bijv. niets van hebben. Ook al ben ik niet zo'n Murray-fan, verre van, maar dat vind ik al tien keer leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of, boos kijken is een vorm van concentratie voor hemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kijkt geconcentreerd. Da's iets heel anders.
Mja, er zijn spelers die zich boos moeten maken om goed te kunnen spelen. Zoals ook Hewitt. Die scheldt z'n tegenstander nog uit als ie 6-0 6-0 5-0 voorstaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou die in godsnaam boos zijn als die iedereen de baas is? Al staat die 6-0, 6-0 en 5-0, 40-0 voor, dan nog kijkt ie zo. Denk je dan echt dat die boos is?
Kan best hoor... maar ik denk zelf van niet.
Maar dat heb je bij Murray tegenwoordig ook. Alleen bij Nadal ziet het er gewoon toffer uit als hij het doet. Vind ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:40 schreef franklop het volgende:
Het enige echte mooie bij Nadal vind ik dat je bij hem een punt 5 keer gemaakt moet hebben voordat je het punt binnen heb. Hij blijft er altijd voor gaan.
Ja, en nu ze tegen elkaar spelen lijkt het soms helemaal alsof er geen eind komt aan een punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij Murray tegenwoordig ook. Alleen bij Nadal ziet het er gewoon toffer uit als hij het doet. Vind ik.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Forgive het volgende:
nou dit kun je geen defensies spel meer noemen
[...]
misschien je boxen kapot?:Dquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Het geluid klinkt voor m'n gevoel nu heel anders. Meer als indoor. Zou het dak dicht zijn?
Nee, Nadal is niks meer op gravel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:15 schreef Norrage het volgende:
Maar RG wint ie wel weer dit jaar hoor
Waarom draagt hij dat bandje om die knie dan niet meer. Eigen schuld, dikke bult lijkt me dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal lijkt finished voor vandaag. Zijn knie speelt al weer op..
Het begon de laatste set en is 'a lot worse now'.
Als dat zou helpen zou hij het vast wel dragen. Het zal niet gehoeven hebben. Lijkt mij. Ik kan me niet voorstellen als hij weet dat het zou helpen op dit moment van de status van zijn knieën dat hij het niet zou dragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom draagt hij dat bandje om die knie dan niet meer. Eigen schuld, dikke bult lijkt me dan.
Maar waarom heeft hij hem dan in het verleden überhaupt gedragen als het niets hielp? Dus het zal echt wel helpen. Zoiets dragen doe je niet voor niets, al is het maar uit voorzorg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als dat zou helpen zou hij het vast wel dragen. Het zal niet gehoeven hebben. Lijkt mij. Ik kan me niet voorstellen als hij weet dat het zou helpen op dit moment van de status van zijn knieën dat hij het niet zou dragen.
Misschien was het op dat moment nodig voor zijn knieen. Hij heeft natuurlijk afgelopen jaar een paar maanden rust gehad. Misschien zijn ze toen hersteld. En was het dus niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij hem dan in het verleden überhaupt gedragen als het niets hielp? Dus het zal echt wel helpen. Zoiets dragen doe je niet voor niets, al is het maar uit voorzorg.
Volgens mij was dit meer wat op tendinitis leek, dan op een opgelopen blessure bij een val. Waarschijnlijk is gewoon gedacht dat het bandje niet meer nodig was toen hij een tijdje pijnvrij was en daar betaalt hij dan nu de tol voor. Maar laten we dat even afwachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien was het op dat moment nodig voor zijn knieen. Hij heeft natuurlijk afgelopen jaar een paar maanden rust gehad. Misschien zijn ze toen hersteld. En was het dus niet meer nodig.
Maar misschien heeft hij zijn knieën net geblesseerd bij die val. Maar ik weet het natuurlijk ook niet. Het kan ook gewoon dom zijn ja.
Ik wou het net zeggen. Daar gaat zijn ABN toernooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:32 schreef groenen het volgende:
Ik denk dat Krajcek niet zo blij is met deze blessure.
Dat zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:34 schreef TheGeneral het volgende:
Hierna waarschijnlijk een zeer vermoeide Cilic...
Nou ja het zegt toch wel iets.. Als je weer 5 sets moet spelen ga je dat toch een stuk eerder voelen dan Murray... Cilic heeft al zoveel uren op de baan gestaan. Veel 5 setters.quote:
Dat zal wel gebeuren ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:43 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus.Fuckknie. Zul je zien dat Rafa eerder met pensioen gaat dan Fed.
Nou, JMDP kwam anders niet echt optimaal fit over in zijn partij tegen Cilic. althans, vanaf de derde set, toen ik ging kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gasten zijn tegenwoordig zo fit dat het niet meer dan een klein voordeel is in mijn ogen.
Ik kan dat bij Hewitt altijd enorm waarderen. Bij Nadal veel minder. Hij heeft een bepaalde uitstraling waar ik niet tegen kan. En ik verdenk hem nog steeds van het hebben van banden met Fuentes...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mja, er zijn spelers die zich boos moeten maken om goed te kunnen spelen. Zoals ook Hewitt. Die scheldt z'n tegenstander nog uit als ie 6-0 6-0 5-0 voorstaat.
Del Pony was voor het toernooi toch al niet fit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nou, JMDP kwam anders niet echt optimaal fit over in zijn partij tegen Cilic. althans, vanaf de derde set, toen ik ging kijken.
Del Pony begon dan ook totaal niet fit aan het toernooi. Die heeft een paar hele slechte eerste weken in het jaar gehad, met pijntjes overal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nou, JMDP kwam anders niet echt optimaal fit over in zijn partij tegen Cilic. althans, vanaf de derde set, toen ik ging kijken.
Wel balen dat Nadal eruit is. Vind Murray maar een lul en gun hem (nog) geen GS, nu moet ik dan toch voor Tsonga of Federer zijn.
Nah, niet zonder meer. Vandaag wel, het voetenwerk van Nadal was belabberd voor zijn doen en Murray speelde gevarieerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef mitt het volgende:
Wel mooi dat Murray oprecht baalde dat Nadal moest opgeven. Nadal speelde aardig, maar Murray is op hardcourt gewoon beter.
Nadal, hup naar het gravel.
Djoko is toch al nummer 3? Nummer 2 bedoel je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko de nieuwe nummer 3 toch? En Rafa naar nummer 4 bij finale-plek van Murray?
Djoko die Tsonga gaat vegen? Is het niet zo dat de enige partij van velen die Djoko ooit gewonnen heeft van Tsonga die finale van de AO was? Volgens mij heeft tsonga sindsdien 6 keer op rij gewonnen ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:08 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Djoko is toch al nummer 3? Nummer 2 bedoel je?
Wel balen dat Nadal weer last heeft van z'n knieën... Hopen dat dat ooit nog volledig herstelt... Wel een mooie 2 sets gezien vanochtend.
Jammer trouwens dat de avondpartij vandaag Djokovic - Tsonga is en niet Davy - Fed. Denk dat die laatste toch een stuk boeiender is dan Djoko die Tsonga gaat vegen (hoop ik en denk ik).
Ja, vind ik ook. En misschien ook voor daarna. Vreselijk frustrerend, als je zo'n geweldige tennisser bent en er één onderdeel van je lichaam niet meewerkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je Nadal hoort zeggen dat hij al problemen had, de wedstrijd al begonnen was met pijnstillers en dat het dezelfde problemen als 'before' dan is dat behoorlijk zorgwekkend voor de rest van het jaar trouwens.
[...]
Nee klopt, is ook maar een verwachting afgaande op het spel van Tsonga, wat ik nogal wisselvallig vind dit toernooi. Sowieso kan bij hem de ene set compleet anders zijn dan de andere set. Hij is natuurlijk wel een ontzettende vechter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko die Tsonga gaat vegen? Is het niet zo dat de enige partij van velen die Djoko ooit gewonnen heeft van Tsonga die finale van de AO was? Volgens mij heeft tsonga sindsdien 6 keer op rij gewonnen ofzo.
[edit] ik zie dat het 4-2 staat voor Tsonga., Beetje overdreven van mij. Maar dan nog, geen garantie dat Djoko hem gaat vegen
Ik weet er alles van... Het is dat ik jubeltenen heb, anders had ik daar nu ook gestaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. En misschien ook voor daarna. Vreselijk frustrerend, als je zo'n geweldige tennisser bent en er één onderdeel van je lichaam niet meewerkt.
Een beetje alles overdreven ja. "enige", "van velen", "ooit", "6x" "op rij".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko die Tsonga gaat vegen? Is het niet zo dat de enige partij van velen die Djoko ooit gewonnen heeft van Tsonga die finale van de AO was? Volgens mij heeft tsonga sindsdien 6 keer op rij gewonnen ofzo.
[edit] ik zie dat het 4-2 staat voor Tsonga., Beetje overdreven van mij. Maar dan nog, geen garantie dat Djoko hem gaat vegen
jij zei dat ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een beetje alles overdreven ja. "enige", "van velen", "ooit", "6x" "op rij".![]()
Ik zeg toch nergens dat Djoko Tsonga gaat vegen, of wel?
Volgens mij gaat Djoko Nadal voorbij wanneer hij de halve finale haalt. En volgens mij gaat Murray Nadal voorbij wanneer hij de finale haalt. Anders ga je daar op in, ipv dat je doet klinken alsof ik zeg dat Djoko - Tsonga gaat vegen. Tsonga heeft imo een goede kans de finale te winnen.
Nole is Nadal al lang en breed voorbij. Hij staat zelfs nu virtueel 700 punten voor, ook al verliest hij morgen van Tsonga.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een beetje alles overdreven ja. "enige", "van velen", "ooit", "6x" "op rij".![]()
Ik zeg toch nergens dat Djoko Tsonga gaat vegen, of wel?
Volgens mij gaat Djoko Nadal voorbij wanneer hij de halve finale haalt. En volgens mij gaat Murray Nadal voorbij wanneer hij de finale haalt. Anders ga je daar op in, ipv dat je doet klinken alsof ik zeg dat Djoko - Tsonga gaat vegen. Tsonga heeft imo een goede kans de finale te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |