TMQ zeker? ik word zo moe van die gast... met zijn football gods...quote:
Ik vraag toch hier wat iedereen zijn plannen zijn? Was gewoon benieuwd of dat iedereen hier - zoals ik - gewoon thuis gaat kijken of een feest oid opzoekt. Ik vraag niet waar het uitgezonden wordt op tv, dan wel in Rotterdam of omstreken?quote:
Dit is een NFL topic, geen KLB of ONZ topic waar je meteen heftig moet gaan reageren met jequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vraag toch hier wat iedereen zijn plannen zijn? Was gewoon benieuwd of dat iedereen hier - zoals ik - gewoon thuis gaat kijken of een feest oid opzoekt. Ik vraag niet waar het uitgezonden wordt op tv, dan wel in Rotterdam of omstreken?
Ik heb Miller en Sam Adams al in de koeling liggen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef rgras het volgende:
ESPN America met vooraf een tripje KFC voor een bucket chicken wings.Daarnaast ga ik nog even langs de slijter voor wat Amerikaanse biertjes, iemand nog een suggestie? (Samual Adams was vorig jaar een slechte keus)
Excuus dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit is een NFL topic, geen KLB of ONZ topic waar je meteen heftig moet gaan reageren met je![]()
Ik wilde alleen helpen, dacht dat je meer op zoek was naar welke zenders het allemaal uitzendde.
Ik wens je veel plezier op Super Sunday.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef rgras het volgende:
ESPN America met vooraf een tripje KFC voor een bucket chicken wings.Daarnaast ga ik nog even langs de slijter voor wat Amerikaanse biertjes, iemand nog een suggestie? (Samual Adams was vorig jaar een slechte keus)
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:16 schreef Sloppy het volgende:
Ik dacht dat ze wel gingen wachten tot na de superbowl, maar Tebow-mania begint nu al.
Double dutch. Neem ze alletwee!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:57 schreef Terreros85 het volgende:
Spareribs vs chicken wings van de KFC. Dat is toch makkelijk. Spareribs
Gek zeg dat 1 vd beste, zo niet dé beste, College spelers ooit waarvan men niet had verwacht dat hij zou deelnemen aan de Senior Bowl zoveel coverage krijgt. Helemaal omdat hij met zijn geschiedenis alsnog een steile berg te beklimmen heeft als het gaat om de NFL en daarbij is het een goed persoon en daar hebben ze in de NFL op dit moment ook wel behoefte aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:16 schreef Sloppy het volgende:
Ik dacht dat ze wel gingen wachten tot na de superbowl, maar Tebow-mania begint nu al.
Ik zeg nog steeds dat hij naar de Patriots gaat...quote:"He's a winner," Meyer said. "And unless the job description changes at some other level of football, he's a winner, and he'll win at the next level, too. That's the way I feel about it."
Tim Tebow wants to be an NFL quarterback.
I'd give him the shot.
Not for tickets, but for the off chance that he might re-create what he did in Gainesville.
We're not talking about Eric Crouch here.
We're talking about one of the best players in college football history, if not the best.
We're talking about a work ethic that is otherworldly.
We're talking about a leader.
We're talking about a plus to any locker room or community.
We're talking all those things.
It will have to be the right fit. That's the thing. But I grab him.
En waarom als ik vragen mag? Brady kan nog wel een paar jaartjes door. Tebow heeft misschien nog wel een tijd nodig om zijn slechte gewoontes af te leren, maar dat hij daardoor 2/3 jaar op de bank zit? Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg nog steeds dat hij naar de Patriots gaat...
Zou Tebow niet met een 1st round pick al weg zijn? Zoniet, ja dan zou hij misschien daar wel heen kunnen gaan. Al weet je nooit wat Bellichick wil. In elk geval moeten ze aan bij defense versterking hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef kidkash19 het volgende:
Precies om die reden juist + dat Bellichick heel erg close is met Urban meyer en al meerdere malen op trainingen geweest is van de Gators, daarbij is NE het team wat het dichtst bij de stijl komt wat Tebow heeft gespeeld. Tebow blijft heus wel geduldig zitten hoor, die jongen weet hoe het zit bij hem en is daar al hard mee bezig. bij de Patriots ligt er geen druk op hem door Brady en het is dus weinig risico, heeft Rodgers ook veel goeds gedaan (al was die wat verder in zn mechanics)
Patriots hebben meerdere 2nd round picks en ik zie ze echt wel met 1 van die picks een risico nemen met Tebow
Ja maar niet Tebow.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:44 schreef rgras het volgende:
Inderdaad. Na het succes van Flacco en Sanchez zullen er vast teams zijn die de gok willen nemen om een rookie QB te starten.
Sam slecht? Da's prima bier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef rgras het volgende:
Voor een avond per jaar is Miller wel te doen....quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Sam slecht? Da's prima bier.Wings maak ik altijd zelf, da's een stuk smakelijker.
Heb nu wat Budwieser American Ale liggen en moet zeggen, voor een Bud smaakt het prima. Stay away from Coors/Bud/Miller (lite) etc.
Dan zou ik eerder KFC de schuld geven dan Samquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:55 schreef rgras het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat het een slechte combinatie was met KFC hot wings, maar ik heb na afloop een behoorlijke tijd boven de wc gehangen.
Zelf grill ik ze ipv frituren: Eerst marineren in (hot)sauce en daarna wat paneerspul erover. Kan ook zonder. Hier staan een paar goede tussen, 't blijft persoonlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor een avond per jaar is Miller wel te doen....
Wings zelf maken is ook wel een goeie optie, heb je ze in ieder geval warm.
Heb je een goed recept?
Waarom gaat het meerendeel ervanuit dat Tebow veel gaat lopen in de NFL, dat dat van hem werd verwacht bij de Gators kwam door het systeem wat ze hanteerden. Waarschijnlijk gaat hij in de NFL veel minder lopen en dan nog, hij is 6.3 en 238, dat is een gemiddelde LB ook wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef popolon het volgende:
Tebow is geen NFL QB, die zal erg veel aanpassingen moeten maken wat een tijd kan duren. Ben bang dat 'ie met een paar plays al in het ziekenhuis ligt. Leuke vent maar het zou me verbazen als 'ie als pro goed uit de verf komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |