Ik schrok al, want jij hoeft helemaal niet af te vallen hoor! (Tenminste, als je niet sinds de asielactie 30kg aangekomen bent.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies, dan zijn we het eens!
(Over het JB gedeelte dan)
[..]
En nee niet afgevallen hoor
Egnie! Zwart kleedt af, zullen we maar zeggen
Met die kleine lettertjes las ik iets anders dan quotumquote:Op maandag 25 januari 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nodig me dan uit. Ik kan het even niet, zit aan mijn quotum.![]()
Dat mag, want ook hier krijgen we geen ruzie overquote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
En hier zou ik nou lesbisch van worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ook die ene foto met die ene jurk gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de enige foto die ik er van heb, wel jammer want het stond echt leuk!
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met die kleine lettertjes las ik iets anders dan quotum
gisteren hadden we dus ook al een "welke vrouw zou jij doen" achtig iets. Metquote:
Liegbeest!quote:
Maar toen was ik er niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gisteren hadden we dus ook al een "welke vrouw zou jij doen" achtig iets. MetPortia
Ze kan het hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek hem er maar weer af hoor, als het té is voor F&F.
Bette de schapenn**kert?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liegbeest!
dat is Bette, die komt hier uit het dorp!!!!!!
Puur natuur, dus moet kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las iets anders met "trekken"quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nodig me dan uit. Ik kan het even niet, zit aan mijn quotum.![]()
Kleinigheidje hou je toch, maar ik zou me echt voorover laten vallen hoorquote:
En toen was Greys ineens weg. Nog steeds verdachtquote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
gisteren hadden we dus ook al een "welke vrouw zou jij doen" achtig iets. MetPortia
Dan maak je een good first impression...het hulpeloze vrouwtjequote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kleinigheidje hou je toch, maar ik zou me echt voorover laten vallen hoor
Tis drie keer dezelfdequote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
PF, wat ben je toch purrrrrrrrty!
En Elies, met die bovenste van jou zou ik het ook nog wel kunnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |