Not even closequote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt toch niet op Jennifer Beals, Ade?
Die staat vooral op de eerste twee foto's van Barbaaf, de groepsfoto in de Mac.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhu!
Ik mis GeeBeetje een beetje op de foto's!
Die handen ookquote:Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r niet wegsturen
+1quote:Op zondag 24 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Het wordt tijd dat ik naar bed ga geloof ik.
Maar ik heb geen zin
Ze zijn allebei donkerblond, daar houd het wel zo'n beetje op.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Not even close
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou d'r niet wegsturen
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zow, ik moest hollen om jullie in te halen.
Kijk eens naar mijn signature?
Kijk, dat heet nou bruinquote:Op maandag 25 januari 2010 00:03 schreef JJH het volgende:
Ze zijn allebei donkerblond, daar houd het wel zo'n beetje op.
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zow, ik moest hollen om jullie in te halen.
Kijk eens naar mijn signature?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoehoehoeeeeeeee
Carmenset-krullen en ik. Truttigheid FTW!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Een groot verschil. Ze zitten op compleet verschillende plekken in de RAL-kleuren-waaierquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:05 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Oh en Ing, ook na aanvaring met Carmenset lijk ik in de verste verte niet hoorDit moet ik natuurlijk weer niet zeggen (maar ik ben nogal hardleers): ik vind je prachtig, maar Jennifer Beals is niet het eerste dat in me opkomt als ik je zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoehoehoeeeeeeee
Carmenset-krullen en ik. Truttigheid FTW!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als je haar op haar Groningse klompen door de tuin hebt zien en horen klossen
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh en Ing, ook na aanvaring met Carmenset lijk ik in de verste verte niet hoorMaar je bent wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoehoehoeeeeeeee
Carmenset-krullen en ik. Truttigheid FTW!![]()
En afgevallen zag ik![]()
*jaloers is
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een groot verschil. Ze zitten op compleet verschillende plekken in de RAL-kleuren-waaier
Nee precies, dan zijn we het eens!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet ik natuurlijk weer niet zeggen (maar ik ben nogal hardleers): ik vind je prachtig, maar Jennifer Beals is niet het eerste dat in me opkomt als ik je zie
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je bent wel mooi![]()
En afgevallen zag ik![]()
*jaloers is
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef trovey het volgende:
....Weer terug....(Psst kan nog steeds buren gebruiken op FV...ik herken niet iedereens naam
en nu zeg ik er niets meer over
)
Heb je ook die ene foto met die ene jurk gezien?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
En hier zou ik nou lesbisch van worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |