Deze heb ik volgens mij al voorbij zien komen, maar goed:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef blckbb het volgende:
Kick,
en een aanrader:
John Lee Hooker
quote:Yep, gisterenavond in de Helling. Was goed! Stipt om 20.30 begonnen, stipt om 22.30 klaar (zonder toegift: vanwege een soort-van jetlag, meldde hij: ze waren een paar uurtjes ervoor op Schiphol aangekomen). Zowel voor- als achteraf zat Popa zelf achter de shirtjes verkoop; braaf met iedereen op de foto, CD's signeren: allemaal heel laagdrempelig en vriendelijk. Veel nummers van zijn laatste CD (die meer richting -eenvoudige- stamprock neigen dan blues), maar ook weer (publieks-) favorieten Hey Joe, Hallelujah en -jaja- afsluiter Ace Of Spades. Dit was de vierde of vijfde keer dat ik 'm gezien heb en Popa Chubby staat eigenlijk altijd garant voor een leuke avond: daar kun je blind een kaartje voor aanschaffen, als 'ie in de buurt is.Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef blckbb het volgende:
zijn er nog mensen naar Popa CHubby geweest? Was hier over gepost toch:?
quote:Ik was er al iets eerder, nog even een biertje gedronken en ben daarna met een vriend van me op de foto geweest met hem (hij maakte zelfs foto's van ons met z'n blackberryOp donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Yep, gisterenavond in de Helling. Was goed! Stipt om 20.30 begonnen, stipt om 22.30 klaar (zonder toegift: vanwege een soort-van jetlag, meldde hij: ze waren een paar uurtjes ervoor op Schiphol aangekomen). Zowel voor- als achteraf zat Popa zelf achter de shirtjes verkoop; braaf met iedereen op de foto, CD's signeren: allemaal heel laagdrempelig en vriendelijk. Veel nummers van zijn laatste CD (die meer richting -eenvoudige- stamprock neigen dan blues), maar ook weer (publieks-) favorieten Hey Joe, Hallelujah en -jaja- afsluiter Ace Of Spades. Dit was de vierde of vijfde keer dat ik 'm gezien heb en Popa Chubby staat eigenlijk altijd garant voor een leuke avond: daar kun je blind een kaartje voor aanschaffen, als 'ie in de buurt is.
En in het algemeen geldt dat De Helling gewoon een fijn zaaltje is. Alhoewel het rookhok daar bewijst dat hell on earth echt bestaat: een hoekje bij de ingang van het formaat douche-cabine met een afzuigsysteem met een kracht waar een gemiddelde stofzuiger om lacht. Daar sta je dan met 30 man zware shag in te verdampen. Gelukkig kun je een stempel krijgen om buiten te roken. Overigens rook ik niet eens: maar mijn kompanen kwamen af en toe groen en geel dat hok uit.
quote:Wat kan die man spelen he, echt fantastisch. Vond de bassist ook in topvorm, geen noot mis bij hemOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef schaap001 het volgende:
Hierbij nog wat fotootjes van mijn gare Nokia![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is best wel rockquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef padlarf het volgende:
Misschien niet strikt genomen blues, maar het lijkt er wel op:
Dan zou je de (helaas veel te vroeg overleden) geniale Lester Butler wel moeten kennen (en anders daar snel werk van maken!). Zijn bands: The Red Devils (helaas maar 1 album) en Lester Butler's 13 (ook helaas maar 1 album).quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd het meest van harmonica blues. Snooky Pryor, Sonny Boy Williamson (allebei), Little Walter etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |