Mooi zoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh
Bij Alex was het leuk en gezelligGisteren naar een vriendin geweest, was ook erg leuk
hoi liefquote:
Jij houdt nergens van.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hou niet van unplugged
Ik zou niet weten hoe het voelt maar zo af en toe heb ik ineens vette kramp. Laatst een keer brak het zweet me gewoon uit en kon ik wel op mn kop staan zo'n pijn deed hetquote:Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Beter is het niet je blinde darm idd.
als dat konquote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat hij morgen wel even met privejet naar huis gebracht kan worden zodat ie voor ons kan koken
Lenny Kravitz?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Audioslave, peppers, lenny , en vele meer
Je hebt gelijkquote:
ja, vroeger wel ja, nu niet meerquote:
ja niks zegt beter blakende gezondheid dan een kop vol botoxquote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die ziet er nu een stuk gezonder uit
Inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niks zegt beter blakende gezondheid dan een kop vol botox_!
Is het zo ergquote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niks zegt beter blakende gezondheid dan een kop vol botox_!
Oh en met hoeveel personen ga je dan of gewoon in je eentje?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk ga naar de Huishoudbeurs
En ik heb er stiekem nog zin in ook
![]()
Zekersquote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En met Ix in de Subway ook nog
?
Is het niet Eddie?quote:
Vind je? met z'n nieuwe neus en nieuw haar?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die ziet er nu een stuk gezonder uit
Heeft ie zelfs een nieuwe neus?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Is het niet Eddie?En die was ook knap ja
[..]
Vind je? met z'n nieuwe neus en nieuw haar?
ja eddie, ik ga er heen btwquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Is het niet Eddie?En die was ook knap ja
[..]
Vind je? met z'n nieuwe neus en nieuw haar?
Nee, ik samen met Belly76 (Wendy)quote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en met hoeveel personen ga je dan of gewoon in je eentje?
Ik weet nog wel als mijn ma daar was geweestkregen we weer een zooi te snaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |