Nou snap ik ook waarom jou kerel kooktquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan en daardoor brandt het aan omdat ik niet sta op te letten of ik ben ongeduldig en is het nog niet goed
Nog niks binnen, maar ik heb klotebereik in huisquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was jij dat?
Ik heb al iets teruggestuurd namelijk.
En hij kan lekker koken hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou snap ik ook waarom jou kerel kookt
Ik zal kijken of ik daar een x heen kanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nijverdal, Enschede de baan is wel leuk maar de marshals 3x niks(ook al een tijd niet meer geweest)
Oh, het was in ieder geval wel een leuk smsjequote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niks binnen, maar ik heb klotebereik in huis
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik daar een x heen kan, jij gaat ook regelmatig toch ?
dit stoepquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Stoeprand het volgende:
And I'll be in my basement room
With a needle
and a spoon
Is 't nou duur daar trev ?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
wil binnen kort nog een keertje naar Nijmegen, zelf kart ik vaak in Winterswijk, soms in Bocholt(DE) of Duiven. Die laatste 2 ook niet zo heel vaak meestal in Winterswijk.
JM!quote:
kusje eropquote:
Ik ook niet, maar gecovered door een Guns N' Roses gerelateerd iemand, vind ik het best te doen.quote:
Marijkequote:Op zondag 24 januari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JM!![]()
Ik weet hoe jij eruit ziet
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
MarijkeEn ik ook hoe jij eruit ziet
En Ix ook
quote:
quote:
Dont know had het vanmiddag al wat. Heb het de laatste tijd zo af en toe al eens meer gehad, hoop niet dat het binnenkort ineens de blindedarm ofzo zou zijnquote:
Hoi!quote:
dan kan het swingenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gecovered door een Guns N' Roses gerelateerd iemand, vind ik het best te doen.
Werken was wel grappig ja, en voetbal was koudquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gewerkt en gevoetbald? En een leuk weekend gehad?
kei en kei hardquote:
Ja, ach.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dont know had het vanmiddag al wat. Heb het de laatste tijd zo af en toe al eens meer gehad, hoop niet dat het binnenkort ineens de blindedarm ofzo zou zijn
Thnx Pezu
Ik hou niet zo van Axl Rosequote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ach.
Axl Rose deed achtergrond zang. Dus dan is het goed.
Ik welquote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Axl Rose
Bluhquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Werken was wel grappig ja, en voetbal was koud![]()
Hoe was het bij Alex?
Beter is het niet je blinde darm idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dont know had het vanmiddag al wat. Heb het de laatste tijd zo af en toe al eens meer gehad, hoop niet dat het binnenkort ineens de blindedarm ofzo zou zijn
Thnx Pezu
Mooi!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef Psalms het volgende:
Hoimarijke en ask, en ja was best leuk met vliegtuig
Hey jijquote:
Die was vroeger knapquote:
ja hoor gaat zn gang,kan alleen geen wifi verbinding krijgenquote:
Hoe zouden wij dat moeten weten?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, jullie raden nooit waar ik 18 februari heen ga?![]()
![]()
Ik vind dat hij morgen wel even met privejet naar huis gebracht kan worden zodat ie voor ons kan kokenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hoe is het met de meneer wie met een privevliegtuig naar z'n werk gevlogen wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |