Nee, M18 past beter bij je, vind ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is een plekje voor jou gereserveerd in mijn hart
slechte imago ik weetquote:Op zondag 24 januari 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens op een feestje
We kunnen toch wel vrienden blijven?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, M18 past beter bij je, vind ik ook.
Ayca is nog maar een kind.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
We kunnen toch wel vrienden blijven?
En waarom vind jij dat wel en Ayca niet?
Met je overdaad aan o's.quote:
Ok, netjes danquote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
slechte imago ik weetonterecht uiteraard
vandaag alweer aardig wat mensen lid gemaakt van de club
nee zeker niet mensen hebben geen benul van wat je doet en wat er in de straten zou gebeuren als ik er niet zou zijn, maarja tis niet anders, het is wel een leuke functie en met mijn mijn collegas maken we er een gezellige boel vanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cool.![]()
Respect, het is vast geen dankbaar beroep.
Nah homie, je boy is vrij tot februari.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Yo whattup G, makin some paper 2day holmes?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee zeker niet mensen hebben geen benul van wat je doet en wat er in de straten zou gebeuren als ik er niet zou zijn, maarja tis niet anders, het is wel een leuke functie en met mijn mijn collegas maken we er een gezellige boel van
Borte mag twee mannen?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert + M18
Ayca + GenusButeo
Bortecinem + Siddha/IHVK
wikwakka2 + Julis
wat is dit?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert + M18
Ayca + GenusButeo
Bortecinem + Siddha/IHVK
wikwakka2 + Julis
Ja maar Buteo is homoquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert + M18
Ayca + GenusButeo
Bortecinem + Siddha/IHVK
wikwakka2 + Julis
Misschien, maar ik heb een zwak voor mensen met een niet-Nederlands uiterlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk moet Rookert gewoon met een Nederlandse vrouwpast beter bij elkaar
als hij jou ziet, wordt hij heteroquote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar Buteo is homowat heb ik daar nou aan
![]()
En siddha is te oud voor Borte
dat wordt zwaar mijn vriendquote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb een zwak voor mensen met een niet-Nederlands uiterlijk
je bent jezelf vergetenquote:
Bilmiyorem je hebt jezelf vergeten bij te zettenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert + M18
Ayca + GenusButeo
Bortecinem + Siddha/IHVK
wikwakka2 + Julis
Nee. 'Satincare.'quote:
Wat is deze, lekker geplayed mang, tan2spannge time voor jou nu mattiequote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nah homie, je boy is vrij tot februari.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als hij jou ziet, wordt hij hetero
en borte verdient het, nee.. siddha is te oud, dus ik wist niet wat ik daar moest invullen
ik hoor er dan ook niet bijquote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Bilmiyorem je hebt jezelf vergeten bij te zetten
Gatver, handboeien, vieze ranzige zachte dekens van rode satijn, ik zie het allemaal voor mequote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. 'Satincare.'Dat is echt een username voor nichten. Vroeg je het je daarom af?
Ja, ik weet niet, maar je ziet een kleine detail over het hoofd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert + M18
Ayca + GenusButeo
Bortecinem + Siddha/IHVK
wikwakka2 + Julis
Ja inderdaad. Ik zie Borte dan als de dominante in de relatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ihvk en borte vind ik ook wel een goede combi eigenlijk
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. 'Satincare.'Dat is echt een username voor nichten. Vroeg je het je daarom af?
Jij weet niet dat Ayca een vent is he.. nee, ik weet niet wrm ik die deed. Ik dacht misschien word je hetero als je haar ziet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, maar je ziet een kleine detail over het hoofd.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als hij jou ziet, wordt hij hetero
en borte verdient het, nee.. siddha is te oud, dus ik wist niet wat ik daar moest invullen
En net vond je Rookert en Borte en goede combinatie. Daldan dala.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ihvk en borte vind ik ook wel een goede combi eigenlijk
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En net vond je Rookert en Borte en goede combinatie. Daldan dala.
Mijn welgemeende excuses:)quote:
En daarom zou het nooit werken tussen ons twee.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zie Borte dan als de dominante in de relatie.
scherp scherp.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat is hier gebeurd. Wordt iedereen hier gekoppeld of zo=
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En net vond je Rookert en Borte en goede combinatie. Daldan dala.
ja, voel je niet buitengesloten, ik heb ook een vrouw voor jou..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat is hier gebeurd. Wordt iedereen hier gekoppeld of zo=
ow? vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |