Grapje, maar als het dan niet is gebeurd, dan gewoon later. Niets aan te doen? dan ben jij ook behoorlijk over tijd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
das te laat 25 is wel een goede leeftijd
35 is wel een beetje laat hoor bilmiquote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
das te laat 25 is wel een goede leeftijd
dat is een turkse hobbyquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is vervelend, ,mijn tantes doen het ook altijd.
Doe wat aan je mannelijkheid, you're losing grip herequote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is vervelend, ,mijn tantes doen het ook altijd.
Turken zitten daar in de buurt, dus ze passen wel bij me dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
ihvk beschikt over meer mannelijkheid dan jij.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe wat aan je mannelijkheid, you're losing grip here
Neeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef SatinCare het volgende:
Bortecinem ik heb je geen toestemming gegeven zo laat nog te internetten, ga naar je bed:)
Zit soms ook wat leuks tussen hoor, als je het stof en het gruis wegveegt van die muffe gezichtenquote:
Ik kan ook agressief worden hoor, er is een bepaalde grens, maar die overschrijden tantes nooit dus dat zien ze niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe wat aan je mannelijkheid, you're losing grip here
Laat? laat?!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef SatinCare het volgende:
Bortecinem ik heb je geen toestemming gegeven zo laat nog te internetten, ga naar je bed:)
wij mannen zijn nooit over tijdquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Grapje, maar als het dan niet is gebeurd, dan gewoon later. Niets aan te doen? dan ben jij ook behoorlijk over tijd.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik kan ook agressief worden hoor, er is een bepaalde grens, maar die overschrijden tantes nooit dus dat zien ze niet.
Maar niemand overtreft jouquote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ihvk beschikt over meer mannelijkheid dan jij.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
wij mannen zijn nooit over tijd![]()
kunnen jullie vrouwen niet zeggen
Dan wordt hij de Incredible Hulk met een torso van heb ik jou daarquote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik kan ook agressief worden hoor, er is een bepaalde grens, maar die overschrijden tantes nooit dus dat zien ze niet.
Het zou wat worden als je je tantes in elkaar gaat slaanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een slechte vrouw heb ik ook. Ik zal haar weer eens een pak rammel moeten gevenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laat? laat?!![]()
![]()
![]()
Dan heb jij Borte nog niet om 4 uur gezien(al dan niet in een discussie over volkeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |