Ja, het is best komischquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat is hier gebeurd. Wordt iedereen hier gekoppeld of zo=
Gelukkig maar, als jij er toch niet wasquote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, voel je niet buitengesloten, ik heb ook een vrouw voor jou..
Oké, doe normaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is deze, lekker geplayed mang, tan2spannge time voor jou nu mattie
Ik weet niet, ik zie jou gewoon samen met zo'n saf Hollander die alles voor je doet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarom zou het nooit werken tussen ons twee.
We zouden juist dikke matties worden dude. Met nadruk op matties, geen geliefden dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
En passief agressief is nog erger dan gewoon agressief.
Maar toch houd ik van Borte.
Dat ben ik dus in dit verhaal?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zie jou gewoon samen met zo'n saf Hollander die alles voor je doet.![]()
dan zou je de rest van je leven alleen blijven, wat wordt m'n beloning?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als jij er toch niet was.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vies he, wat denkt ze wel niet over mij.
Is IHVK even digitaal gefriendzonedquote:Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We zouden juist dikke matties worden dude. Met nadruk op matties, geen geliefden dus.
Waarom beeld je het je dan in, dat deed zelfs ik niet, jij latente homo.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gatver, handboeien, vieze ranzige zachte dekens van rode satijn, ik zie het allemaal voor me
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We zouden juist dikke matties worden dude. Met nadruk op matties, geen geliefden dus.
ok vertel op facebook danquote:
WTFquote:
Was ik allang.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is IHVK even digitaal gefriendzoned.
Een aanbod om mijn tweede vrouw te worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan zou je de rest van je leven alleen blijven, wat wordt m'n beloning?
Ja, die kast wordt benauwdquote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom beeld je het je dan in, dat deed zelfs ik niet, jij latente homo.
dat zou het zo mooi maken, bortecinem als de dominantequote:
Ja. Ik wilde je helemaal niet dissen ofzo, wikwakka is gewoon aan het stoken tussen ons.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.
Liefde kan ook platonisch zijn.
brrquote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zou het zo mooi maken, bortecinem als de dominante
maar hijs idd heel schattig ja.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een aanbod om mijn tweede vrouw te worden?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zocht op "citir pitir" om een vrouw voor ihvk te vinden!
En bedankt, wat voel ik me welkom hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. 'Satincare.'Dat is echt een username voor nichten. Vroeg je het je daarom af?
Moet je Turkije dissen waar hij bij is, dan ontploft hij hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:21 schreef Rookert het volgende:
IHVK, je lijkt op een vriend van mij, hij is altijd heel correct, een goede lobbes, maar kan ook helemaal losgaan
dat zeg je nu. binnenkort hebben ayca en ik een prachtige vrouw voor ihvk gevonden.quote:
das te laat 25 is wel een goede leeftijdquote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grapje, ik ga op m'n 35e trouwen.
hij heeft veel geduld.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij is IHVK zometeen helemaal niet zo schattig meer als jullie dat blijven roepen.
Wie ben je dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef SatinCare het volgende:
[..]
En bedankt, wat voel ik me welkom hier.
Graag gedaan. Natuurlijk ben je welkom.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef SatinCare het volgende:
[..]
En bedankt, wat voel ik me welkom hier.
Het is vervelend, ,mijn tantes doen het ook altijd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij is IHVK zometeen helemaal niet zo schattig meer als jullie dat blijven roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |