quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef flugeltje het volgende: Enne, niet wanhopen nog. Ik ben na 4 miskramen nu alweer 16 weken zwanger en dat lijkt goed te gaan...
Is het meegevallen? 22 is een lekkere score hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Hobbesje het volgende:
We zijn er weer. Er zijn 22 eicellen gevonden! Vanavond kunnen we zien hoeveel er ook geinjecteerd zijn voor de ICSI. Gelukkig waren de zwemmers van voldoende kwaliteit. Nu aan de 'lekkere' bolletjes en wachten tot we zaterdag gebeld worden...
duimen voor een supermooi exemplaar en nog een paar ijskonijntjes voor de zekerheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef Hobbesje het volgende:
Fijn is anders... rechts ging prima, links minder (bij de laatste paar liepen de tranen over m'n wangen). Maar gelukkig is het van korte duur en voor het goede doel en daar heb ik wel wat voor over!
Arts was heel aardig, dat helpt ook.
Zag net dat er 16 geinsemineerd/geinjecteerd zijn.
Wij laten er 2 terugplaatsen, ongeacht de kwaliteit. Geen goede onderbouwing, maar het is een gevoel dat we allebei hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:16 schreef Orea het volgende:
Hobbesje, wauw!! 22, en 16 geinjecteerd! Nu moet je over 2 dagen bellen en over 3 dagen de terugplaatsing? Oh wat spannend! Laat je er 1 terugplaatsen? Dan hoop ik dat de rest als ijsjes kunnen dienen
En nu liggen en je goed laten verwennen!! Je gaat morgen toch niet aan het werk hè?snel bijkomen, dan kan je over een paar dagen als broedkip gaan dienen
![]()
Volgens mij heeft PZE morgen de HSG? Succes babe!!
Dank je. Hoop ook dat we maar een keer terughoeven en dat er nog wat in de vriezer kunnen voor misschien later.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef mijsje het volgende:
wow hobbesje! 22!!! goed hoor! en dan 16 geinjecteerd!!!
ik hoop dat je ze niet allemaal nodig gaat hebben!!!
hier gaat het prima. ik heb alweer 5 prikken binnen... gewoon vervelend. maar ik ben er wel weer klaar mee. het valt me wel erg zwaar iedere keer weer... met de wetenschap dat de kans vrij klein is dat het hiermee lukt... maar door die k*tverzekering moet ik eerst nog deze ronde en dan nog een met die prikken afmaken voor ik voor IVF in aanmerking kom... (en dan vraag ik me af of IVF wel resultaat zou geven, aangezien het onbegrepen onvruchtbaar is... die onzekerheid is het ergste...)
maar buiten dat gaat het wel prima hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |