SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het trouwens met jou mijsje?? Ik las dat je ongesteld was geworden? En dat je nu andere hormonen kreeg of begreep ik dat verkeerd?
[ Bericht 14% gewijzigd door droomvrouwtje op 30-01-2010 22:23:10 ]Be happy with the little things in life
Dit is wel positief om te lezen.. Ik moet nu de pil gaan doorslikken en mijn buik de rust gunnen. Ze hebben niet helemaal kunnen zien waar het zat, dat hoor ik maandag 8 februari, mijn linker eierstok konden ze tijdens de kijkoperatie niet goed bekijken hij lag namelijk te ver naar achter, daar krijg ik dus een echo voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:10 schreef Sunshine69 het volgende:
@ Droomvrouwtje, ik ben ook endrometriose-patiënt en had het best heftig. Toen bij mj de diagnose werd gesteld, was ik zelfs onvruchtbaar (eierstokken en eileiders zaten onder de haarden). Maar zelfs toen heeft mijn toenmalige gyn tegen me gezegd dat kinderen krijgen echt nog een optie was. We hebben ons eerst geconcentreerd op het laten opdrogen van de haarden (gebeurt d.m.v. stopzetten van de menstruatie) en onderzoeken waar de endometriose precies zat (mijn hele onderbuik zat onder de haarden, tot mijn darmen aan toe). Na 3 jaar heb ik een grote operatie gehad en was ik zo goed als schoon en weer vruchtbaar! En nu zit ik midden in mijn 1e ICSI-poging. Dus ja, je kan met endometriose zwanger worden. Geniet dus lekker van de voorbereidingen van je huwelijk, laat je goed voorlichten door je gyn en ga er daarna gewoon voor!
We zijn maar voor Predictor gegaan, die was, voor ons, het bekendst. En ik vond zelf de digitale test van Clearblue wel mooi, dus daar ook maar 1 van meegenomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef mijsje het volgende:
en welke test? wij hebben altijd testen van het kruidvat in huis, die van 2 voor 5 euro. die werken prima, zijn best gevoelig. (hebben we het de vorige keer ook mee getest...) (een andere test is bij ons nooit positief geweest, dus die huismerktesten, daar ben ik tevreden genoeg over)
Ik heb als volgt gerekend:quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef Sunshine69 het volgende:
Touwens weer even een lekenvraag.
Aangezien ik niet ongesteld werd voor de ICSI-poging, heb ik geen idee hoe ik straks uit moet rekenen hoe ver ik ben. Iemand enig idee hoe dat berekend wordt? Ik vraag dit omdat ik overal lees dat de zwangerschapsduur wordt berekend vanaf de 1e dag van de laaste menstruatie en niet op de dag van bevruchting.
Dankjewel! Denk dat het zo ook wel klopt!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik heb als volgt gerekend:
'Embryootje' van 3 dagen oud is teruggeplaatst. Daar twee weken bij optellen is 17 dagen. Dus ik heb 17 dagen voor TP als dag 1 van m'n menstruatie aangehouden.
Maar ze doen na een paar weken al een echo waarmee ze preciezer kunnen zeggen wanneer de uitgerekende datum is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |