Alleen als je een slechte sluipschutter bent.quote:
Op die manier kan ik nog veel andere voorbeelden bedenkenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je een slechte sluipschutter bent.
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Had je nog aan de sigaren gedacht?
Ik heb er vrij weinig aan gedaan hoorquote:
Wellusquote:Op zondag 24 januari 2010 19:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er vrij weinig aan gedaan hoor![]()
En hoe ging de doorloop?
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef RATMEN het volgende:
Wellus. Door jou heb ik een memootje opgehangen.
Het was een technische doorloop, maar is echt heel erg suf en vermoeiend.
Gelukkig welquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True
ah, je bent iig eerder klaar dan gisteren
Goede vraag. Geen ideequote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Lovechild het volgende:
Waar zijn Solid en Summer eigenlijk gebleven? Die zijn al een tijdje stilletjes...
Foto van de lantaarnpalen a.u.b.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:51 schreef Atreidez het volgende:
Bah, weekend weer een boete gehad voor nieuwe parklaan... Stand staat nu op 3En ja, deze had ik kunnen voorkomen. Ben blij dat Scheveningse weg weer open is. Nwe Parkln
En ze hebben de nieuwe lantaarnpaaltjes geactiveerd in ScheveningenSindsdien is er al 2 keer contact opgenomen vanaf Jupiter, of ze bij mij in de straat mochten landen.. Vraag me af wanneer Jill daar een stukje over gaat schrijven
Ik kwam ook muizenketels tegen in me schuur t weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
En bah, die smerige vliegende ratten hebben mijn balkonnetje weer gevonden hoor. Kan ze wel 20 keer per dag wegjagen. Brutale vlerken
Een muis vindt helaas altijd wel een opening.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kwam ook muizenketels tegen in me schuur t weekendMaar er zit geen 1 opening in... Er staat ook geen eten
Goed dat ik er aan denk, zo meteen even kijken of ik ergens diervriendelijke muizenvallen kan vinden
Brrr praat me niet van muizen! We hebben ze al jaren. Ben zelfs al klaar met diervriendelijke muizenvallen (die ze volgens mij joelend ontwijken). Het enige wat echt hielp waren katten. Maar ja, díe waren op een gegeven moment niet zo'n goeie combinatie met m'n kinderen. Althans, 1 kat met 1 kind. Maar goed, da's een ander verhaalquote:Op maandag 25 januari 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een muis vindt helaas altijd wel een opening.
En dan dumpen ze in een emmer? En wat doe je er dan mee?quote:
Loslaten bij de AH en dan gratis boodschappen eisenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef MissMSX het volgende:
En dan dumpen ze in een emmer? En wat doe je er dan mee?
Daar ben ik het ook mee eens, vooral het "ga" gedeelte.. Als hij terugkomt kan ik altijd nog overgaan tot drastischere maatregelenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef becky27 het volgende:
ga en vermenigvuldig u.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, vooral het "ga" gedeelte.. Als hij terugkomt kan ik altijd nog overgaan tot drastischere maatregelen
En hoever weg ga je hem uitzetten?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, vooral het "ga" gedeelte.. Als hij terugkomt kan ik altijd nog overgaan tot drastischere maatregelen
Ezel, steen etcquote:Op maandag 25 januari 2010 09:51 schreef Atreidez het volgende:
Bah, weekend weer een boete gehad voor nieuwe parklaan... Stand staat nu op 3En ja, deze had ik kunnen voorkomen. Ben blij dat Scheveningse weg weer open is. Nwe Parkln
En ze hebben de nieuwe lantaarnpaaltjes geactiveerd in ScheveningenSindsdien is er al 2 keer contact opgenomen vanaf Jupiter, of ze bij mij in de straat mochten landen.. Vraag me af wanneer Jill daar een stukje over gaat schrijven
In ons vorige huis hadden we redelijk frequent muizen (we hadden een zeer hygienische schuinbenedenbuurman *ahum*). Was redelijk grappig toen mn pa probeerde er eentje neer te schieten met een luchtbuks....muis leeft ws nog steeds - wij hadden gaten in het parket.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef Charisma het volgende:
tvpeeetje....
ik had ook een muis in huis die komen overal doorheen...
diervrindelijk "gepakt" met een muizenval en allebij in de emmer...
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er volgende week dinsdag een PopPubquiz is in de Fiddler.
Wie oh wie heeft er zin om mee te gaan met nectarientje en mij?
Die zit over een jaar of dertig bij de psychiater voor haar onverklaarbare 'slakkendromen'.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef zeemonster het volgende:
Hier geen muizen maar wel slakken zo tegen het eind van de zomer... bah bah bah . Ik dwing uk dan om ze te pakken met een wc papiertje en buiten te gooien (dat gaat dan zo van : Kom op je bent toch geen schijterd)
Tot het moment dat ze pertinent weigert en vindt dat jij het moet gaan doenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef zeemonster het volgende:
Hier geen muizen maar wel slakken zo tegen het eind van de zomer... bah bah bah . Ik dwing uk dan om ze te pakken met een wc papiertje en buiten te gooien (dat gaat dan zo van : Kom op je bent toch geen schijterd)
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef zeemonster het volgende:
Oh, ergens in de duinen.. Halverwege Scheveningen Kijkduin lijkt me wel ver zatquote:
Wij gaan dinsdagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Atreidez het volgende:
Vrijdag Den Haag meet in the Fiddler?
Pubquiz! Ga je mee?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef Atreidez het volgende:
Oh op een dinsdag.. verkeerd gelezenWat is dat nou weer avond om uit te gaan..
Als ik de woensdag erna vrij hebquote:
Waarom vrij nemen als je betaald kan uitbrakken op je werk?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de woensdag erna vrij hebmaar dat heb ik dus niet
![]()
Dat is echt verleden tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vrij nemen als je betaald kan uitbrakken op je werk?
Vroegah... toen jij nog een jonge God was.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Atreidez het volgende:
Dat is echt verleden tijdVroegah... zat ik nog 6 uur per dag te irc'en als ik niks te doen had..
What happened to we?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroegah... toen jij nog een jonge God was.
Jij mag nooit meer raden.quote:
Ik betaal niet voor seks.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik PM je straks wel even mn rekeningnr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |