Alleen als je een slechte sluipschutter bent.quote:
Op die manier kan ik nog veel andere voorbeelden bedenkenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je een slechte sluipschutter bent.
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Had je nog aan de sigaren gedacht?
Ik heb er vrij weinig aan gedaan hoorquote:
Wellusquote:Op zondag 24 januari 2010 19:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er vrij weinig aan gedaan hoor![]()
En hoe ging de doorloop?
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef RATMEN het volgende:
Wellus. Door jou heb ik een memootje opgehangen.
Het was een technische doorloop, maar is echt heel erg suf en vermoeiend.
Gelukkig welquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True
ah, je bent iig eerder klaar dan gisteren
Goede vraag. Geen ideequote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Lovechild het volgende:
Waar zijn Solid en Summer eigenlijk gebleven? Die zijn al een tijdje stilletjes...
Foto van de lantaarnpalen a.u.b.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:51 schreef Atreidez het volgende:
Bah, weekend weer een boete gehad voor nieuwe parklaan... Stand staat nu op 3En ja, deze had ik kunnen voorkomen. Ben blij dat Scheveningse weg weer open is. Nwe Parkln
En ze hebben de nieuwe lantaarnpaaltjes geactiveerd in ScheveningenSindsdien is er al 2 keer contact opgenomen vanaf Jupiter, of ze bij mij in de straat mochten landen.. Vraag me af wanneer Jill daar een stukje over gaat schrijven
Ik kwam ook muizenketels tegen in me schuur t weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
En bah, die smerige vliegende ratten hebben mijn balkonnetje weer gevonden hoor. Kan ze wel 20 keer per dag wegjagen. Brutale vlerken
Een muis vindt helaas altijd wel een opening.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kwam ook muizenketels tegen in me schuur t weekendMaar er zit geen 1 opening in... Er staat ook geen eten
Goed dat ik er aan denk, zo meteen even kijken of ik ergens diervriendelijke muizenvallen kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |