En toch zijn babyfacejes gedoemd tot een seksloos bestaanquote:
Dat vindt niemand, behalve 40+ vrouwen.quote:
Ja zeg, wat ben jij nou voorn falende postcountgeilerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat is het nou ook weer niet waard.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zijn babyfacejes gedoemd tot een seksloos bestaan
Dat dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ALS EERSTE !!!![]()
[..]
En toch zijn babyfacejes gedoemd tot een seksloos bestaan
Wat erg voor jequote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat vindt niemand, behalve 40+ vrouwen.
Goed van mij he.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat ben jij nou voorn falende postcountgeiler![]()
dan wordt de volgende sc een timmmmm verafschuw topicquote:
Wou je zeggen dat ik schattig ben?quote:
Omdat jij gewoon uit PUB bent overgewaaid, net als ikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is het nooit een Desunoto-adoratie topic?
Omdat niemand mij adoreert he?
mij ook nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is het nooit een Desunoto-adoratie topic?
Omdat niemand mij adoreert he?
Nee, dat je ook een blotebabybillengezicht hebt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik schattig ben?
Huppel, geef hem ongelijk! Go go go!
Je wil niet weten hoeveel fangirls bepaalde zangers en bandleden schattig vinden en helemaal nat van ze worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
En als je iets schattig vindt, dan wil je die schattige piemel niet in je hebben, denk ik.
Dat schijnt mee te vallen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat je ook een blotebillengezicht hebt.
dat kan niet waar zijn tochquote:
groupiesquote:Op zondag 24 januari 2010 17:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel fangirls bepaalde zangers en bandleden schattig vinden en helemaal nat van ze worden.
Stoep is niet schattig, hij is wel een schatje maar niet schattigquote:Op zondag 24 januari 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik schattig ben?
Huppel, geef hem ongelijk! Go go go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |