Ik vind de auto ook niet ech mooiquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijke kleur.
[ afbeelding ]
Ben jij dat fiets?Met wie?
Foto's door FOK!fotograaf: Angel008quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Spyker is altijd fantastisch. Maakt super auto's. Maar de kleur verneukt het.quote:
Over het algemeen ind ik spyker auto's prachtigquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Spyker is altijd fantastisch. Maakt super auto's. Maar de kleur verneukt het.
Ahh okay.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was er niet bij he! Angel008 was er voor FOK!
Leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef angel008 het volgende:
zo zie hem nu pas staan.
de show zelf had ik mazzel mee aangezien het donderdag was was onze vriend baeu er niet bij en had ik zelf gewoon mr May himself.
over de foto's tijdens de show je hebt gelijk jan en alleman nam foto's maar toen mijn witte L lenzen tevoorschijn kwamen zag ik de beveiliging al vies mijn kant op kijken en heb ik ze toch maar weer weggelegd...
die dame/jonge is fok Winnares Betty_Sue met een vriendzat ''toevallig'' naast mij
(sorry Betty_Sue
)
show zelf was tegek en May zat te klooien met zijn koffer open te krijgen en dan zie je toch wel dat die 3 gewoon een perfect trio zijn met het improviseren
Dat was ik....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijke kleur.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef angel008 het volgende:
zo zie hem nu pas staan.
de show zelf had ik mazzel mee aangezien het donderdag was was onze vriend baeu er niet bij en had ik zelf gewoon mr May himself.
over de foto's tijdens de show je hebt gelijk jan en alleman nam foto's maar toen mijn witte L lenzen tevoorschijn kwamen zag ik de beveiliging al vies mijn kant op kijken en heb ik ze toch maar weer weggelegd...
die dame/jonge is fok Winnares Betty_Sue met een vriendzat ''toevallig'' naast mij
(sorry Betty_Sue
)
Lucky basterd!!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:55 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Je had het al gepost
Als je ooit weer naast me zit probeer ik niet meer mn ogen open te houden als ik lach
Maar wat was het vet he
Nouja, het ging natuurlijk met name over die liveshow hèquote:Op zondag 24 januari 2010 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Top Gear Live, dat was toch dat evenement waarvoor je veels te dure kaartjes moest kopen?
Iemand die presentatoren heeft gezien? want daarom ga je daar heen lijkt mij? Anders kun je net zo goed naar elk willekeurig ander auto evenement gaan.
Euh, ik was er gisteren in de avondshow, wanneer jij?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Braddie het volgende:
Dat engels van beau was inderdaad best bagger, ook leuk dat hij de controle over die kofferauto verloor..
Was dat real of was dat part of the show?
omg.. kun je nagaan hoe huge Jeremy isquote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
Hamster is trouwens niet eens zo heel klein, denk dat hij 3 centimeter scheelt met mij(Zo van een afstand gezien), Ik ben 1,75-76..
Was part of the show! Gebeurde donderdagavond ook al. En toen was James May de stand-in voor BvED, omdat die meewerkte aan de giro 555 actie voor Haiti.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Braddie het volgende:
Dat engels van beau was inderdaad best bagger, ook leuk dat hij de controle over die kofferauto verloor..
Was dat real of was dat part of the show?
Het wegrijden van het karretje van James/Beau hoorde erin. Maar bij James zat ie bijna tegen een medewerker aan (en James rende er ook echt achteraan). Beau die duwde de kar meer weg en leek hij niet echt op hol te zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Heib het volgende:
[..]
Was part of the show! Gebeurde donderdagavond ook al. En toen was James May de stand-in voor BvED, omdat die meewerkte aan de giro 555 actie voor Haiti.
Zondag hadden mannen er dus blijkbaar genoeg van gehad, dr stikte van de mannen bij de vrouwen wc's.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Angelcakes het volgende:
Is ook het enige evenement waar ik ooit ben geweest waar de rij voor de mannen toiletten langer was dan die bij de vrouwen![]()
Had ook het idee dat hij mega zenuwachtig was en een beetje over de engelse zinnen struikelde. Hij voegde naar mijn mening ook niet echt veel toe nee, alhoewel ze natuurlijk wel iemand nodig hadden om overheen te rijden met die motorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Zondag hadden mannen er dus blijkbaar genoeg van gehad, dr stikte van de mannen bij de vrouwen wc's.
Verder was het wel leuk, alleen die Beau was echt niet nodig, vond hem echt de sfeer ruineren met zijn bagger-engels.
Ik zat op EE 62 , alleen om 11:00 uur.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Even een filmpje van mijn kant van de Top Gear Live show van Vandaag 15:30
Zat op rij EE stoel 73!
Wouw.. ik zat er zaterdagavond om 19.30 op rij EE stoel 53 en 54. Zat jij net ietsje meer in het middenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
-knip-
Even een filmpje van mijn kant van de Top Gear Live show van Vandaag 15:30
Zat op rij EE stoel 73!
Dat was het ook grotendeel wel. Beau had geen enkele toegevoegde waarde. Erg sneu voor de kindertjes van een jaar of 8 die er niet veel van begrepen (engelstalig). Hadden ze beter James May kunnen sturen, dan had het ietwat meer op Topgear geleken. Maar ik heb toch genoten van de show hoor. Had er niet al te hoge verwachtingen van, kan het nl alleen maar meevallenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Maanvis het volgende:
Als ik de verslagen en filmpjes van andere shows zo zie, dan blijkt wel dat niets spontaan was en alles ingestudeerd was.
En al met al hebben we dezelfde show gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef RacerDKB het volgende:
De 35 euro was niet alleen voor de Paddock Tour, je kreeg sowieso betere plekken met Gouden tickets. Vooraan en in het midden dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |