abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77229742
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hij trolt niet, hij is Moslim.
Mwah hij is bansheeboy
²
ijs_beer fan!
pi_77229758
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is bestialiteit strafbaar? Is pedofilie strafbaar?

²
seks met dieren of mensen die niet kunnen aangeven of dat al dan niet tegen hun zin is, is inderdaad geheel vergelijkbaar met seks tussen 2 volwassen mensen
  zondag 24 januari 2010 @ 22:27:57 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77229816
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik van op de hoogte, en nee, dat is niet zomaar. Maar elke vorm van relevantie ontgaat me.
Het feit dat HIV zo oververtegenwoordigd is in de homo-scene rijmt niet met je verbloemde benadering van "de liefde tussen 2 mannen kent geen benadeelde". Daar zit de relevantie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 24 januari 2010 @ 22:29:21 #104
13462 BansheeBoy
pi_77229887
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

seks met dieren of mensen die niet kunnen aangeven of dat al dan niet tegen hun zin is, is inderdaad geheel vergelijkbaar met seks tussen 2 volwassen mensen
Dat ben ik niet met je eens, er zijn inderdaad parallellen te trekken, daarom haal ik het ook als voorbeelden aan, maar in zijn geheel, neen, dat niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77229922
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, er zijn inderdaad parallellen te trekken, daarom haal ik het ook als voorbeelden aan, maar in zijn geheel, neen, dat niet.

²
en wat zijn die parallellen dan
pi_77230003
"religiositeit vergelijkbaar met anorexia"

Zou daar geen steekhoudende vergelijking van te maken zijn?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 24 januari 2010 @ 22:31:31 #107
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77230015
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat HIV zo oververtegenwoordigd is in de homo-scene rijmt niet met je verbloemde benadering van "de liefde tussen 2 mannen kent geen benadeelde". Daar zit de relevantie.
Wie wordt er precies door benadeeld?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:32:06 #108
13462 BansheeBoy
pi_77230054
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef Mr.44 het volgende:
en wat zijn die parallellen dan
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk. Het is schadelijk.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 22:32:28 #109
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77230081
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef teknomist het volgende:
"religiositeit vergelijkbaar met anorexia"

Zou daar een steekhoudende vergelijkingen van te maken zijn?
10% van de mensen met anorexia overlijdt aan de directe of indirecte gevolgen van de aandoening. Ik weet niet hoe dat met religie zit.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:33:48 #110
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77230172
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk. Het is schadelijk.
Dan is priesterschap ook een afwijking.

Overigens is strikt genomen voortplanting niet onmogelijk, neem bijvoorbeeld Claudia de Breij.

Daarbij, dat wil nog niet zeggen dat het schadelijk is.
pi_77230257
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef Iblis het volgende:

[..]

10% van de mensen met anorexia overlijdt aan de directe of indirecte gevolgen van de aandoening. Ik weet niet hoe dat met religie zit.
Anorexia wordt wel gekenmerkt door angst en een andere perceptie van de werkelijkheid. Dus ja.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 24 januari 2010 @ 22:35:23 #112
13462 BansheeBoy
pi_77230277
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef Iblis het volgende:
Wie wordt er precies door benadeeld?
In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.

²
pi_77230385
quote:

[..]

Het is (in zekere zin) een afwijking.heb ij er last van? Voortplanting is onmogelijk.bevrucht een lesbo met kinderwens Het is schadelijk. niet als je het veilig doet, je laat testen enz...

²
  zondag 24 januari 2010 @ 22:37:13 #114
13462 BansheeBoy
pi_77230412
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dan is priesterschap ook een afwijking.
Yep, dat is het ook. Ik ben dan ook zwaar tegen het celibaat. Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel kinderen hier de dupe van zijn geworden (tijdens de doop of de biecht).
quote:
Overigens is strikt genomen voortplanting niet onmogelijk, neem bijvoorbeeld Claudia de Breij.
Beleid moet worden gemaakt op de regel, niet op de uitzondering.

²
pi_77230415
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.

²
En nog steeds snap ik niet waarom jij je er zo druk over maakt.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:37:46 #116
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77230451
quote:
Daar heb je, naast je duim, vast nog een paar bronnen voor?

En daarbij, de voornamelijke oorzaak lijkt me daar overspel, niet homoseksualiteit.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:38:09 #117
13462 BansheeBoy
pi_77230475
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Mr.44 het volgende:

[..]
Te veel mitsen, maren, slagen om de arm, als, eventueel, misschien. Neen, kan ik niks mee.

²
pi_77230487
quote:

[..]

²
als die kasthomo's zichzelf hadden kunnen zijn hadden ze niet buiten de deur hoeven neuken natuurlijk
  zondag 24 januari 2010 @ 22:39:16 #119
13462 BansheeBoy
pi_77230546
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef JohnLocke het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom jij je er zo druk over maakt.
Ik kan slecht tegen onrecht. Maar voor de rest heb ik er heel weinig mee.

²
pi_77230617
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Dat zou je niet zeggen, je posts gaan vooral over voetbal of homo's.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:41:25 #121
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77230689
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
En stelselmatig een bevolkingsgroep met pedofielen, moordenaars en dieven vergelijken en door innuendo en verzonnen feitjes ze zwart maken, dat valt goed te rijmen met recht?

zondag 24 januari 2010 @ 22:43:27 #122
13462 BansheeBoy
pi_77230818
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:40 schreef JohnLocke het volgende:
Dat zou je niet zeggen, je posts gaan vooral over voetbal of homo's.
Dan ken je mij nog niet zo lang, ik post al heel lang over allerlei maatschappelijke kwesties.

²
pi_77230869
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan ken je mij nog niet zo lang, ik post al heel lang over allerlei maatschappelijke kwesties.

²
Dat kun je misschien beter overlaten aan mensen met verstand.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:46:25 #124
13462 BansheeBoy
pi_77230998
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:41 schreef Iblis het volgende:

[..]

En stelselmatig een bevolkingsgroep met pedofielen, moordenaars en dieven vergelijken en door innuendo en verzonnen feitjes ze zwart maken, dat valt goed te rijmen met recht?
Die opsomming van je waren slechts voorbeelden met een aantal raakvlakken, de ene meer dan de ander. Natuurlijk is het ridicuul als je 1 op 1 een moordenaar exact én absoluut vergelijkt met een homo. Maar ik mag toch van enig intellect uitgaan bij de "tegenpartij" en dat men in staat is het relevante te extraheren?

En het benoemen van onrecht betitelen als onrecht is natuurlijk zeer simplistisch.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 22:47:36 #125
13462 BansheeBoy
pi_77231083
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef JohnLocke het volgende:
Dat kun je misschien beter overlaten aan mensen met verstand.
Daarom waardeer ik ook vaak jouw wetenschappelijke invalshoek, met jouw achtergrond zeg maar. We vullen elkaar een soortement van aan. Hoewel we het niet altijd eens zijn.

²
pi_77231164
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom waardeer ik ook vaak jouw wetenschappelijke invalshoek, met jouw achtergrond zeg maar. We vullen elkaar een soortement van aan. Hoewel we het niet altijd eens zijn.

²
Sterker nog, ik heb een godsgruwelijke hekel aan jou en alles waar je voor staat, voor zover dat kan op een anoniem forum.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:49:55 #127
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77231231
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die opsomming van je waren slechts voorbeelden met een aantal raakvlakken, de ene meer dan de ander. Natuurlijk is het ridicuul als je 1 op 1 een moordenaar exact én absoluut vergelijkt met een homo. Maar ik mag toch van enig intellect uitgaan bij de "tegenpartij" en dat men in staat is het relevante te extraheren?
Jij maakt de analogie. Niet ik. Probeer eens een wat betere vergelijking te maken dan. Ik kan ook wel vegetariërs met massamoordenaars vergelijken, omdat ze allebei een minderheid van de Nederlandse bevolking zijn. Maar hé, dat is gewoon niet zo’n goede vergelijking. Kun je wel lekker gaan chicaneren en draaien en over ‘raakvlakken’ beginnen, maar uiteindelijk zit je alleen maar lekker te lasteren en zwart te maken.
quote:
En het benoemen van onrecht betitelen als onrecht is natuurlijk zeer simplistisch.
Kwaadspreken en valse getuigenissen afleggen, dát is wat ik onrecht noem. En dat is jouw bezigheid in deze topic.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:51:48 #128
13462 BansheeBoy
pi_77231344
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb een godsgruwelijke hekel aan jou en alles waar je voor staat, voor zover dat kan op een anoniem forum.
Helemaal mee eens, en dat is het mooie van een discours wetenschappelijk benaderen: dat hoeft niet relevant te zijn. Mee eens.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 22:54:28 #129
13462 BansheeBoy
pi_77231491
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef Iblis het volgende:
Kwaadspreken en valse getuigenissen afleggen, dát is wat ik onrecht noem. En dat is jouw bezigheid in deze topic.
Het is inmiddels toch algemeen bekend dat HIV cijfers onder homo's vele malen hoger liggen? Is dat kwaadspreken?

Dat is gewoon conform de reality.

²
pi_77231728
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is inmiddels toch algemeen bekend dat HIV cijfers onder homo's vele malen hoger liggen? Is dat kwaadspreken?

²
nee en geiten neuken is zeker wel ziektevrij
  zondag 24 januari 2010 @ 22:59:01 #131
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77231738
quote:

Nee, maar dat is niet hetgeen jij introduceert. Dat is dat ze stiekem vrouwen en kinderen besmetten.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:01:22 #132
13462 BansheeBoy
pi_77231877
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:58 schreef ghb-tampon het volgende:
nee en geiten neuken is zeker wel ziektevrij
Dat lijkt me walgelijk. Zoiets schandaligs moet toch haast wel gepaard gaan met ziektes.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:03:39 #133
13462 BansheeBoy
pi_77231981
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Iblis het volgende:
Nee, maar dat is niet hetgeen jij introduceert. Dat is dat ze stiekem vrouwen en kinderen besmetten.
Dat komt ook voor helaas. Onderschat het aantal getrouwde kasthomo's niet.

Ik ben überhaupt tegen overspel.

²
pi_77232040
quote:

[..]

²
maar hetero's zijn de laatste jaren met een inhaalslag bezig
pi_77232097
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
zonder mensen als jij hadden die mensen natuurlijk niet in de kast hoeven zitten
  zondag 24 januari 2010 @ 23:06:10 #136
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77232111
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar dan is het probleem dus oneerlijkheid en overspel. En niet homoseksualiteit.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:06:20 #137
13462 BansheeBoy
pi_77232114
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef Mr.44 het volgende:
maar hetero's zijn de laatste jaren met een inhaalslag bezig
Wat ik al zei: ik ben überhaupt tegen overspel.

²
pi_77232151
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat ik al zei: ik ben überhaupt tegen overspel.

²
o dat komt natuurlijk enkel door overspel
  zondag 24 januari 2010 @ 23:08:16 #139
13462 BansheeBoy
pi_77232206
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef Iblis het volgende:

[..]

Maar dan is het probleem dus oneerlijkheid en overspel. En niet homoseksualiteit.
Je moet het voorplanting gedeelte niet vergeten.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:09:09 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77232253
quote:

[..]

Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk.
Eh, naar mijn weten maakt homoseksualiteit niet onvruchtbaar hoor. Bovendien is het niet voortplanten in deze tijd nauwelijks een argument. Ook hetero's kiezen er steeds vaker voor geen kinderen te krijgen.
quote:
Het is schadelijk.
Oh? Is er een direct gevaar rechtstreeks verbonden aan homoseksualiteit?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:10:02 #141
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77232299
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ah. Combineer dat met:
quote:

[..]

En we mogen concluderen dat het dus nog steeds niet met homoseksualiteit te maken heeft?
pi_77232317
quote:

[..]

²
Dat er nog mensen serieus op jou ingaan.

Ik moest lachen om "homoisme".
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_77232472
quote:

[..]

²
so fucking wat
maximaal 10% van de bevolking en dan is er bijvoorbeeld nog kunstmatige inseminatie mogelijk
  zondag 24 januari 2010 @ 23:16:56 #144
13462 BansheeBoy
pi_77232609
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Eh, naar mijn weten maakt homoseksualiteit niet onvruchtbaar hoor. Bovendien is het niet voortplanten in deze tijd nauwelijks een argument. Ook hetero's kiezen er steeds vaker voor geen kinderen te krijgen.
Exactly mijn punt, homo's ontnemen zichzelf de mogelijkheid tot keuze.
quote:
Oh? Is er een direct gevaar rechtstreeks verbonden aan homoseksualiteit?
Neen, in ieder geval niet dat ik weet, maar dat is ook niet zo met mannen der necrofilie.

²
pi_77232731
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

want er zijn geen homostellen met (al dan niet geadopteerde) kinderen
quote:
[..]

Neen, in ieder geval niet dat ik weet, maar dat is ook niet zo met mannen der necrofilie.

²
proest
  zondag 24 januari 2010 @ 23:21:17 #146
13462 BansheeBoy
pi_77232833
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

want er zijn geen homostellen met (al dan niet geadopteerde) kinderen
Oh jawel hoor, kijk maar naar Paul de Leeuw. Het is alleen niet natuurlijk.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:21:33 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77232845
quote:

[..]

Nou als ze kinderen willen zijn daar ook mogelijkheden voor hoor. We leven niet meer in de middeleeuwen (misschien moet je zelf ook eens een uitstapje naar deze tijd maken).
quote:
[..]

Eh, ik dacht niet dat het om necrofilie ging, en het 'schadelijk zijn' was een "argument" wat jij aanhaalde, dus dat je niet weet wat er direct schadelijk is aan homoseksualiteit geeft wel weer aan dat je eigenlijk maar gewoon argumenten uit je duim zuigt.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:21:34 #148
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77232847
quote:
Zeg, naarling, kun je je nare vergelijkingen eens opschorten? Dank u.
pi_77232885
quote:

[..]

Er is dus geen keuze. Het is zoveel makkelijker om als hetero door het leven te gaan. Als puber hoef je dan je ouders, familie en vrienden niet te vertellen dat hun in de jaren opgebouwde verwachtingen niet kloppen. Dit is voor veel homojongeren een stressvolle periode. Sommigen worden van huis en haard verstoten.
Dat alleen geeft al aan dat het geen keuze is, niemand die ervoor kiest die moeilijke fase vrijwillig in te gaan.
pi_77232906
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
maar je kan niet zeggen dat ze zichzelf de keuze tot het hebben van kinderen ontnemen
  zondag 24 januari 2010 @ 23:26:54 #151
13462 BansheeBoy
pi_77233121
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef Mr.44 het volgende:
maar je kan niet zeggen dat ze zichzelf de keuze tot het hebben van kinderen ontnemen
Ofschoon je het ook zelf had kunnen bedenken zijn homo's niet op een natuurlijke manier in staat om kinderen te verwekken. En dat ze kinderen adopteren vind ik eigenlijk heel egoïstisch, een kind heeft recht op een vader én een moeder, en deze manier van handelen zorgt voor een hele vreemde manier van opgroeien van het kind.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:27:06 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77233132
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Hoezo niet? Homopinguins adopteren ook jongen om samen op te voeden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 24 januari 2010 @ 23:28:59 #153
13462 BansheeBoy
pi_77233219
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef Iblis het volgende:
Zeg, naarling, kun je je nare vergelijkingen eens opschorten? Dank u.
Natuurlijk ben ik daar bereid toe. Zeker. Alleen wordt het moeilijk discussiëren als ik mezelf steeds moet nuanceren, ik denk dat het voor de discours beter is als ik word begrepen en dus duidelijk ben.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:29:37 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77233247
De illusie dat dit een "discussie" is
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 24 januari 2010 @ 23:29:58 #155
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77233261
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoezo niet? Homopinguins adopteren ook jongen om samen op te voeden.
Van zwanen is het ook bekend, en, doordat er twee mannetjes zijn, zijn ze nog succesvoller ook omdat ze andere beesten beter kunnen wegjagen.

Het ‘niet natuurlijk’ argument is eigenlijk sowieso al zinloos (of BansheeBoy loopt ook naakt natuurlijk omdat dieren ook geen kleren dragen), maar daarnaast in dezen ook nog volledig onwaar.
pi_77233310
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ofschoon je het ook zelf had kunnen bedenken zijn homo's niet op een natuurlijke manier in staat om kinderen te verwekken. En dat ze kinderen adopteren vind ik eigenlijk heel egoïstisch, een kind heeft recht op een vader én een moeder, en deze manier van handelen zorgt voor een hele vreemde manier van opgroeien van het kind.

²
vreemder dan opgroeien in een weeshuis, op straat of met een moeder die haar kinderen niet kan voeden?
  zondag 24 januari 2010 @ 23:31:16 #157
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77233317
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk ben ik daar bereid toe. Zeker. Alleen wordt het moeilijk discussiëren als ik mezelf steeds moet nuanceren, ik denk dat het voor de discours beter is als ik word begrepen en dus duidelijk ben.
Als nuanceren betekent dat je je accuraat uitdrukt in plaats van oneigenlijke vergelijkingen te maken, dan lijkt me dat louter een verbetering voor het discours.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:31:30 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77233323
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ofschoon je het ook zelf had kunnen bedenken zijn homo's niet op een natuurlijke manier in staat om kinderen te verwekken.
Nogmaals, homo's zijn niet per definitie onvruchtbaar. Dat ze hun piemel niet in een vrouw willen stoppen betekent niet dat ze het niet zouden kunnen.
quote:
En dat ze kinderen adopteren vind ik eigenlijk heel egoïstisch, een kind heeft recht op een vader én een moeder, en deze manier van handelen zorgt voor een hele vreemde manier van opgroeien van het kind.
Een kind wordt niet zomaar uit een gelukkig gezin geplukt he, als het geadopteerd wordt. Dat had je natuurlijk ook wel zelf kunnen bedenken.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:33:12 #159
13462 BansheeBoy
pi_77233401
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Mr.44 het volgende:
vreemder dan opgroeien in een weeshuis, op straat of met een moeder die haar kinderen niet kan voeden?
Of door een moeder én vader geadopteerd worden. Ik heb het beste met kinderen voor. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:35:58 #160
13462 BansheeBoy
pi_77233524
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nogmaals, homo's zijn niet per definitie onvruchtbaar. Dat ze hun piemel niet in een vrouw willen stoppen betekent niet dat ze het niet zouden kunnen.
Met het extra verschil dat homo's elkaar niet kunnen bezwangeren.
quote:
Een kind wordt niet zomaar uit een gelukkig gezin geplukt he, als het geadopteerd wordt. Dat had je natuurlijk ook wel zelf kunnen bedenken.
Kinderen worden vaak op een jonge leeftijd weg geplukt en is nog te weinig bewust om hier daadwerkelijk hinder van te ondervinden. Ik ben daarentegen wel voorstander van adoptie, uiteraard, maar om niet van de regen in de drup te belanden ben ik voor een "nieuwe" vader én moeder.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:39:12 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77233664
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met het extra verschil dat homo's elkaar niet kunnen bezwangeren.
Dat is dus juist een argument voor mijn kant hoor, want dat betekent dat ze heel bewust een keuze moeten maken voor een kind. En niet per ongeluk zwanger worden, en dus maar gedwongen een kind moeten opvoeden. Je argumenten zijn echt bijzonder zwak, maar dat viel te verwachten.
quote:
[..]

Kinderen worden vaak op een jonge leeftijd weg geplukt en is nog te weinig bewust om hier daadwerkelijk hinder van te ondervinden. Ik ben daarentegen wel voorstander van adoptie, uiteraard, maar om niet van de regen in de drup te belanden ben ik voor een "nieuwe" vader én moeder.
Ja, en als die er nou niet is? Dat kind maar laten verrotten, ipv een plekje gunnen waar er nog wel van gehouden wordt? Al is het "maar" door twee mannen (of twee vrouwen)? Jij bent hier de egoïst, niet degenen die willen adopteren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77233753
quote:

²
En als er nou toevallig op dat moment die pleegouders er niet zijn. Is het dan beter om ze in een tehuis te laten zitten dan ze een plek te geven bij twee mensen van hetzelfde geslacht?
  zondag 24 januari 2010 @ 23:40:53 #163
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77233758
quote:
om niet van de regen in de drup te belanden
En dit kun je vast staven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:41:29 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77233793
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of door een moeder én vader geadopteerd worden. Ik heb het beste met kinderen voor. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.
ge·zin het; o -nen; -netje ouders en kinderen

Er wordt geen woord gerept over het geslacht van de ouders. Dus je leus gaat voor elk gezin op, en niet alleen voor jouw visie van een gezin.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77233859
Is dit vergelijkbaar?:
1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 2:
SPOILER
brr, ik weet wel waar ik rillingen en kotsneigingen van krijg...

Totaal niet vergelijkbaar dus
dag
  zondag 24 januari 2010 @ 23:43:06 #166
13462 BansheeBoy
pi_77233870
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is dus juist een argument voor mijn kant hoor, want dat betekent dat ze heel bewust een keuze moeten maken voor een kind. En niet per ongeluk zwanger worden, en dus maar gedwongen een kind moeten opvoeden. Je argumenten zijn echt bijzonder zwak, maar dat viel te verwachten.
Het feit dat ze een kind bewust kiezen doet niets af aan het feit dat het kind vervolgens (20 jaar) wordt opgevoed door 2 mannen of 2 vrouwen. Dat is schadelijker dan dat het kind, al dan niet door een ongelukje, wordt opgevoed door een gezonde ouder situatie waarin er een vader én moeder is.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:44:46 #167
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77233956
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is schadelijker dan dat het kind, al dan niet door een ongelukje, wordt opgevoed door een gezonde ouder situatie waarin er een vader én moeder is.
Dat kun je vast staven.
SPOILER
  zondag 24 januari 2010 @ 23:45:04 #168
13462 BansheeBoy
pi_77233974
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ge·zin het; o -nen; -netje ouders en kinderen

Er wordt geen woord gerept over het geslacht van de ouders. Dus je leus gaat voor elk gezin op, en niet alleen voor jouw visie van een gezin.
Een woordenboek gebruiken om mij te vertellen wat goed voor kinderen is. Neen, dat gaat niet werken.

Een kind heeft natuurlijk gezien behoefte aan moederliefde en aan een tedere moederborst met wat moedermelk.

²
pi_77234037
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Een kind heeft natuurlijk gezien behoefte aan moederliefde en aan een tedere moederborst met wat moedermelk.

²
Want een anorexia-moeder heeft een tedere borst en moedermelk?
dag
pi_77234072
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie vraag
Maar volgens mij zijn de VS en in de Islamitische wereld Turkije 'de voorlopers' van het 'genezen' van homofilie. Vele succes verhalen moeten aanhoren.
heel fijn dat je 'de voorlopers' en 'genezen' tussen aanhalingstekens zet

een mooie aanvulling zou wat mij betreft zijn om ook succes verhalen.. tussen aanhalingstekens te zetten

in mijn visie zijn het namelijk 'succes verhalen' die diep tragisch zijn

achter de vaak religieus gemotiveerde "genezing" .. gaat onwetendheid en intolerantie schuil

een diep gewortelde haat/angst t.o.v. homoseksuelen...

tot zo ver 'succes verhalen' uit de islamitische wereld...
  zondag 24 januari 2010 @ 23:47:55 #171
13462 BansheeBoy
pi_77234076
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Want een anorexia-moeder heeft een tedere borst en moedermelk?
hahahaah

Dan is de vergelijking dus goed wat jouw betreft?

zondag 24 januari 2010 @ 23:48:32 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77234106
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het feit dat ze een kind bewust kiezen doet niets af aan het feit dat het kind vervolgens (20 jaar) wordt opgevoed door 2 mannen of 2 vrouwen. Dat is schadelijker dan dat het kind, al dan niet door een ongelukje, wordt opgevoed door een gezonde ouder situatie waarin er een vader én moeder is.
Verschil is dat het kind wat het homostel krijgt (via adoptie) sowieso al geen gelukkig gezin heeft gekend en daar ook niet de mogelijkheid toe heeft gehad, anders was het nooit voor adoptie opgegeven!
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:

Hoogachtend,
Erik.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:49:41 #173
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77234155
quote:

[..]

Een woordenboek gebruiken om mij te vertellen wat goed voor kinderen is. Neen, dat gaat niet werken.
Jij zuigt gewoon uit je duim wat goed zou zijn voor kinderen en wat niet.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:50:12 #174
13462 BansheeBoy
pi_77234181
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil is dat het kind wat het homostel krijgt (via adoptie) sowieso al geen gelukkig gezin heeft gekend en daar ook niet de mogelijkheid toe heeft gehad, anders was het nooit voor adoptie opgegeven.
Ongetwijfeld, blijf ik er bij dat een "gewoon" gezin zich over zo'n fijn kotertje moet ontfermen, ten minste: als we het belang van het kind vooropstellen. En dat is wat ik doe.

²
pi_77234230
quote:

[..]

²
het zal een baby/kind een rotzorg zijn waar de "moederliefde" vandaan komt al komt het van een man
en er is altijd nog de fles ook voor moeders die zelf niet genoeg melk aanmaken
pi_77234271
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, blijf ik er bij dat een "gewoon" gezin zich over zo'n fijn kotertje moet ontfermen, ten minste: als we het belang van het kind vooropstellen. En dat is wat ik doe.

²
jij zegt het belang van het kind voorop te stellen..

als uit onderzoek zou blijken dat kids biij homo ouders net zo gelukkig zijn..

dan zou je het wel goed vinden?

ik vraag het me af
  zondag 24 januari 2010 @ 23:53:14 #177
13462 BansheeBoy
pi_77234305
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

het zal een baby/kind een rotzorg zijn waar de "moederliefde" vandaan komt al komt het van een man
en er is altijd nog de fles ook voor moeders die zelf niet genoeg melk aanmaken
Ja, en als een man niet aan de vrouw kan komen kan hij een opblaaspop aanschaffen. Mits, maar, als, eventueel.

Ik ga voor de meest ideale situatie mogelijk.

²
  zondag 24 januari 2010 @ 23:54:02 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77234340
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Helaas zijn er niet genoeg "gewone" gezinnen om het teveel aan kinderen onder hun liefdevolle vleugels te nemen. Maar dan zeg jij: Ach ja joh, laat ze maar verrotten, maakt het uit, ALLES beter dan een liefdevol gezin. Een weeshuis is zo slecht niet!

(Ik zeg er maar bij, want dat deed jij ook zo vriendelijk, ik chargeer natuurlijk een beetje).

Misschien moet je eens aan een andere peiler in je geloof vasthouden, naastenliefde. Want dat mis je best een hoop.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77234352
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hahahaah

Dan is de vergelijking dus goed wat jouw betreft?

Het geeft alleen maar aan hoeverre jij offtopic gaat
dag
  zondag 24 januari 2010 @ 23:54:22 #180
13462 BansheeBoy
pi_77234359
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

als uit onderzoek zou blijken dat kids biij homo ouders net zo gelukkig zijn..
dan zou je het wel goed vinden?
Neen, dat zou ik het ook niet goed vinden. Mijn mening is grotendeels religieus gefundeerd, maar dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat weet iedereen.

²
pi_77234404
Hallo
Anorexia en homoseksualiteit >>> Belgische geestelijke

Geef die BullShitBrulaap toch geen podium voor zijn achterlijke geblaat man..
dag
  zondag 24 januari 2010 @ 23:57:15 #182
13462 BansheeBoy
pi_77234483
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je eens aan een andere peiler in je geloof vasthouden, naastenliefde. Want dat mis je best een hoop.
Er zijn meer dan genoeg "gewone" gezinnen om fijne koters een goed leven te bieden en dat gun ik ze uit de grond van mijn hartje. Daarbij ben ik natuurlijk voorstander van het "elimineren" van een ander Westers probleem: vrije s*x en zo jong mogelijk, want daar ligt natuurlijk meestal de oorzaak van het probleem van (het bestaan van) adoptiekinderen.

²
pi_77234499
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dat zou ik het ook niet goed vinden. Mijn mening is grotendeels religieus gefundeerd, maar dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat weet iedereen.

²
dat is eerlijk van je

het is dus dogma..dat je mening bepaald

niet het belang van het kind

immers.. er zijn genoeg onderzoeken geweest.. die uitwijzen.. dat homo's hele goede ouders kunnen zijn..

juist homo's zijn vaak hele goede ouders.. omdat ze bewust kiezen voor een kind.. en niet per ongeluk zwanger worden.. of kids krijgen omdat het zo hoort..

nee.. bij homo;s komen kinderen.. die welkom/zeer gewenst zijn..
  zondag 24 januari 2010 @ 23:58:12 #184
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_77234530
Laten we stellen dat homoseksualiteit en anorexia allebei verschijnselen zijn die het voortbestaan van de soort niet bevorderen

Dat mensen er dat zo hysterisch over gaan doen of het nou wel of geen ziekte of afwijking is betekent alleen maar dat ze hun eigen te starre definitie van de woorden ziekte en afwijking te serieus nemen.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_77234567
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en als een man niet aan de vrouw kan komen kan hij een opblaaspop aanschaffen. Mits, maar, als, eventueel.

Ik ga voor de meest ideale situatie mogelijk.

²
tenzij de meest ideale situatie mogelijk een gezin met 2 vaders of moeders is
  zondag 24 januari 2010 @ 23:59:43 #186
13462 BansheeBoy
pi_77234596
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef TGVkopper het volgende:
Laten we stellen dat homoseksualiteit en anorexia allebei verschijnselen zijn die het voortbestaan van de soort niet bevorderen
Eerder belemmeren, maar dat is toch ook niet iets wat ze kunnen (of willen?) ontkennen?

²
  maandag 25 januari 2010 @ 00:00:07 #187
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77234611
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg "gewone" gezinnen om fijne koters een goed leven te bieden en dat gun ik ze uit de grond van mijn hartje. Daarbij ben ik natuurlijk voorstander van het "elimineren" van een ander Westers probleem: vrije s*x en zo jong mogelijk, want daar ligt natuurlijk meestal de oorzaak van het probleem van (het bestaan van) adoptiekinderen.

²
Ik ben ook voor het 'elimineren' van een westers probleem, en het heet religieus fundamentalisme en de belijders daarvan.

En met deze persoonlijke aanval ben ik er klaar mee. Ik kan niet verder 'discussieren'. Soms is het hopeloos.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 00:00:27 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77234631
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou nee, dat denk ik dus niet. het zit in je of het zit er niet. Je kan een homo niet leren dat ie sexuele verlangens voor een vrouw moet hebben, net zo goed als je jou of mij er niet van kunt overtuigen om opgewonden te worden van een kerel. Lijkt me toch niet zo moeiljk te begrijpen.
Het beste antwoord wat ik tot nu toe heb gelezen.

De één houd van chocolade, de ander van bier.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77234633
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef TGVkopper het volgende:

Dat mensen er dat zo hysterisch over gaan doen of het nou wel of geen ziekte of afwijking is betekent alleen maar dat ze hun eigen te starre definitie van de woorden ziekte en afwijking te serieus nemen.
wat dacht je van overbevolking?

is een ramp voor het voorbestaan van de mensheid

homoseksualiteit( zonder voortplanting).. is dan juist bevorderlijk voor voortbestaan van de groep als geheel
  maandag 25 januari 2010 @ 00:00:36 #190
13462 BansheeBoy
pi_77234641
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:59 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

tenzij de meest ideale situatie mogelijk een gezin met 2 vaders of moeders is
Hoogstens als een soort van doorgeefluik, maar echt niet als een definitieve aangelegenheid.:{

²
pi_77234670
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
en daarom staan we in Nederland ook zo laag op de lijst van tienerzwangerschappen
  maandag 25 januari 2010 @ 00:01:24 #192
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77234674
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en des te stuitender dat je dus continu begint over ‘niet natuurlijk’ of ‘het belang van het kind’ en allerhande ‘feitjes’ die je gelijk zouden moeten ondersteunen. Dit terwijl dus je reden gewoon religieus is. Wees eens een man en kom ervoor uit dat je in weerwil van de alom tegenwoordige homoseksualiteit in de natuur, geen enkel bewijs dat het schadelijk is, er toch een afkeer van hebt omdat iemand dit 1400 jaar geleden in een boek heeft gezet.
pi_77234697
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Q.E.D. het volgende:
Zeker de helft van die Katholieken christenen moet gewoon zelf naar de psychiater.
  maandag 25 januari 2010 @ 00:02:18 #194
13462 BansheeBoy
pi_77234715
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En met deze persoonlijke aanval ben ik er klaar mee. Ik kan niet verder 'discussieren'. Soms is het hopeloos.
Hé Erik, ik vat het absoluut niet op als een persoonlijke aanval. In discours heb je altijd mensen met verschillende inzichten (nodig). Zeker als het erg inhoudend is heb ik er geen bezwaar tegen.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 00:02:58 #195
13462 BansheeBoy
pi_77234739
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:01 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

en daarom staan we in Nederland ook zo laag op de lijst van tienerzwangerschappen
De VS is toch echt een Westers land. Ja.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 00:09:45 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77234999
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hé Erik, ik vat het absoluut niet op als een persoonlijke aanval. In discours heb je altijd mensen met verschillende inzichten (nodig). Zeker als het erg inhoudend is heb ik er geen bezwaar tegen.
Wat is nog het doel van deze 'discussie' als jij jouw mening blijft hebben en ik de mijne, maar ik zo gefrustreerd raak dat ik het liefst heel laag en persoonlijk je onderuit wil gaan halen (terwijl jij gewoon steeds hetzelfde blijft herhalen)? Zoals ik al zei, en zoals ik eigenlijk al in het begin wist, discussieren met iemand zoals jij is hopeloos.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 25 januari 2010 @ 00:11:16 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77235049
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De VS is toch echt een Westers land. Ja.

²
En Jemen en Pakistan, wat is daar je verklaring?
  maandag 25 januari 2010 @ 00:15:47 #198
13462 BansheeBoy
pi_77235207
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Iblis het volgende:

[..]

En Jemen en Pakistan, wat is daar je verklaring?
Daar komt het helaas ook voor. En ik vind dat je alle oorzaken hiervoor moet aanpakken, dus ook daar. Het gaat mij om solutions en niet om het bashen van certain groeperingen/volkeren/landen an sich.

²
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 00:22:18 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77235409
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar komt het helaas ook voor. En ik vind dat je alle oorzaken hiervoor moet aanpakken, dus ook daar. Het gaat mij om solutions en niet om het bashen van certain groeperingen/volkeren/landen an sich.

²
En nu heb je een manier om de kids die het slecht hebben uit opvanghuizen vandaan te halen en bij een gezin neer te zetten dat kinderen 'neemt' uit liefde.

Terwijl een 'normaal' gezin er maar op los kan neuken en 20 kids op de wereld kan zetten wiens kinderen allemaal met weinig geld en slechtere omstandigheden opgevoed zullen worden.

Niet om het één of het ander, ik wilde buiten de kinderendiscussie blijven.
Echter op deze manier hoe jij er tegen over staat en a;;een maar negatief kan uiten over liefdevol opvoeden van kinderen.... Moest ik dit bovenstaande even kwijt....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 januari 2010 @ 00:33:39 #200
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77235740
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah. Maar, als je zegt dat het probleem meestal aan vrije sex te wijten, is, dan is dat dus eigenlijk gewoon niet waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')