+1quote:
quote:
+1 starlaquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:41 schreef Tanjaa het volgende:
het is iets met geneeskunde, meer weet ik niet
TAAANJAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 januari 2010 19:41 schreef Tanjaa het volgende:
het is iets met geneeskunde, meer weet ik niet
Hee basjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
TAAANJAAAAAAAAAAAAAAA
*Knuffel*
Wet Geneseeskundige nogwattes
+ 1quote:Op zondag 24 januari 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
wet geneeskundige behandelingsovereenkomst
Vertel ze nou is dat je niet in mijn kelder zatquote:
quote:
Ik zat niet in je kelder en ik lag ook niet in je bed...quote:Op zondag 24 januari 2010 19:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vertel ze nou is dat je niet in mijn kelder zat
Daar zijn ze van overtuigd
Je lag gewoon bij mij in bed, niet in de kelder
Welke rep?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef BasOne het volgende:
Dat moet je natuurlijk weer niet vertellen, mijn rep, wat doe je
quote:
quote:
quote:
quote:
hij is oa bekend van een serie waar ook Michael Cera (zie boven) in speeltquote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Robbiev85 het volgende:
herken hem, maar weet niet eens van welke serie / film
quote:
Doe ik dus lekker welquote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef BeamofLight het volgende:
PS: durf Busy es niet goed te rekenen!
Is wie ik zochtquote:Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Yankee het volgende:
tommy lee jones?
Kom op man. Ik weet ook wel dat het TL Jones is, maar jij als so called filmexpert zou dit juist moeten waarderen; tevens weet jij ook als je de film kent dat Busy de andere hoofdrolspeler aka de slechterik is.quote:
Cmdr. Krill was een prachtfiguur, maar een bijrol in het hele verhaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Kom op man. Ik weet ook wel dat het TL Jones is, maar jij als so called filmexpert zou dit juist moeten waarderen; tevens weet jij ook als je de film kent dat Busy de andere hoofdrolspeler aka de slechterik is.
Die wil ik wel eens een bal zien koppenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:het volk was redeloos, het land reddeloos en de regering radeloos.
ongetwijfeld, het is een bekende uitspraak die vaker geparafraseerd is.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Tanjaa het volgende:
Dat is toch een boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |