abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77741386
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Trouwens, je schreef bouler aan het eind aan de laatste zin in je tweede stuk beschreven tekst maar je schrijft het zo,,boeler. ga eerst wat aan je nederlandse taal doen dan je anderen op hun fouten wijst want je nederlands is niet zo best , je moet eerst jouw fouten aanzien als je die hebt waar ik verzeker van bent dat het wel zo is.

Epic!
pi_77750666
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoalshetis, ik garandeer je dat je in real life niet zo tof zou doen tegen een néger.

²
Waarom niet? het zijn heus niet de maffia bazen op straat,heb vaker met een neger fittie gehad, ik zou eerder voor turken mocro's en Irakezen bang zijn..

en voordat ik allemaal reacties krijg HET IS MIJN MENING
FORZA MILAN!!!!
  zondag 7 februari 2010 @ 23:22:25 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77752612
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Trouwens, je schreef bouler aan het eind aan de laatste zin in je tweede stuk beschreven tekst maar je schrijft het zo,,boeler. ga eerst wat aan je nederlandse taal doen dan je anderen op hun fouten wijst want je nederlands is niet zo best , je moet eerst jouw fouten aanzien als je die hebt waar ik verzeker van bent dat het wel zo is.
Boeler is geen Nederlandse woord. En jou Nederlands is ook niet perfect. Eigenlijk is jou Nederlands heel slecht. Ik woon hier pas sinds de zomer en toch is mijn Nederlands beter dan die van jou.

Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord, welke gedeelte van het verhaal is niet waar? Ik kan makkelijk MSN gesprekken posten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keep_Walking op 07-02-2010 23:33:18 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')