Das wel echte liefdequote:Op maandag 1 februari 2010 18:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n ex is een moderne goed opgeleide vrouw die toevallig Marokkaans is. Het is niet uit vanwege d,r afkomst of religie.
Ze is moslim , maar at zelfs een gerecht met een klein beetje varkensvlees omdat ze veel om me gaf en ik het voor haar klaargemaakt had. ( eerst gevraagd of het erg was overigens )
Wat ik er precies over wilde weten?...om te beginnen waarom doen de meeste marokkaanse meiden zich hard 2 get bij negers die hun benaderen op straat, meestal negeren ze je of reageren met kapsonesquote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef StyxFlow het volgende:
Ik heb 2.5 jaar met een Marokkaanse gehad en ben zelf Turks van oorsprong.
Wat wil je er graag over weten?
Ten eerste moet je onderscheid maken tussen berbers en arabisch, dat is echt een wereld van verschil.
Berbers hebben hele strenge vaders en weinig kans van slagen als niet-marokkaan zijnde. Als je een arabische marokkaan hebt dan zijn het vaak wat progressievere ouders. Maar mijn ervaring is dat een relatie met een Marokkaanse als niet-marokkaanse zijnde uiteindelijk niet werkt
Ze reageren alleen zo bij jou.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:04 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Wat ik er precies over wilde weten?...om te beginnen waarom doen de meeste marokkaanse meiden zich hard 2 get bij negers die hun benaderen op straat, meestal negeren ze je of reageren met kapsones
ik weet wel waardoor het komt maar het precieze snap ik nog niet helemaal?
Misschien moet ik wat aan me versier skills veranderen. merk wel dat ik soms oogcontact hebt met die meiden maar daar blijft het dan bij.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef aychelle het volgende:
*antilaan*
je begint echt ontzettend iritant te worden. Echt, geef het op je zult nooit zo een marokkaanse krijgen. Je komt zo desperate over
Wut? Je hebt oogcontact en daar doe je niets mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat aan me versier skills veranderen. merk wel dat ik soms oogcontact hebt met die meiden maar daar blijft het dan bij.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lees je eigen verhalen nog even terug en verplaats je in eens in dat je het meisje bent dat je wilt versieren. Nogmaals: ik zou je een eng figuur vinden.
Wat jij moet leren is niet hoe je meisjes moet versieren of benaderen, maar je moet leren dat je niet elk leuk meisje wat je tegenkomt moet willen versieren of benaderen. Je moet leren dat niet elke glimlach of vriendelijke reactie een uitnodiging is tot een date of meer. Helemaal niet als het op straat is. Probeer dat soort signalen in hun context te plaatsen.
Los daarvan kom je als je zo graag wilt nogal wanhopig over. Vrouwen ruiken wanhopig van mijlen afstand, knappen er altijd op af, en dat is tevens de reden waarom je keer op keer jammerlijk faalt.
Dat doen vrouwen sowieso wel op straat en je moet niet vergeten dat een marokkaanse niet zomaar op straat kan flirten omdat als mensen het zien dit haar thuis in de problemen kan brengen bij de vader enz.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:04 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Wat ik er precies over wilde weten?...om te beginnen waarom doen de meeste marokkaanse meiden zich hard 2 get bij negers die hun benaderen op straat, meestal negeren ze je of reageren met kapsones
ik weet wel waardoor het komt maar het precieze snap ik nog niet helemaal?
Ik denk dat het antwoord simpel is, hij is denk ik verliefd op een Marokkaansequote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:54 schreef breaky het volgende:
Geweldig topic dit!![]()
Maar ik vraag me serieus af waarom TS zich alleen op Marokkaanse meiden richt. Mischien beter om achtergrond en afkomst achterwege te laten en eerst maar eens zien of je zoiezo een date kan krijgen.
Jah maar ook al zijn er geen mensen in de omgeving blijft hun reacties hetzelfde maar je hebt ook sommige die gaan glimlachen als je ze aanspreekt op straat. Merk wel dat de meeste me aankijken als ik ergens ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen sowieso wel op straat en je moet niet vergeten dat een marokkaanse niet zomaar op straat kan flirten omdat als mensen het zien dit haar thuis in de problemen kan brengen bij de vader enz.
Leven die lui nog in de Middeleeuwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen sowieso wel op straat en je moet niet vergeten dat een marokkaanse niet zomaar op straat kan flirten omdat als mensen het zien dit haar thuis in de problemen kan brengen bij de vader enz.
Leuk reltopic. Kudo's voor je kloonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Laat me meteen wat feiten vertellen over TS zodat mensen hier snappen waarom hij kansloos is.
Hij heeft me een paar maanden terug toegevoegd op MSN om mij advies te vragen over hoe hij meisjes moet benaderen. In die afgelopen maanden heeft hij heel wat trieste dingen gedaan.
Ten eerste, hij heeft tegen mij gezegd dat hij een onderzoek moest doen voor school en dat hij een Marokkaanse meisje moest spreken om dingen te vragen over hun cultuur en relaties. Dus ik heb hem de e-mail van een meisje uit mijn klas gegeven. Uiteindelijk kom ik te horen dat hij haar de hele tijd lastig viel en dat ze hem eng vond en dat hij hele vreemde stalker-achtige dingen ging vragen en vertellen.
Wij hebben hierdoor ruzie gekregen. Wat heeft hij dan gedaan? Hij heeft een valse account gemaakt, en met die account hing hij doen alsof hij een Marokkaanse meisje was die in zijn klas zat. Hij ging dan als dat Marokkaanse meisje vertellen dat hij (Jeffrey, heet hij) een mooie jongen was en dat veel meisjes hem leuk vonden, enz. Ik vermoedde dat er iets niet klopte, maar ik wilde niet geloven dat iemand zo zielig was om dat te doen.
Hij heeft ook een andere meisje dat hij op marokko.nl heeft leren kennen zo bedrogen. Hij ging als dat Marrokkaanse meisje het andere (echte) Marokkaanse meisje proberen te overtuigen om hem (Jeffrey) een kans te geven. Dat meisje had hem ook eerst toegevoegd omdat ze het zielig vond dat hij zoveel vragen had, maar dat meisje vond hem ook een stalkerachtige loser (en een 'bouler').
Het laatste wat hij heeft gedaan vind ik het ergste. Hij heeft een Marokkaanse meisje van FOK! toegevoegd. Toen dat meisje hem vroeg wie hij was, zei hij dat hij Keep_walking, dus mij, was. Hij probeerde dat Marokkaanse meisje wijs te maken dat hij mij was. Waarom hij dat deed, weet ik niet. Maar vanaf dat moment wist ik dat 'Suri-boy' of 'antiliaan' geen normale jongen is, en er is geen nut om hem advies te geven.
Het beste wat jullie kunnen doen is 'antiliaan' vertellen dat hij hulp nodig heeft.
Wat kom je me hier bij andere users proberen zwart te maken, ben je nou gek geworden ofzo en wat je hierboven beschreven hebt klopt grotendeels niet. probeer je met jouw problemen/zaken bezig te houden en voor het geval als je daar moeite mee hebt raad ik je aan om bij een psychiater langs te gaan want zoals ik in een van je geopende topics gelezen heb ben je een psychotische stresste kip en nu wil je het op een ander persoon afreageren en wat ik doet of gaat je verder helemaal niets aan. verder zal ik nog zeggen ga je bezighouden met je eigen leven en ipv anderen irriteren en zwart maken in een topic, wie denk je wel dat je bent. aan je posts hierboven te zien ben jij degene die niet te vetrouwen is. stiekem zit je over anderen te lullen en nog wat ga maar zelf hulp zoeken jij hebt het eerder nodig lijkt me. klootzakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Laat me meteen wat feiten vertellen over TS zodat mensen hier snappen waarom hij kansloos is.
Hij heeft me een paar maanden terug toegevoegd op MSN om mij advies te vragen over hoe hij meisjes moet benaderen. In die afgelopen maanden heeft hij heel wat trieste dingen gedaan.
Ten eerste, hij heeft tegen mij gezegd dat hij een onderzoek moest doen voor school en dat hij een Marokkaanse meisje moest spreken om dingen te vragen over hun cultuur en relaties. Dus ik heb hem de e-mail van een meisje uit mijn klas gegeven. Uiteindelijk kom ik te horen dat hij haar de hele tijd lastig viel en dat ze hem eng vond en dat hij hele vreemde stalker-achtige dingen ging vragen en vertellen.
Wij hebben hierdoor ruzie gekregen. Wat heeft hij dan gedaan? Hij heeft een valse account gemaakt, en met die account hing hij doen alsof hij een Marokkaanse meisje was die in zijn klas zat. Hij ging dan als dat Marokkaanse meisje vertellen dat hij (Jeffrey, heet hij) een mooie jongen was en dat veel meisjes hem leuk vonden, enz. Ik vermoedde dat er iets niet klopte, maar ik wilde niet geloven dat iemand zo zielig was om dat te doen.
Hij heeft ook een andere meisje dat hij op marokko.nl heeft leren kennen zo bedrogen. Hij ging als dat Marrokkaanse meisje het andere (echte) Marokkaanse meisje proberen te overtuigen om hem (Jeffrey) een kans te geven. Dat meisje had hem ook eerst toegevoegd omdat ze het zielig vond dat hij zoveel vragen had, maar dat meisje vond hem ook een stalkerachtige loser (en een 'bouler').
Het laatste wat hij heeft gedaan vind ik het ergste. Hij heeft een Marokkaanse meisje van FOK! toegevoegd. Toen dat meisje hem vroeg wie hij was, zei hij dat hij Keep_walking, dus mij, was. Hij probeerde dat Marokkaanse meisje wijs te maken dat hij mij was. Waarom hij dat deed, weet ik niet. Maar vanaf dat moment wist ik dat 'Suri-boy' of 'antiliaan' geen normale jongen is, en er is geen nut om hem advies te geven.
Het beste wat jullie kunnen doen is 'antiliaan' vertellen dat hij hulp nodig heeft.
Welke gedeelte van wat ik heb geschreven is niet waar dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:06 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Wat kom je me hier bij andere users proberen zwart te maken, ben je nou gek geworden ofzo en wat je hierboven beschreven hebt klopt grotendeels niet. probeer je met jouw problemen/zaken bezig te houden en voor het geval als je daar moeite mee hebt raad ik je aan om bij een psychiater langs te gaan want zoals ik in een van je geopende topics gelezen heb ben je een psychotische stresste kip en nu wil je het op een ander persoon afreageren en wat ik doet of gaat je verder helemaal niets aan. verder zal ik nog zeggen ga je bezighouden met je eigen leven en ipv anderen irriteren en zwart maken in een topic, wie denk je wel dat je bent. aan je posts hierboven te zien ben jij degene die niet te vetrouwen is. stiekem zit je over anderen te lullen en nog wat ga maar zelf hulp zoeken jij hebt het eerder nodig lijkt me. klootzak
Einde discussie!
dokkumquote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Roorda_Van_Genum het volgende:
Het is wel jammer dat die cultuur ons zo scheidt; er zitten erg mooie sexy vrouwtjes tussen.
Groetjes uit DOKKUM.
Trouwens, je schreef bouler aan het eind aan de laatste zin in je tweede stuk beschreven tekst maar je schrijft het zo,,boeler. ga eerst wat aan je nederlandse taal doen dan je anderen op hun fouten wijst want je nederlands is niet zo best , je moet eerst jouw fouten aanzien als je die hebt waar ik verzeker van bent dat het wel zo is.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welke gedeelte van wat ik heb geschreven is niet waar dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |