Ik ben er ook bijquote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:23 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ga morgen ook naar de Ziggo Dome. Het is de eerste keer dat ik Depeche Mode live ga zien. Ik zou ze in 2009 op Pinkpop gaan zien, maar we weten hoe dat is gegaan. Ik ben heel benieuwd wat ik kan verwachten.
Was idd weer helemaal superquote:Op zondag 14 januari 2018 15:12 schreef Peter88Online het volgende:
Wat een tof concert. Dave Grahan lijkt weer 35 dan 55 zoals hij over het podium gaat.
Ik stond bijna vooraan de catwalk en heb wat toffe foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ticket is dan dus niet gedekt?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja was zeer toffe show, wel jammer dat ik extra kosten heb gemaakt omdat ik eerst aan de deur werd geweigerd ivm mijn kaartje (gekocht op Ticketswap). Dat doe ik dus ook nooit meer.
Ondanks dat een zeer toffe show gezien
Nee maar gelijk op ticketswap maar een nieuw kaartje gekocht waarmee ik wel binnenkwam.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Je ticket is dan dus niet gedekt?
En oeh, wat blijft Dave toch een sexy man
Vanavond naar de film Spirits in the Forest geweest van Anton Corbijn.quote:Op maandag 30 september 2019 16:57 schreef Felixa het volgende:
21 en 24 november in de bios:
http://depechemode.com/ar(...)pirits-in-the-forest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |