quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik heb toch besloten om (voorlopig) deze prijzen niet meer te betalen voor concerten. Ik ga al v.a. 1995 of zoiets naar concerten en andere optredens. Het heeft dus niets met DM te maken. Maar op een gegeven moment is het mooi geweest en heb je ook het gevoel veel gezien te hebben.
Hihi, ik ben dan ook een wijs vrouwtje voor mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je klinkt als een ouwe zeur van 80 met een mager aowtje...
Vroeger zat de koek en zopie er nog bij nu moeten we een 50 cent extra dokken. :pquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik heb toch besloten om (voorlopig) deze prijzen niet meer te betalen voor concerten. Ik ga al v.a. 1995 of zoiets naar concerten en andere optredens. Het heeft dus niets met DM te maken. Maar op een gegeven moment is het mooi geweest en heb je ook het gevoel veel gezien te hebben.
O ja, dat is een geweldig argument voor je persoonlijke keuze. Als je zelf de secundaire partijen opzoekt, dan kun je verwachten dat het niet koosjer is.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.rambam.nu/maan(...)daire-ticketverkoop/
Staat wel op de Vinyl versiequote:Op donderdag 4 april 2013 01:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze is prachtig:
En juist die plaatsen ze niet op het album
Dat heb je mooi gezegd. En eigenlijk ben ik het daar ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Griebus het volgende:
Ik denk de laatste tours steeds: het zou wel eens de laatste kunnen zijn![]()
Daarom ga ik ook deze keer weer een paar concerten langs. Elke keer weer een ander land, een ander publiek, een andere sfeer en geweldige ervaringen.
Godsamme, wat klinkt dat lekker zeg.quote:
En dat geldt net zo voor deze!!! Onvoorstelbaar!quote:Op donderdag 4 april 2013 01:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze is prachtig:
En juist die plaatsen ze niet op het album
Gisteren geweest! Vond het beter dan Parijs, dit kwam vooral doordat Parijs open lucht was en door de zon die tegen 2200 uur pas onderging, de lichtshow niet helemaal ten goede kwam. De open lucht was ook funest voor de akoestiek.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:20 schreef Felixa het volgende:
Nog meer mensen die morgen en/of vrijdag naar Düsseldorf gaan?![]()
Ik heb er erg veel zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het ook echt helemaal geweldig! Prachtige nieuwe visuals en een paar verrassende nummers in de setlist. We stonden vooraan in het tweede vak, daar was het zicht best wel goed. Zowel Dave als Martin allebei zeer goed bij stem. Ik was ook blij dat het dak dicht was; dan komt alles veel beter tot z'n recht. Morgen weer, dan in het voorste vak!![]()
Setlist van gisteren:Hoe kom je in het 2e vak of zelfs maar in het eerste? Ik heb het niet kunnen selecteren toen ik de kaartjes bestelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij stonden dus in het 3e vak, ook goed zicht maar hoe dichterbij hoe beter natuurlijk
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |