Is dat dat multicolour garen van Zeeman? Dat haakt niet lekker. En je kan al meer dan ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja hallo, applaus voor mijn haaksel graag
Ik snap er geen hout van nog, echt nietHeb les nodig
je bent verder gekomen met dat garen dan ik, k heb t terug gebrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat mooi!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:Ik doe m`n best, echt!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat mooi!Hier ben ik al avonden voor aan het oefenen, voor ik zoiets kan maken. Wat gaat het worden? Een sprinkhaan?
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef m@x het volgende:
[..]
OMG, ga jij ook haken? Kijk je uit dat je jezelf niet ophangt ofzo terwijl je bezig bent?
die meet is al snel tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:37 schreef Wampi het volgende:
Taartjesfee,voor je poging! Oefenen, en
haakmeet
!!
[..]
![]()
Potverdriedubbeltjes! Ik haak al langer! Rocka heeft zelfs een haakkunstwerkje van me gekregen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef m@x het volgende:
[..]
OMG, ga jij ook haken? Kijk je uit dat je jezelf niet ophangt ofzo terwijl je bezig bent?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef m@x het volgende:
[..]
mehn das nog een hele maandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef Wampi het volgende:
ik herhaal nog even![]()
Haakmeet, bij Troel thuis. Nabij Utrecht.
28 februari: Troel, m@x, Wampi, trui ovb, BE, lemijn, mijsje, Ynske ovb
foto!!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes! Ik haak al langer! Rocka heeft zelfs een haakkunstwerkje van me gekregen.Zo, die doet tenminste lief tegen me.
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Mag ik me - ondanks mijn niet consequente deelname hier - ook opgeven?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef Wampi het volgende:
ik herhaal nog even![]()
Haakmeet, bij Troel thuis. Nabij Utrecht.
28 februari: Troel, m@x, Wampi, trui ovb, BE, lemijn, mijsje, Ynske ovb
Het wordt een bikini voor de popquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat mooi!Hier ben ik al avonden voor aan het oefenen, voor ik zoiets kan maken. Wat gaat het worden? Een sprinkhaan?
![]()
Geen idee, ik kan wel voor de catering zorgen als ik kom. Ben al zo vaak bij jou thuis geweest.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het wordt een bikini voor de pop
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mag ik me - ondanks mijn niet consequente deelname hier - ook opgeven?
Onder voorbehoud wel, maar als het lukt kom ik graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |