Maakt niet uit of ze dat expres doen of niet. Kennelijk zit er in veel negers een al dan niet bewuste drang om stoer over te moeten komen en die drang is gewoon triest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof zij expres zo door de tram lopen.
Het valt jou gewoon op omdat je zelf door iedereen over je heen laat lopen.
Je zal merken dat je je op deze manier verzekert van voortplanting.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ze dat expres doen of niet. Kennelijk zit er in veel negers een al dan niet bewuste drang om stoer over te moeten komen en die drang is gewoon triest.
Maar dat kan ook op beschaafdere manierenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je zal merken dat je je op deze manier verzekert van voortplanting.!
Daar past echt gewoon een watermeloen inquote:
Noujaaaa, dat probeer ik dan meestal ook wel, maar meestal rond een jaar of 30 zijn het altijd de negers die goede banen/grote huizen en shit hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef wise het volgende:
Leuk als je in de tram zit en dan in het achterste gedeelte. Dan stappen de negers voorin of halverwege de tram in, en lopen dan heel breed of "stoer" helemaal door naar achter. Dit gaat meestal gepaard met blerende dreigende taal. Om daar vervolgens wiet te roken, heel hard te zitten praten of "muziek" gaan zitten luisteren op max volume uit hun 1 watt luidspreker van hun telefoon.
en nee, ik zeg er niks van. Ik lach, ik lach heel hard van binnen.
Aufraussen met je verplichte acceptatie van alles en iedereenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
TS heeft een kleine mentale wereld en begrijpt andere culturen niet dus stopt ze dan maar in een hokje en begint een topic op fok
oké toppiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef Guynio het volgende:
[..]
Noujaaaa, dat probeer ik dan meestal ook wel, maar meestal rond een jaar of 30 zijn het altijd de negers die goede banen/grote huizen en shit hebben.
Vraag ik me af, hoe gaat zo'n asociaal kind over in een succesvolle volwassene?
--------
Tevens, zag laatst twee van die kleine negertjes, denk 8 jaar oud, die naar elkaar liepen te schreeuwen:
"Eeh, kom hier dan, ik klap je kankerhoofd!"
"Eh hou je kankerbek swa ik kankerbreek je"
Ik: "Wait what?"
Dealenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef Guynio het volgende:
[..]
Noujaaaa, dat probeer ik dan meestal ook wel, maar meestal rond een jaar of 30 zijn het altijd de negers die goede banen/grote huizen en shit hebben.
Vraag ik me af, hoe gaat zo'n asociaal kind over in een succesvolle volwassene?
Mmmm, en een beetje sociaal doen mag je niet verwachten dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Leevancleef het volgende:
Wat vervelend zeg, mensen die geluid maken. Het ov is in Noord-Europa toch vooral bedoeld om chagrijnig, autistisch en a-spontaan te zijn?
Jij gaat altijd keihard schreeuwen in de bus als je in duitsland bent?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Leevancleef het volgende:
Wat vervelend zeg, mensen die geluid maken. Het ov is in Noord-Europa toch vooral bedoeld om chagrijnig, autistisch en a-spontaan te zijn?
Ik las 'ballen'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:42 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als wij hier een neger zien bellen we de politie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |