dit lokt gewoon racisme uit
we zullen allen vlug italië gaan volgen denk ik.. binnenkort gaat daar een zware revolutie uitbreken tegen de buitenstaanders vrees ik
maar ze zoeken het verdomme wel zelf ook.. ze zijn niet allemaal zo, maar de meeste toch wel.
en dan gaan moraalridders gaan zeggen dat wij ook zo'n krapuul hebben..
hmm even een vb
ik was op de gentse feesten (ben belg ja)
ik was uitgefeest en keerde met een homie terug. Toen zagen we iemand op de stoep zitten voor zn deur. Hij was echt helemaal lam,met nog een biertje in zn hand..
ik denk dat in die straat 100mensen per half uur passeerden... ik kijk nog even om en wat zie ik, een groepje marokanen/turken/ wat het ook mochten zijn. Ze stonden rond die kerel, gaven hem wat duwtjes om te checken of ie nog reageerde.. dan gingen er paar turkjes op uitkijk staan terwijl de andere zn gsm, portefuille, geld meenamen..
Kutjochies waren mss 16jaar oud fzo
gadverdamme wat was ik pist.. er waren zeker al 1000'den belgen gepasseerd, geen enkele die hem kwaad opzet wou doen, komt er een groepje allochtonen, bestelen ze hem
wij waren helaas maar met 2, en zij met stuk of 6, anders had ik me wel effe gemoeid

gadverdamme, waar is hitler als je hem nodig hebt
je komt als gast in ons land, pas je dan eens aan, en oké, meestal zijn de ouders nog ok, die werken hier immers, maar het zijn die nakomelingen.. die worden niet opgevoed, gaan niet naar school, wat doen ze dan, mensen bestelen, ruzie zoeken..
ik word racist
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris