SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
Sure, anders had je het je lvl 80 warlock het wel laten oplossenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef caspergf1 het volgende:
Hij was zeker 5 jaar ouder anders had ik hem op zijn bek geslagen.
Nou niet dus, die gozer fietst gewoon met zijn lompe kop voorbij en spuugt me jas onder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Heb je hem misschien eens uitgescholden in een grijs verleden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Nou niet dus, die gozer fietst gewoon met zijn lompe kop voorbij en spuugt me jas onder.
poffenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ow internetheld, stomp hem dan van zijn fiets af i.p.v. een topic openen op FOK.
En boeie dat hij 5 jaar ouder is, als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel.
Sta ik laatst zo in een cafe, komen er 2 internethelden binnen. Zegt de een tegen de ander: "als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel."quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ow internetheld, stomp hem dan van zijn fiets af i.p.v. een topic openen op FOK.
En boeie dat hij 5 jaar ouder is, als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |