Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aanquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Oook dat viel me reuze mee, misschien omdat we eigenlijk weinig kraampjes écht hebben gezien, gewoon n beetje rondgewandeld, daarna swingerscafe in gegaan en daar eigenlijk niet meer uit gekomen. Maar ik vond het sowieso erg mee vallen met het aantal 'gewone huisvrouwen'quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.
In mijn hoofd komt gelijk de smoezelige parenclub-associatie bovendrijvenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aan
ik doe gezellig met je meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven kut op het moment. En nee heidendat heeft niets te maken met mijn periode
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
en mensen die je niet wil zien zonder kledingquote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezellig
Geen foto van gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.quote:
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
Die heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijk
Ach, ik kan ook niet alles gezien hebben (gelukkig maarquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Die liep samen met zijn vrouw (?), zij had een net-hemdje aan (en dat was het)
Gewoon gaan de volgende keerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Sommige welquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.
Ok, ik zal het vooral over de mooie vrouwen en mannen in korte rokjes en ontbloot bovenlijf hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |