Die heeft ze dus serieus expres achter de rug zitten houdenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niks joh. Boeien! Ik wil ze in een mappie want dat is fijn overzichtelijk.Was ze echt op nummer aan het selecteren en opeens miste ik nummers.
Dat was toen we met z'n alle ontzettend over je zaten te lullen achter je rug om.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
En ik snap hem niet, hoe incrowd kan het zijn?
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was toen we met z'n alle ontzettend over je zaten te lullen achter je rug om.
dr zijn nog zat thuisblijvers waar je wel tgen kunt rebellerenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze meet heeft trouwens een hoop verneukt. Ik ga nou nooit meer rebels kunnen doen want Noek, Piet, Gert EN Remlofl zijn allemaal tof irl![]()
Stelletje teringlijers.
Dat was ongeveer de hele avond, doos.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist het!
Toen ik met Bob op het terras zat zeker?
Ja, maar, hun forumquote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr zijn nog zat thuisblijvers waar je wel tgen kunt rebelleren
En ik nog vroeg of je met ons zat te kwartetten!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist het!
Toen ik met Bob op het terras zat zeker?
Behalve Gerts arm is er echt niks verneukt!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze meet heeft trouwens een hoop verneukt. Ik ga nou nooit meer rebels kunnen doen want Noek, Piet, Gert EN Remlofl zijn allemaal tof irl![]()
Stelletje teringlijers.
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ongeveer de hele avond, doos.
Die Bob is trouwens echt een fijne gast.
Das Liesjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wie is die dame, en heeft ze een zus(je)?
Jij hebt je witte sportsokjes nu bij hun gehaald....je mag vast aaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllleeeeeeeeeeees doen nuquote:
Arme Gertquote:Op zondag 24 januari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Behalve Gerts arm is er echt niks verneukt!![]()
Tinky!
Ja fijnquote:Op zondag 24 januari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Behalve Gerts arm is er echt niks verneukt!![]()
Tinky!
Dat mocht ik toch allang, gekkie. Ik ben namelijk heul leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt je witte sportsokjes nu bij hun gehaald....je mag vast aaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllleeeeeeeeeeees doen nu![]()
Ik weet het weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik nog vroeg of je met ons zat te kwartetten!
'Neeeeeeeeeeee, ah neeeeeeeeeeeeeee....'![]()
Alsof we niks meer dan Pokemonkaarten voor je zijn!Wij hebben óók gevoel!
Als ik jou was....en remlof vond mij dan schattig....dan zou ik me toch ietwat nerveus maken....als ik jou was dan he...nu niet natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mocht ik toch allang, gekkie. Ik ben namelijk heul leuk.
Remlof vond me zelfs schattig
Van die pauper-wc ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja fijn![]()
Kom daar heul binnen, zenuwachtig handjes schudden met Gert.
Komt het Donkere Gevaar van achter met: TINKYYYY!!!11!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |