Omg er zitten een paar fijne foto's van jou en Gert tussenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, kom nou niet dissen, Gert en ik zijn hardcore
Da's een heul leuke feauteaux geworden mensquote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je maar geen ezelsoren achter mijn hoofd doen als ik leuk met Pietje op de foto wil
Dat zeg ik, hardcorequote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg er zitten een paar fijne foto's van jou en Gert tussen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's een heul leuke feauteaux geworden mens
Zoiets hoorde ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Hidi!
En begreep ik nou dat hij de hele nacht in Utrecht is gebleven?
Daar was even sprake van, maar ik bedacht me nog. Gelukkig.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij nou nog vannacht naar Coos gegaan of las ik het verkeer?
Nee had je het ook zwaar?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar was even sprake van, maar ik bedacht me nog. Gelukkig.
Het is al niet echt héél leuk wakker worden zo.
Het tempo was prima inderdaad!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee had je het ook zwaar?
Ik ook hoor, nog steeds niet zo helder als ik wel eens kan zijn,
Het tempo zat er ook best goed in moet ik zeggen
1-0 voor Gertquote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd, maar de gelijkenis met die van Gert is nóg treffender
Zie Gert, elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 24 januari 2010 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het tempo was prima inderdaad!![]()
Alleen om 10 uur al wakker, met een kater, en pijn in m'n arm waarvan ik toen nog niet wist wat het was.. ben wel eens lekkerder wakker geworden. Lekker vroeg naar bed straks denk ik, én morgen vrij.![]()
En erg veel thuiswerken de komende weken want autorijden gaat niet en met de tram, trein en metro naar kantoor schiet niet op.
Heb je echt maar 1,5 glas bier gedronken?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
Ik heb helemaal geen rondje gegeven!
Pm jullie bankrekeningnr. even, dan maak ik een rondje over. Stond daar een beetje met mijn anderhalve glas dode bier. Scuzie.
Nou je het zegt, pm me de joúwe maar even.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
Ik heb helemaal geen rondje gegeven!
Pm jullie bankrekeningnr. even, dan maak ik een rondje over. Stond daar een beetje met mijn anderhalve glas dode bier. Scuzie.
Op den duur was het ook echt te dood gewoon. RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je echt maar 1,5 glas bier gedronken?
Smeer het maar in je haar.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je het zegt, pm me de joúwe maar even.
Kut!! Dan had Noek best effe de BOB kunnen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je echt maar 1,5 glas bier gedronken?
Dan stuur ik het op óf je moet de volgende keer weer.quote:
Dan deed je het niet handig, dan had je gewoon steeds een paar slokken moeten nemen en het dan ruilen voor een verse. En je halfdode weer terugzetten die kwam wel op geloof ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Op den duur was het ook echt te dood gewoon. RIP aan de nabestaanden.
Met je bierglazen vol wijn.
Ga jij nou maar vast gras zaaien zodat we dat in de zomer kunnen komen vernaggelen met een horde RLS'ers.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut!! Dan had Noek best effe de BOB kunnen zijn.
Nee joh, we zaten te dollen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij nou nog vannacht naar Coos gegaan of las ik het verkeer?
Is er geen foto van die vaten wijn die jij dronkquote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dan deed je het niet handig, dan had je gewoon steeds een paar slokken moeten nemen en het dan ruilen voor een verse. En je halfdode weer terugzetten die kwam wel op geloof ik.
Ja die wijn, ik dacht, nou, dit is wel erg optimistsch, bestelt Gert gewoon nóg 1!
Voor de rest heb ik gewoon steeds de normale glazen in dat andere glas gegooid, is net wat stabieler, zo'n groot glas.
Jij dronk en schonk thuis ook van die troggen, dus ik dacht dat je dat gewoon altíjd deed.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan deed je het niet handig, dan had je gewoon steeds een paar slokken moeten nemen en het dan ruilen voor een verse. En je halfdode weer terugzetten die kwam wel op geloof ik.
Ja die wijn, ik dacht, nou, dit is wel erg optimistsch, bestelt Gert gewoon nóg 1!
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er geen foto van die vaten wijn die jij dronk?
Ik ben voor!quote:
Bier aangelengd met water...Bavaria dusquote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Mera hoe heette dat bier? Met carnaval? Restbier?
Ja dat zou je denken, maar nee het was iets anders,quote:Op zondag 24 januari 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bier aangelengd met water...Bavaria dus
Festivalbier.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Mera hoe heette dat bier? Met carnaval? Restbier?
Ik heb misschien 1 van jou en mij niet verstuurd omdat ik daar zo stom op stond. die met die middelvinger en 1 en al grijsquote:Op zondag 24 januari 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
Lies, er missen wat foto's in de reeks. Heb je die gewoon verspeeld met kwartetten of waren die te lelijk?
je noemt haar toch niet Meer IRL?....dat vroeg ik me ff afquote:Op zondag 24 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus wij willen zo heul film kijken op de bank hè... Dus ik hang met mijn ranzige bek op de bank en kijk hoe Meer de kast van de muur trekt en de dvd spelert aan wil sluiten:
"Ga jij 's fokken!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wedstrijd van 't eerste incrowdgrapje heb je iig gewonnenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
Lies, er missen wat foto's in de reeks. Heb je die gewoon verspeeld met kwartetten of waren die te lelijk?
Nee, niks joh. Boeien! Ik wil ze in een mappie want dat is fijn overzichtelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 1 van jou en mij niet verstuurd omdat ik daar zo stom op stond. die met die middelvinger en 1 en al grijs
En verder wat vage tafeltje en bierfoto's niet doorgestuurd geloof ik. En 1 van Bob want dat waren er 3, heb de 2 leukste gekozen...
Wat mis je? Misschien heb ik er een paar vergeten?
Meertje meestalquote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
je noemt haar toch niet Meer IRL?....dat vroeg ik me ff af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |