hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik vind alles prima, maar nog één keer Gert roepen als je komt en ik ben pleitte![]()
Er roept er maar één om Gert tijdens orgasmes, en dat ben IK.
Sorryquote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik vind alles prima, maar nog één keer Gert roepen als je komt en ik ben pleitte![]()
Er roept er maar één om Gert tijdens orgasmes, en dat ben IK.
Wie weetquote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende meet kom jij ook geweaun gesjellug voorbij, lijkt me?
Ik ben normaal helemaal niet van meets met een groep mensen die ik nog nooit heb gezien, maar het was echt achterlijk gezellig.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie weetjullie lijken me allemaal stuk voor stuk gezellig.
En nee ik bespring niemand, die tijd ligt achter het ruggetje of/van inplaats op het ruggetje
Ja dat geloof ik graag als ik alles zo lees.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben normaal helemaal niet van meets met een groep mensen die ik nog nooit heb gezien, maar het was echt achterlijk gezellig.
Die had ik zonder die meet ook wel gehosselt heurquote:Op maandag 25 januari 2010 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag als ik alles zo lees.
Leuk toch zoiets, je ziet wat er van kan komen, en Mera is een leuk ding en nog lief bovendien ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die had ik zonder die meet ook wel gehosselt heur![]()
Nee, maar, serieus, gewoon doen. Ik begrijp nu waar Liesl telkens zo hysterisch over doet
Hoewel dat wijf natuurlijk gewoon overal hysterisch over doet
Dat maakt d'r juist leukquote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die had ik zonder die meet ook wel gehosselt heur![]()
Nee, maar, serieus, gewoon doen. Ik begrijp nu waar Liesl telkens zo hysterisch over doet
Hoewel dat wijf natuurlijk gewoon overal hysterisch over doet
FILMPJE!?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ahum.....![]()
![]()
Heb net de rest van de fot's gezien en het filmpje
Zit jij nou een meet te regelen in mijn tuin??quote:
Kut voor je, ik heb de uitnodiging al in mijn inboxquote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit jij nou een meet te regelen in mijn tuin??![]()
Als ik ergens roep dat ik een bbq voel aankomen heeft dat niet direct met fok te maken vrees ik.
Ik zit zo naar die achtertuin van je te kijken hè...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwah, anders hebben we altijd Teuntje nog
Oh ik wil best een BBQ organiseren, ware het niet dat Klundert ws. niet te vinden is op welke plattegrond dan ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit zo naar die achtertuin van je te kijken hè...
Daar kan ik ook wel een barbecue in kwijt denk ik...
Alleen die glazen tuintafel en Liesl is natuurlijk een risico
En zo wel komen die arme mensen hier na 12en nooit meer wegquote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik wil best een BBQ organiseren, ware het niet dat Klundert ws. niet te vinden is op welke plattegrond dan ook.
Ik denk dat sommigen helemaal niet blij worden van Teun's tuinquote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwah, anders hebben we altijd Teuntje nog
Ik kom nog steeds, of je wil of nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen helemaal niet blij worden van Teun's tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |