Gaat wel lukken hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niet lukt, upload ik ze wel ff ergens hoor
Dat was ik niet van planquote:
Same herequote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was ik niet van planGelukkig zijn de foto's scherper dan de plaatjes in mijn geheugen
En jij er onder?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
HiDi bedankt voor les foto's![]()
En Liesje ook![]()
Ik had nog heul de kans niet om wat te zeggen hier want IaN zat steeds achter de pc
Ian: "was het maar zo'n feestquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moet bovendien even wachten af en toe, anders gaat ie echt geen week mee
Helaasquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef mootie het volgende:
Ik wil een foto van Heidi, kijken of hij echt vlechtjes heeft en een dirndl draagt.
Nou Heidi pleur 's effe wat pics neer hier!quote:
Het was iig heel gezelligquote:Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou Heidi pleur 's effe wat pics neer hier!
Let vooral op liesje's dubbele zoete witte rechtsboveninquote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was iig heel gezellig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laten we dan maar gaan uitvogelen welke hand bij wie hoort.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou Heidi pleur 's effe wat pics neer hier!
Ik denk dat die hand rechts van mij isquote:Op maandag 25 januari 2010 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we dan maar gaan uitvogelen welke hand bij wie hoort.
Wat een mooitje!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat die hand rechts van mij is
Op foto 17 was je m'n accent aan 't analyseren, ik voel 'tquote:
Liesje had ook geen roze filter op de lens zitten, maar mensen staan er daar gewoon wat leuker op. Nou ja, de schade blijft beperkt tot een man of acht, al knippert nu meteen het woordje "naïef" ergens in m'n hoofd.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Heidi deed als het ware de ruwe waarheid vastleggen.
Boeien, we waren stuk voor stuk sexy. Laat al die niet-meet-homo's maar soppen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje had ook geen roze filter op de lens zitten, maar mensen staan er daar gewoon wat leuker op. Nou ja, de schade blijft beperkt tot een man of acht, al knippert nu meteen het woordje "naïef" ergens in m'n hoofd.
Ghe, volgende meet is iedereen er gewoon bij!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, we waren stuk voor stuk sexy. Laat al die niet-meet-homo's maar soppen.
En ik kom een week eerder. Voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ghe, volgende meet is iedereen er gewoon bij!![]()
Er zitten er een paar tussen die echt in de trashcan hadden gemoeten. k wil wel inspraak in wélke foto's er dan gelekt worden!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, we waren stuk voor stuk sexy. Laat al die niet-meet-homo's maar soppen.
Coos heeft een grote tuin!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ghe, volgende meet is iedereen er gewoon bij!![]()
Hihihihihi, het was JOUW ideequote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
Er zitten een paar tussen die echt in de trashcan hadden gemoeten. k wil wel inspraak in wélke foto's er dan gelekt worden!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihihihihi, het was JOUW idee![]()
![]()
![]()
Shit, straks heeft iedereen door dat we hebben staan zoenen
Jij had haar sowieso al eerder nat hèquote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Hop, gewoon al op de eerste avond met Mera.
Huh?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij had haar sowieso al eerder nat hè
Je begreep die grap op de meet al nietquote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Spraakverwarring geloof ik, maar volgens mij hoef je jij je niet echt zorgen te maken, behalve om die enge slager van een buurman.
Ja, weet precies over welke je het hebt, Kally! Dat was na die ene volzin.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op foto 17 was je m'n accent aan 't analyseren, ik voel 't.
Heeft tie de Nijmeegse eer verdedigd?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weet precies over welke je het hebt, Kally! Dat was na die ene volzin.
N'och.
Pieter was voornamelijk schattigquote:Op maandag 25 januari 2010 12:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft tie de Nijmeegse eer verdedigd?
Hij schaamde zich eerst. Dat voelde ik met al mijn 10 zintuijjen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft tie de Nijmeegse eer verdedigd?
Geen probleem hoor. Alles cool. Vond het nog best leuk om te zien ook eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Hop, gewoon al op de eerste avond met Mera.
Ik probeerde een heul serieus punt maken jaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
Ja, weet precies over welke je het hebt, Kally! Dat was na die ene volzin.
N'och.
Geen idee wat ik sprecies spreek, maar Nijmeegs is 't niet. Iets Betuws of zoquote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
Nijmegen is heulemaal niets om je voor te schamen Piet.....het is pas om je te schamen als je naast nijmeegs niet een beetje fatsoenlijk Nederlands kunt spreken...
ik vind alles prima, maar nog één keer Gert roepen als je komt en ik ben pleittequote:Op maandag 25 januari 2010 12:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Alles cool. Vond het nog best leuk om te zien ook eigenlijk.
Nijmeegs......het staat zelfs op dat bord van het dorp.....'''Nijmegen"quote:Op maandag 25 januari 2010 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik probeerde een heul serieus punt maken ja. Kom jij opeens aanzetten met je volzin
. Niemand luisterde meer
.
[..]
Geen idee wat ik sprecies spreek, maar Nijmeegs is 't niet. Iets Betuws of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |