abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:24:09 #201
163650 Greys
pi_77270779
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
Hoewel ik de actie kan waarderen word ik verdrietig van deze foto's en situaties. Natuurlijk kan ik best een paar euro per maand missen maar dat maakt deze dieren niet 'gelukkig'.

Mensen kunnen helaas veel te makkelijk overgaan tot aanschaf van een huisdier. Elke mongool kan een kat of hond in huis nemen en met hetzelfde gemak weer 'dumpen' als het niet bevalt. Deze mensen verdienen een nekschot
Je hebt helemaal gelijk wat het dumpen betreft. Echt vreselijk als je ziet om welke redenen mensen hun diertje op straat mikken. Een hondje zonder oogjes dat in paniek door weilanden liep te zwerven, geen idee waar het was

Maar in Dierenthuis krijgen ze een permanente opvang. Heel huiselijk, met bedjes en kussens en heel veel aandacht. Dus daar komen ze eigenlijk een beetje in de welverdiende hemel om te proberen hun ellende te vergeten.

Maar ik snap wat je bedoelt.
Het zou fijner zijn als een stichting als Dierenthuis helemaal niet nodig zou zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77270782
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Mee eens....
Maar helaas denkt niet iedereen er zo over en daarom is het zo fijn dat Dierenthuis bestaat.
Daar wonen ze als God in Frankrijk en krijgen alle liefde en medische verzorging die ze verdienen
Eerlijk gezegd denk ik dat ze die verzorging en liefde alleen krijgen in een huis. Alle respect voor Dierenthuis hoor, maar ik geloof niet dat mijn bijdrage die dieren 'gelukkiger' maakt. Ik zou liever bijdragen aan de verzorging van een dier dat liefdevol door iemand in huis wordt genomen maar dat eigenlijk niet kan betalen om wat voor reden dan ook
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:25:31 #203
163650 Greys
pi_77270848
Ieder zijn mening

Ik weet zeker dat de dieren daar honderd keer gelukkiger zijn dan wanneer ze hun laatste jaren in een asiel zouden moeten slijten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77270853
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar deze dieren zijn gelukkig in het DTH hoor... Ze hebben daar een heerlijk leven, dus je redenatie klopt niet helemaal
Ik zou zeggen ga eens kijken, dan kun je zien hoe goed ze het doen daar
Het roept bij mij iets op als een 'pleeggezin' om 'tehuis' voor kinderen
pi_77270921
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Ieder zijn mening

Ik weet zeker dat de dieren daar honderd keer gelukkiger zijn dan wanneer ze hun laatste jaren in een asiel zouden moeten slijten
Daar heb je wel een punt natuurlijk. Als ze daar al niet worden afgemaakt na een korte periode
Misschien moet ik er nog eens over nadenken
  maandag 25 januari 2010 @ 22:27:10 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77270925
Het is "Thuis" en niet "Tehuis".
We zijn er nu 2 x geweest en de 2e keer was ik weer net zo onder de indruk als de 1ste keer.
De beestjes zijn daar gelukkiger dan dat ze in hun "vorige" leven ooit zijn geweest
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77270990
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn er nu 2 x geweest en de 2e keer was ik weer net zo onder de indruk als de 1ste keer.
De beestjes zijn daar gelukkiger dan dat ze in hun "vorige" leven ooit zijn geweest
Dat geloof ik wel ja. Ik denk dat ik daar niet naartoe zou kunnen omdat ik alle dieren daar 'zielig' zou vinden. Wat dieren betreft ben ik maar een slappeling
pi_77271008
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog maar 1x geweest, maar inderdaad, die beestjes stralen puur geluk uit daar!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 25 januari 2010 @ 22:29:34 #209
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77271041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel ja. Ik denk dat ik daar niet naartoe zou kunnen omdat ik alle dieren daar 'zielig' zou vinden. Wat dieren betreft ben ik maar een slappeling
*Collega Slappeling meldt

Daar was ik ook bang voor, maar het viel me echt mee.
Je zou er echt es moeten gaan kijken
  maandag 25 januari 2010 @ 22:37:07 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77271452
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:

Eerlijk gezegd denk ik dat ze die verzorging en liefde alleen krijgen in een huis. Alle respect voor Dierenthuis hoor, maar ik geloof niet dat mijn bijdrage die dieren 'gelukkiger' maakt. Ik zou liever bijdragen aan de verzorging van een dier dat liefdevol door iemand in huis wordt genomen maar dat eigenlijk niet kan betalen om wat voor reden dan ook
Het lastige is dat de dieren die bij DTH zitten gewoon niet herplaatsbaar zijn. Mensen willen ze niet meer en daarom worden ze - door asiels - aan Dierenthuis aangeboden.

Ik weet na twee bezoeken heel zeker dat de dieren gelukkiger worden van mijn bijdrage. Ik had kauwstaven gekocht. Van die grote dikke. Die kan Dierenthuis zelf niet (of hooguit zelden) voor ze kopen. Je had ze moeten zien met die kluiven. Ze lagen zonder uitzondering erg tevreden te knagen.

Je hoeft niet, je mag. Maar elke euro die je geeft komt ten goede aan de dieren. Het kost daar dat het barst en ze hebben het keihard nodig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77271668
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het lastige is dat de dieren die bij DTH zitten gewoon niet herplaatsbaar zijn. Mensen willen ze niet meer en daarom worden ze - door asiels - aan Dierenthuis aangeboden.

Ik weet na twee bezoeken heel zeker dat de dieren gelukkiger worden van mijn bijdrage. Ik had kauwstaven gekocht. Van die grote dikke. Die kan Dierenthuis zelf niet (of hooguit zelden) voor ze kopen. Je had ze moeten zien met die kluiven. Ze lagen zonder uitzondering erg tevreden te knagen.

Je hoeft niet, je mag. Maar elke euro die je geeft komt ten goede aan de dieren. Het kost daar dat het barst en ze hebben het keihard nodig
De aangedragen argumenten vind ik goed. Ik zal er eens over nadenken en kom er dan op terug
Maandelijks betalen zie ik niet zitten; ik betaal voor een heel jaar vooruit als ik meedoe!

Mogelijk dat ik dan ergens 'cash' naar moet opsturen want via mijn UK bankrekening kost dat teveel.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:41:49 #212
33954 ElisaB
pi_77271705
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
De aangedragen argumenten vind ik goed. Ik zal er eens over nadenken en kom er dan op terug
Maandelijks betalen zie ik niet zitten; ik betaal voor een heel jaar vooruit als ik meedoe!
Kijk maar

Je mag ook gewoon met ons meebabbelen zonder mee te doen heur
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:42:19 #213
163650 Greys
pi_77271739
Stuart, voel je niet door ons gedwongen he?
Het lijkt alsof we je een beetje belagen nu, maar zo is het niet bedoeld hoor
Denk er maar rustig over na!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77271828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Stuart, voel je niet door ons gedwongen he?
Het lijkt alsof we je een beetje belagen nu, maar zo is het niet bedoeld hoor
Denk er maar rustig over na!
Nee, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil altijd wel bijdragen als het dieren helpt. Ik wil alleen wel eerst overtuigd raken van het feit dat mijn kleine bijdrage zinvol is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:46:47 #215
163650 Greys
pi_77271957
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil altijd wel bijdragen als het dieren helpt. Ik wil alleen wel eerst overtuigd raken van het feit dat mijn kleine bijdrage zinvol is
En terecht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77272023
quote:

[..]

Leuk dat je erover na wil denken.
Heb je Paypal? Want misschien kun je het anders op die manier overmaken. Is wat veiliger dan cash opsturen.

Ik wil er mijn rekening wel voor beschikbaar stellen (als je dat vertrouwt natuurlijk) want ik weet niet of de PP van de Asielactierekening nog open is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 januari 2010 @ 22:49:24 #217
33954 ElisaB
pi_77272091
quote:
En gelijk heb je
pi_77272207
quote:

[..]

Kijk anders eens rond op de site.
En zie bijv. de foto van Madameke die daarop staat en de link die daaronder staat met haar verhaal...
Dan snap je misschien wel hoe goed je geld wordt besteed.

http://www.dierenthuis.nl/index.php
Freestyle
pi_77273773
TVPussy!

Ik wilde Milo komen showen, maar hij is al langs geweest las ik .
Vorig jaar, ergens aan het einde van de zomer, heb ik 'hem' geadopteerd nadat ik door een link in F&F bij het Dierenthuis terecht kwam.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 23:25:28 #220
163650 Greys
pi_77273885
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!

Vorig jaar, ergens aan het einde van de zomer, heb ik 'hem' geadopteerd nadat ik door een link in F&F bij het Dierenthuis terecht kwam.
Dan is Milo ook een pussydeluxe, met meerdere adoptiebaasjes!
Ik ga je in het lijstje zetten, mag dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 januari 2010 @ 23:30:09 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77274112
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!

Wat leuk
pi_77274721
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is Milo ook een pussydeluxe, met meerdere adoptiebaasjes!
Ik ga je in het lijstje zetten, mag dat?
Ja tuurlijk mag dat!
En hoe meer adoptiebaasjes, hoe beter
  maandag 25 januari 2010 @ 23:50:45 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77274911
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ja tuurlijk mag dat!
En hoe meer adoptiebaasjes, hoe beter

Wel toevallig dat Milo 2x door een Fok!ker is geadopteerd
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:04:59 #224
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77275536
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wel toevallig dat Milo 2x door een Fok!ker is geadopteerd
dat komt omdat jullie massaal als een school piranha's op dierenthuis duiken
🐙
pi_77279135
Ik heb Milo ook geadopteerd naar aanleiding van de Asielaktie, ik was te laat om bij te dragen en ben ook naar de site van Dierenthuis gaan kijken en vooral door het verhaal voor Milo gevallen.
Daarna ben ik hem gaan opzoeken en daarna 2 keer als vrijwilliger gaan helpen.
Bij de laatste keer was ik buiten bij de leucose ruimte en toen stond Ollie aan de andere kant van het hek om aandacht te vragen en ik viel gelijk voor hem ondanks dat ik meer heb met katten dus toen heb ik hem ook geadopteerd.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 07:17:50 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77279259
Stuart, ik vind het echt leuk om te zien hoe je bijgedraaid bent Ik heb ook aan de eerdere acties voor Dierenthuis meegedaan en mij hebben ze allang overtuigd dat het goed is daar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:26:00 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77279735
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mogelijk dat ik dan ergens 'cash' naar moet opsturen want via mijn UK bankrekening kost dat teveel.
Greys heeft paypal
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_77279824
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 06:42 schreef indaha het volgende:
Ik heb Milo ook geadopteerd naar aanleiding van de Asielaktie, ik was te laat om bij te dragen en ben ook naar de site van Dierenthuis gaan kijken en vooral door het verhaal voor Milo gevallen.
Bij de laatste keer was ik buiten bij de leucose ruimte en toen stond Ollie aan de andere kant van het hek om aandacht te vragen en ik viel gelijk voor hem ondanks dat ik meer heb met katten dus toen heb ik hem ook geadopteerd.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:55:15 #229
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77280010
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 06:42 schreef indaha het volgende:
Wat goed!

Wat doe je zoal de hele dag als je als vrijwilliger heen gaat?
En hoe laat begin je en is het klaar?
Ik wil zelfs eiks ook wel eens een dagje meer doen dan koffie drinken en diertjes aaien
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:59:53 #230
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77280067
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie trouwens, toen je de bevestigingsmail kreeg, dat nog uitgeprint en ondertekend opgestuurd?
Of is het wel goed zo? Ik heb alles op de site ingevuld, incl. bankrekeningnummer.

Ik heb niks meer opgestuurd en begin nu te twijfelen. Ik ga vanmiddag even bij de afschriften kijken of er wel iets wordt afgeschreven, doe ik ook gelijk de periodiek voor DHT.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:01:07 #231
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77280090
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat goed!

Ik wil zelfs eiks ook wel eens een dagje meer doen dan koffie drinken en diertjes aaien
Dat gevoel heb ik nou ook. Jammer dat het zover weg is eh?
Ow O+
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:04:57 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77280150
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:59 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik heb niks meer opgestuurd en begin nu te twijfelen. Ik ga vanmiddag even bij de afschriften kijken of er wel iets wordt afgeschreven, doe ik ook gelijk de periodiek voor DHT.
Er staat toch duidelijk in de mail dat ie ondertekend en opgestuurd moet worden?
Heb ik iig wel gedaan....
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:01 schreef Maes het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook. Jammer dat het zover weg is eh?
Wanneer gaan we?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:12:12 #233
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77280284
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Er staat toch duidelijk in de mail dat ie ondertekend en opgestuurd moet worden?
Heb ik iig wel gedaan....
[..]

Wanneer gaan we?
Ik heb naderhand ook nog mailtjes gehad met updates. Hè bah nu zit ik op mijn werk en kan het niet nakijken

We gaan schnell weer ok
Ow O+
pi_77289627
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat goed!

Ik ben er nu twee keer samen met mijn man geweest.
We komen dan rond 10 uur aan , eerst een kopje koffie en dan zegt Alice of iemand anders waar hulp nodig is.
De eerste keer hebben we eerst afgewassen in de keuken en daar gepoetst en intussen naar de katten gekeken die net binnen waren en door Alice en een andere vrijwilligster verzorgd werden.
Daarna zijn we naar het achterste stuk gegaan waar we de schuur opgeruimd hebben , nieuwe dekens en nieuw water voor de honden en katten en geschrobt.
En het laatste uurtje besteed aan lekker aaien en aandacht geven aan de beesten.
De tweede keer mochten we de ruimte buiten en binnen bij de katten met aids en lucose doen.
Dus buiten poep ruimen en binnen poetsen en bedjes opmaken en natuulijk weer veel knuffelen.
Wij gaan tegen 4 uur dan naar huis, we moeten dan nog een uurtje rijden.
Helaas kan ik voorlopig niet gaan ivb met vervoer en ziekte van mijn man , wat heel jammer is want als je thuis komt ben je heel moe maar ook heel voldaan.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_77291990
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:04 schreef Ingetje79 het volgende:

Wanneer gaan we?
Ik ga wil graag mee!!!!
Ik dacht ook eigenlijk dat dat het plan was voor afgelopen...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:38:00 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77293408
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga wil graag mee!!!!
Ik dacht ook eigenlijk dat dat het plan was voor afgelopen...
Ooh, maar dit was ook meer zo m'n eigen idee.
Maar we kunnen natuurlijk best met z'n allen een keer een dagje heen te poetsne , strontruimen en knuffelen
Moeten we wel heel vroeg weg
pi_77315653
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ooh, maar dit was ook meer zo m'n eigen idee.
Maar we kunnen natuurlijk best met z'n allen een keer een dagje heen te poetsne , strontruimen en knuffelen
Moeten we wel heel vroeg weg
Of een nachtje logeren! Als dat mag natuurlijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:13:51 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77315724
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of een nachtje logeren! Als dat mag natuurlijk.
Je hebt die caravan zien staan?
pi_77315798
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Je hebt die caravan zien staan?
Ze hebben toch bedden op zolder? Dacht ik ergens gehoord te hebben.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:16:33 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77315885
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ze hebben toch bedden op zolder? Dacht ik ergens gehoord te hebben.
De enige zolder die ik heb gezien is degene waar ik tot 2x toe heb staan zeulen met blikvoer
  woensdag 27 januari 2010 @ 00:40:54 #241
33954 ElisaB
pi_77319550
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
De enige zolder die ik heb gezien is degene waar ik tot 2x toe heb staan zeulen met blikvoer
Keigezellig om daar te slapen met z'n tienen

En voor de serieus: ik zou heel graag een keer écht iets gaan doen. Een dag helpen.
pi_77319647
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Keigezellig om daar te slapen met z'n tienen

En voor de serieus: ik zou heel graag een keer écht iets gaan doen. Een dag helpen.
Ja, ik ook!!! Dat was volgens mij ook echt de insteek van Greys dit keer hoor!!! (ze waarschuwde zo van; we gaan wel wat doen hoor, niet alleen kijken/knufflen) Maar FAIL dus dit keer...
Zo ongeveer in elk geval:
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ga het lijstje er nog even in plakken!
En we gaan daar dan ook echt wat dóen he, dus niet alleen daar koffieleuten, maar ook iets nuttigs doen.
Kattenbakken verschonen, beestjes aaien en borstelen. En daarna nog wat drinken en/of eten voor wie dat wil.
pi_77348241
zonet geld overgemaakt
wel maar 2 euro per maand want ik heb het zelf ook niet echt breed

krijgen we eigenlijk ook nieuws over de beestjes te lezen?
(of gewoon af en toe een foto ?) dat zou helemaal leuk zijn
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:56:19 #244
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_77348347
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 27 januari 2010 @ 19:58:05 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77348454
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef jora23 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat twee van onze exbewoners hier al geadopteerd zijn. Milo en Reneetje komen allebei via onze kliniek bij dierenthuis en ik heb vooral bij Milo even een traantje moeten laten dat ie weg ging... Hij is zo lief. Maar gelukkig gaan de dierenarts en ik morgen weer richting Dierenthuis. Hele dag opereren en helpen daar. Moet ik nog een bepaald dier een flinke knuffel van jullie geven?
jaaaaaaaaaaaaa, Nero
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77348481
quote:
ozzy en bella natuurlijk!
pi_77348732
quote:
Kater Frits!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik ben nooit verder gekomen dan onderaan de trap.

Ach, anders komen jullie bij mij logeren. Is maar 3 kwartier rijden van DTH.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 januari 2010 @ 20:09:31 #248
163650 Greys
pi_77349005
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef Schunckelstar het volgende:
zonet geld overgemaakt
wel maar 2 euro per maand want ik heb het zelf ook niet echt breed

krijgen we eigenlijk ook nieuws over de beestjes te lezen?
(of gewoon af en toe een foto ?) dat zou helemaal leuk zijn
Je bent een schat, 2 euro is prima! Het is maar iets kleins en gewoon leuk om samen te doen

En uiteraard! Zodra ik nieuws heb over de beestjes per mail dan komt dat direct hier!
En als er iemand op bezoek gaat bij DTH dan maken we natuurlijk uitgebreid foto's
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:15:19 #249
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77349347
quote:
Wil je alsjeblieft het poesje met de vreselijke plekken op o.a. op zijn/haar hoofdje goed knuffelen van mij? Die heeft het toch extra extra nodig
Ow O+
pi_77349458
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Je bent een schat, 2 euro is prima! Het is maar iets kleins en gewoon leuk om samen te doen

En uiteraard! Zodra ik nieuws heb over de beestjes per mail dan komt dat direct hier!
En als er iemand op bezoek gaat bij DTH dan maken we natuurlijk uitgebreid foto's
tof

ben benieuwd of het volgende maand ook automatisch word afgeschreven, eerste keer dat ik zoiets instel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')