abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:24:09 #201
163650 Greys
pi_77270779
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
Hoewel ik de actie kan waarderen word ik verdrietig van deze foto's en situaties. Natuurlijk kan ik best een paar euro per maand missen maar dat maakt deze dieren niet 'gelukkig'.

Mensen kunnen helaas veel te makkelijk overgaan tot aanschaf van een huisdier. Elke mongool kan een kat of hond in huis nemen en met hetzelfde gemak weer 'dumpen' als het niet bevalt. Deze mensen verdienen een nekschot
Je hebt helemaal gelijk wat het dumpen betreft. Echt vreselijk als je ziet om welke redenen mensen hun diertje op straat mikken. Een hondje zonder oogjes dat in paniek door weilanden liep te zwerven, geen idee waar het was

Maar in Dierenthuis krijgen ze een permanente opvang. Heel huiselijk, met bedjes en kussens en heel veel aandacht. Dus daar komen ze eigenlijk een beetje in de welverdiende hemel om te proberen hun ellende te vergeten.

Maar ik snap wat je bedoelt.
Het zou fijner zijn als een stichting als Dierenthuis helemaal niet nodig zou zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77270782
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Mee eens....
Maar helaas denkt niet iedereen er zo over en daarom is het zo fijn dat Dierenthuis bestaat.
Daar wonen ze als God in Frankrijk en krijgen alle liefde en medische verzorging die ze verdienen
Eerlijk gezegd denk ik dat ze die verzorging en liefde alleen krijgen in een huis. Alle respect voor Dierenthuis hoor, maar ik geloof niet dat mijn bijdrage die dieren 'gelukkiger' maakt. Ik zou liever bijdragen aan de verzorging van een dier dat liefdevol door iemand in huis wordt genomen maar dat eigenlijk niet kan betalen om wat voor reden dan ook
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:25:31 #203
163650 Greys
pi_77270848
Ieder zijn mening

Ik weet zeker dat de dieren daar honderd keer gelukkiger zijn dan wanneer ze hun laatste jaren in een asiel zouden moeten slijten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77270853
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar deze dieren zijn gelukkig in het DTH hoor... Ze hebben daar een heerlijk leven, dus je redenatie klopt niet helemaal
Ik zou zeggen ga eens kijken, dan kun je zien hoe goed ze het doen daar
Het roept bij mij iets op als een 'pleeggezin' om 'tehuis' voor kinderen
pi_77270921
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Ieder zijn mening

Ik weet zeker dat de dieren daar honderd keer gelukkiger zijn dan wanneer ze hun laatste jaren in een asiel zouden moeten slijten
Daar heb je wel een punt natuurlijk. Als ze daar al niet worden afgemaakt na een korte periode
Misschien moet ik er nog eens over nadenken
  maandag 25 januari 2010 @ 22:27:10 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77270925
Het is "Thuis" en niet "Tehuis".
We zijn er nu 2 x geweest en de 2e keer was ik weer net zo onder de indruk als de 1ste keer.
De beestjes zijn daar gelukkiger dan dat ze in hun "vorige" leven ooit zijn geweest
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77270990
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn er nu 2 x geweest en de 2e keer was ik weer net zo onder de indruk als de 1ste keer.
De beestjes zijn daar gelukkiger dan dat ze in hun "vorige" leven ooit zijn geweest
Dat geloof ik wel ja. Ik denk dat ik daar niet naartoe zou kunnen omdat ik alle dieren daar 'zielig' zou vinden. Wat dieren betreft ben ik maar een slappeling
pi_77271008
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog maar 1x geweest, maar inderdaad, die beestjes stralen puur geluk uit daar!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 25 januari 2010 @ 22:29:34 #209
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77271041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel ja. Ik denk dat ik daar niet naartoe zou kunnen omdat ik alle dieren daar 'zielig' zou vinden. Wat dieren betreft ben ik maar een slappeling
*Collega Slappeling meldt

Daar was ik ook bang voor, maar het viel me echt mee.
Je zou er echt es moeten gaan kijken
  maandag 25 januari 2010 @ 22:37:07 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77271452
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:

Eerlijk gezegd denk ik dat ze die verzorging en liefde alleen krijgen in een huis. Alle respect voor Dierenthuis hoor, maar ik geloof niet dat mijn bijdrage die dieren 'gelukkiger' maakt. Ik zou liever bijdragen aan de verzorging van een dier dat liefdevol door iemand in huis wordt genomen maar dat eigenlijk niet kan betalen om wat voor reden dan ook
Het lastige is dat de dieren die bij DTH zitten gewoon niet herplaatsbaar zijn. Mensen willen ze niet meer en daarom worden ze - door asiels - aan Dierenthuis aangeboden.

Ik weet na twee bezoeken heel zeker dat de dieren gelukkiger worden van mijn bijdrage. Ik had kauwstaven gekocht. Van die grote dikke. Die kan Dierenthuis zelf niet (of hooguit zelden) voor ze kopen. Je had ze moeten zien met die kluiven. Ze lagen zonder uitzondering erg tevreden te knagen.

Je hoeft niet, je mag. Maar elke euro die je geeft komt ten goede aan de dieren. Het kost daar dat het barst en ze hebben het keihard nodig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77271668
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het lastige is dat de dieren die bij DTH zitten gewoon niet herplaatsbaar zijn. Mensen willen ze niet meer en daarom worden ze - door asiels - aan Dierenthuis aangeboden.

Ik weet na twee bezoeken heel zeker dat de dieren gelukkiger worden van mijn bijdrage. Ik had kauwstaven gekocht. Van die grote dikke. Die kan Dierenthuis zelf niet (of hooguit zelden) voor ze kopen. Je had ze moeten zien met die kluiven. Ze lagen zonder uitzondering erg tevreden te knagen.

Je hoeft niet, je mag. Maar elke euro die je geeft komt ten goede aan de dieren. Het kost daar dat het barst en ze hebben het keihard nodig
De aangedragen argumenten vind ik goed. Ik zal er eens over nadenken en kom er dan op terug
Maandelijks betalen zie ik niet zitten; ik betaal voor een heel jaar vooruit als ik meedoe!

Mogelijk dat ik dan ergens 'cash' naar moet opsturen want via mijn UK bankrekening kost dat teveel.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:41:49 #212
33954 ElisaB
pi_77271705
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
De aangedragen argumenten vind ik goed. Ik zal er eens over nadenken en kom er dan op terug
Maandelijks betalen zie ik niet zitten; ik betaal voor een heel jaar vooruit als ik meedoe!
Kijk maar

Je mag ook gewoon met ons meebabbelen zonder mee te doen heur
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:42:19 #213
163650 Greys
pi_77271739
Stuart, voel je niet door ons gedwongen he?
Het lijkt alsof we je een beetje belagen nu, maar zo is het niet bedoeld hoor
Denk er maar rustig over na!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77271828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Stuart, voel je niet door ons gedwongen he?
Het lijkt alsof we je een beetje belagen nu, maar zo is het niet bedoeld hoor
Denk er maar rustig over na!
Nee, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil altijd wel bijdragen als het dieren helpt. Ik wil alleen wel eerst overtuigd raken van het feit dat mijn kleine bijdrage zinvol is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 22:46:47 #215
163650 Greys
pi_77271957
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil altijd wel bijdragen als het dieren helpt. Ik wil alleen wel eerst overtuigd raken van het feit dat mijn kleine bijdrage zinvol is
En terecht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77272023
quote:

[..]

Leuk dat je erover na wil denken.
Heb je Paypal? Want misschien kun je het anders op die manier overmaken. Is wat veiliger dan cash opsturen.

Ik wil er mijn rekening wel voor beschikbaar stellen (als je dat vertrouwt natuurlijk) want ik weet niet of de PP van de Asielactierekening nog open is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 januari 2010 @ 22:49:24 #217
33954 ElisaB
pi_77272091
quote:
En gelijk heb je
pi_77272207
quote:

[..]

Kijk anders eens rond op de site.
En zie bijv. de foto van Madameke die daarop staat en de link die daaronder staat met haar verhaal...
Dan snap je misschien wel hoe goed je geld wordt besteed.

http://www.dierenthuis.nl/index.php
Freestyle
pi_77273773
TVPussy!

Ik wilde Milo komen showen, maar hij is al langs geweest las ik .
Vorig jaar, ergens aan het einde van de zomer, heb ik 'hem' geadopteerd nadat ik door een link in F&F bij het Dierenthuis terecht kwam.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 23:25:28 #220
163650 Greys
pi_77273885
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!

Vorig jaar, ergens aan het einde van de zomer, heb ik 'hem' geadopteerd nadat ik door een link in F&F bij het Dierenthuis terecht kwam.
Dan is Milo ook een pussydeluxe, met meerdere adoptiebaasjes!
Ik ga je in het lijstje zetten, mag dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 januari 2010 @ 23:30:09 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77274112
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!

Wat leuk
pi_77274721
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is Milo ook een pussydeluxe, met meerdere adoptiebaasjes!
Ik ga je in het lijstje zetten, mag dat?
Ja tuurlijk mag dat!
En hoe meer adoptiebaasjes, hoe beter
  maandag 25 januari 2010 @ 23:50:45 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77274911
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ja tuurlijk mag dat!
En hoe meer adoptiebaasjes, hoe beter

Wel toevallig dat Milo 2x door een Fok!ker is geadopteerd
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:04:59 #224
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77275536
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wel toevallig dat Milo 2x door een Fok!ker is geadopteerd
dat komt omdat jullie massaal als een school piranha's op dierenthuis duiken
🐙
pi_77279135
Ik heb Milo ook geadopteerd naar aanleiding van de Asielaktie, ik was te laat om bij te dragen en ben ook naar de site van Dierenthuis gaan kijken en vooral door het verhaal voor Milo gevallen.
Daarna ben ik hem gaan opzoeken en daarna 2 keer als vrijwilliger gaan helpen.
Bij de laatste keer was ik buiten bij de leucose ruimte en toen stond Ollie aan de andere kant van het hek om aandacht te vragen en ik viel gelijk voor hem ondanks dat ik meer heb met katten dus toen heb ik hem ook geadopteerd.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')