Bedankt voor de quotes tuinfluiter.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly :
Nogmaals ik ben er woensdag en die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau.
Ik zal ook Johan in kennis stellen van wat er bezig is en wij ons als geheel terug gaan trekken
met alle afspraken die er staan.
Japioooo :
Dit wordt te gek
Iets wat juist positief moet zijn
Na overleg cancelen we het hele topic
Er zijn genoeg andere gasten zonder dat mensen zich gekrenkt voelen
.
[..]
Als je dit leest he, wat klinkt dat eigenlijk krankjorumquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Moet je je identificeren om binnen te komen? Anders kan iedereen zich voor zuignap uitgeven.
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
@ disana: ik hoorde Peter N vanochtend zeggen dat de gast die 3 kwartier met "iemand" mee zou komen niet welkom was.
Ik weet niet over wie het ging.![]()
Geen idee. Hij zei dit tegen Liesbeth en die scheen hem te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
Hij vertelde vanmiddag op de Vlemchat, hij ging eerst met Jaap mee naar de sportschool, Jaap sporten en LS ging zijn krantje lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.quote:[..]
Het topic "Sly is er woensdag" , is geheel leeg gehaald.
[..]
Doet ie dat nog steeds danquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
In de chat meldt SeSeSes dat hij nog steeds is geband op Nowlive. Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
Caps?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende: Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er werd vanmorgen op de Vlemchat gesproken dat Cyrus200000 en nog iemand dus wel woensdag bij Jaap gezellig op de bank plaats nemen, weet jij daar wat van Dottey?
Ah vandaar ik had al lopen zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
Even de laatste update van Tuinfluiter lezen:
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
[..]
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |