Niznooooo.....lang gelee....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aanquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aan
heujquote:
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.quote:
hahahah kan ik inkomen .....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj![]()
Ja sinds de palingen van Jan ben ik een tijdje genezen van RLS en SHO
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.
Beetje haarloze typetjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
post eens een foto van hem... Zal ik even oordelen....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:02 schreef Disana het volgende:
Lekkere muziekjes hier, mijn neus was koud maar nu gloeit hij weer![]()
De berichten zijn dus verdeeld, we moeten dan maar afwachten wat Jaap doet. Ik zou het wel een beetje inconsequent vinden als hij alleen Sly zou uitnodigen.
maar hoezo allemaal haarloos?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!quote:
Yep. Ze hadden vergeten het deksel erop te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Annie, Heksje..
Is Vlemmix die kist toch nog uitgekomen ?
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
ja dat spreekt dan wel weer in zijn voordeel... maar zoals ik het zie is hij nog gewoon maagd.. grote bek online en verder niets klaar makenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Ja nee, daar kan ik het wel opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hoezo allemaal haarloos?
[ afbeelding ]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
Sly :quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat.
Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
Alle hoop is nu dus op zuignapje gevestigd met haar bewijzen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging
geuit dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van
sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen
wie er achter zatik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de
nodige mensen gesproken .voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over
zeggen .ik kom daar zeker op terug.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef spuitje het volgende:
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietEn met de enkeling die wel wil, wil Sly niet praten. Oftewel.............terug naar af
Vertel....!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ja maar die zijn ECHT te jong voor je... die 12jarigen zijn verboden terrein voor jou!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ik doe nie mee.... ik doe zn zus welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
FREE DISANA en dan ontmaagden we je SLY!
Toch vond ik hem gisteravond tijdens die radio-uitzending best leuk, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |