Heel moeilijk moet het niet zijn, dit voorzie je niet. (Tenzij je eerder bij Vodafone iets voor elkaar hebt proberen te krijgenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef ach het volgende:
Dus in een periode waar veel aan de hand is (laatste 3 punten) ga jij een nieuw abonnement bestellen en je nummer laten porteren?Misschien had het slim geweest even te wachten
Bullshit, als het goed gaat is het maximaal een dag dat je slechter bereikbaar bent. Dan staat alles goed en is het gewoon zoals vanouds...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef ach het volgende:
Dus in een periode waar veel aan de hand is (laatste 3 punten) ga jij een nieuw abonnement bestellen en je nummer laten porteren?Misschien had het slim geweest even te wachten
Klopt, op die ene storing van vorige maand na heb ik nog nooit problemen met verbinding oid gehad.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef Mute_Me het volgende:
Vodafone is okee zolang je niks veranderd. Zodra je eenmaal iets wilt veranderen of opzeggen gaat het mis.
Is het goedkoper bij zo'n winkel dan? Nee he?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
DIT zijn nu precies de nadelen die kleven aan online je abbo regelen.
Kwam je naar de winkel, dan was er niets aan de hand geweest, had je het toestel direct gehad en was het juiste abbo aangesloten geweest omdat je ernaast had gestaan.
Maar nee, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten was tóch belangrijker voor je...
Ja we hebben wel zo'n callcenter, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die ook echt gaat bellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is het goedkoper bij zo'n winkel dan? Nee he?
Het is wel een beetje raar toch dat ik erop aangekeken wordt dat ik gebruik wil maken van een service die een bedrijf pretendeert te bieden? Daarnaast heb ik wel wat beters te doen dat naar de winkel te gaan, ik ben ruim 60 uur per week op pad voor mijn werk en ik ga echt geen vrij nemen om in een winkel de vinger aan de pols te gaan staan houden bij iets wat andere providers wél kunnen regelen met een paar muisklikken in een formulier.
Ik heb het serieus na diverse porteringen nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet op deze manier. Alsof ze een afgedankte Atari-computer de bestellingen laten doen en dan een onderbetaalde scholier een excuus laten hakkelen zonder dat hij een idee heeft over hoe het op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef fathank het volgende:
Nummer porteren gaat bij elke provider regelmatig mis..
Bij mijn portering van Vodafone naar T-Mobile werd het tot twee keer toe geweigerd door T-Mobile om de boel over te schrijven. Na een keer bellen bleek dat ze tot twee keer toe iets over het hoofd hadden gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het serieus na diverse porteringen nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet op deze manier. Alsof ze een afgedankte Atari-computer de bestellingen laten doen en dan een onderbetaalde scholier een excuus laten hakkelen zonder dat hij een idee heeft over hoe het op te lossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |