abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77202960
Voor het geval je nu zit te twijfelen of je daar een abbo wilt nemen: niet doen. Wat een stelletje incompetente zwakbegaafde werkstudenten zeg.

1) Ik bestel een abbo plus nummerportering waarbij ik een nieuw toestel krijg
2) Er arriveert een SIM-kaart met het verkeerde abbo eraan vast waardoor ik veel meer zou moeten betalen
3) Ik krijg geen toestel
4) Ik bel met de gegevens van de bestelling, ze proberen te doen alsof dat abbo wat ik besteld heb niet bestaat (heb gelukkig bewijs) en proberen me toch het duurdere aan te smeren
5) Ik annuleer het geheel
6) Mijn nummer wordt enkele dagen later toch geporteerd naar de nu gedeactiveerde SIM-kaart van het abbo dat ik niet wilde
7) Ik ben nu onbereikbaar voor:

  • de zorginstelling van mijn gehandicapte zoon
  • mijn zwangere zusje dat kan gaan bevallen (de rest van mijn familie)
  • mijn nieuwe baan waar ze me nog het één en ander willen doorbellen misschien voor ik begin, dat maakt natuurlijk een prima indruk to begin with
  • mijn huidige baan waar ook het één en ander gebeurt

    En dan vergeet ik nog het gedeelte waarbij ik van alles krijg toegestuurd zonder dat er een gedegen controle op mijn identiteit plaatsvindt. Ik had bij wijze van spreken mijn psychotische achterbuurman kunnen zijn die om mij te pesten mijn nummer laat porteren.

    Oh en het beltegoed wat ik nog had is nu ook foetsie.

    Kan ik morgen weer fijn met zo'n nono in een callcenter in discussie, echt helemaal maandag
  • If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zondag 24 januari 2010 @ 11:02:08 #2
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_77203002
    Vodafone is kut, maar dan ook dat je zegt superkut!
    Je moeder is een hamster
    pi_77203025
    Ja die service van vodafone valt af en toe echt zwaar tegen, terecht klacht(welke telefoon had je besteld?)
    yer not one of dem smart felers are ye?
    pi_77203145
    Naar een citypoint gaan, dan kan je daar alles neerleggen en zelf ook zien wat er in het systeem staat!
    pi_77203147
    Vodafone is de kutste provider die ik ooit heb gehad. Wou dat ik nog T-Mobile had. Nooit gezeik mee gehad.
    pi_77203152
    Dus in een periode waar veel aan de hand is (laatste 3 punten) ga jij een nieuw abonnement bestellen en je nummer laten porteren? Misschien had het slim geweest even te wachten
    pi_77203177
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef ach het volgende:
    Dus in een periode waar veel aan de hand is (laatste 3 punten) ga jij een nieuw abonnement bestellen en je nummer laten porteren? Misschien had het slim geweest even te wachten
    Heel moeilijk moet het niet zijn, dit voorzie je niet. (Tenzij je eerder bij Vodafone iets voor elkaar hebt proberen te krijgen )
    pi_77203188
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef ach het volgende:
    Dus in een periode waar veel aan de hand is (laatste 3 punten) ga jij een nieuw abonnement bestellen en je nummer laten porteren? Misschien had het slim geweest even te wachten
    Bullshit, als het goed gaat is het maximaal een dag dat je slechter bereikbaar bent. Dan staat alles goed en is het gewoon zoals vanouds...
      zondag 24 januari 2010 @ 11:11:33 #9
    267651 Klaploper
    Wetenschappelijk onderzoeker
    pi_77203190
    Tot nu toe (na 2 jaar klant te zijn) nog geen problemen met Vodafone, maar die problemen zullen vast nog wel komen.
    Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
    pi_77203248
    Vodafone is vreselijk, ik ben een jaar geleden overgegaan naar BEN, oude nummer meegenomen, per maand opzegbaar, ideaal. Misschien iets om over na te denken.

    Sterkte met het oplossen van alle shit bij Vodafone.
    Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
    pi_77203300
    Vodafone is okee zolang je niks veranderd. Zodra je eenmaal iets wilt veranderen of opzeggen gaat het mis.
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_77203351
    DIT zijn nu precies de nadelen die kleven aan online je abbo regelen.

    Kwam je naar de winkel, dan was er niets aan de hand geweest, had je het toestel direct gehad en was het juiste abbo aangesloten geweest omdat je ernaast had gestaan.

    Maar nee, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten was tóch belangrijker voor je...
    pi_77203368
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef Mute_Me het volgende:
    Vodafone is okee zolang je niks veranderd. Zodra je eenmaal iets wilt veranderen of opzeggen gaat het mis.
    Klopt, op die ene storing van vorige maand na heb ik nog nooit problemen met verbinding oid gehad.

    M'n abonnement verlengen en telefoon krijgen was daarentegen een ramp
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    pi_77203416
    Persoonlijk nooit problemen gehad met Vodafone, zit nu bij T-Mobile maar ga straks waarschijnlijk weer terug. Bij T-Mobile, aantal keren al problemen met bereik gehad.
    pi_77203445
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
    DIT zijn nu precies de nadelen die kleven aan online je abbo regelen.

    Kwam je naar de winkel, dan was er niets aan de hand geweest, had je het toestel direct gehad en was het juiste abbo aangesloten geweest omdat je ernaast had gestaan.

    Maar nee, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten was tóch belangrijker voor je...
    Is het goedkoper bij zo'n winkel dan? Nee he?

    Het is wel een beetje raar toch dat ik erop aangekeken wordt dat ik gebruik wil maken van een service die een bedrijf pretendeert te bieden? Daarnaast heb ik wel wat beters te doen dat naar de winkel te gaan, ik ben ruim 60 uur per week op pad voor mijn werk en ik ga echt geen vrij nemen om in een winkel de vinger aan de pols te gaan staan houden bij iets wat andere providers wél kunnen regelen met een paar muisklikken in een formulier.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 11:38:26 #16
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_77203733
    de kneuzen.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
    pi_77203738
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Is het goedkoper bij zo'n winkel dan? Nee he?

    Het is wel een beetje raar toch dat ik erop aangekeken wordt dat ik gebruik wil maken van een service die een bedrijf pretendeert te bieden? Daarnaast heb ik wel wat beters te doen dat naar de winkel te gaan, ik ben ruim 60 uur per week op pad voor mijn werk en ik ga echt geen vrij nemen om in een winkel de vinger aan de pols te gaan staan houden bij iets wat andere providers wél kunnen regelen met een paar muisklikken in een formulier.
    Ja we hebben wel zo'n callcenter, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die ook echt gaat bellen.
    Niet van deze tijd.
    pi_77203968
    Waar is talpa in deze?
    Huh?
    pi_77205539
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef Donders het volgende:
    Waar is talpa in deze?
    talpa
    pi_77244625
    TS heeft geen thuis telefoon?

    op mensen die alles met hun mobiel moeten doen
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_77244686
    Nog nooit problemen met vodafone gehad...
      maandag 25 januari 2010 @ 12:44:21 #22
    282135 PietPossum
    Disputatio non grata
    pi_77244728
    sue them! (evt met chewbacca methode)
    pi_77246019
    Hoezo je wordt bedonderd
    Waar is de customer intimacy?
    Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
    pi_77246132
    Niemand maakte hem?

    Pics van je zwangere zusje?

    Ontopic: Ik krijg ook nog 5 euro van Vodafone.
      maandag 25 januari 2010 @ 13:34:59 #25
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_77246206
    Vodafone is mobiel.

    Heb je geen vast nummer ofzo? Als je alleen mobiel gebruikt in plaats van een vast nummer dan is het ook je eigen schuld.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')