Voor het geval je nu zit te twijfelen of je daar een abbo wilt nemen: niet doen. Wat een stelletje incompetente zwakbegaafde werkstudenten zeg.
1) Ik bestel een abbo plus nummerportering waarbij ik een nieuw toestel krijg
2) Er arriveert een SIM-kaart met het verkeerde abbo eraan vast waardoor ik veel meer zou moeten betalen
3) Ik krijg geen toestel
4) Ik bel met de gegevens van de bestelling, ze proberen te doen alsof dat abbo wat ik besteld heb niet bestaat (heb gelukkig bewijs) en proberen me toch het duurdere aan te smeren
5) Ik annuleer het geheel
6) Mijn nummer wordt enkele dagen later toch geporteerd naar de nu gedeactiveerde SIM-kaart van het abbo dat ik niet wilde
7) Ik ben nu onbereikbaar voor:
de zorginstelling van mijn gehandicapte zoon
mijn zwangere zusje dat kan gaan bevallen (de rest van mijn familie)
mijn nieuwe baan waar ze me nog het één en ander willen doorbellen misschien voor ik begin, dat maakt natuurlijk een prima indruk to begin with 
mijn huidige baan waar ook het één en ander gebeurt
En dan vergeet ik nog het gedeelte waarbij ik van alles krijg toegestuurd zonder dat er een gedegen controle op mijn identiteit plaatsvindt. Ik had bij wijze van spreken mijn psychotische achterbuurman kunnen zijn die om mij te pesten mijn nummer laat porteren.
Oh en het beltegoed wat ik nog had is nu ook foetsie.
Kan ik morgen weer fijn met zo'n nono in een callcenter in discussie, echt helemaal maandag
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team