abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79661514
Had hij nou 'Mijn Bad' op zijn shirt staan?
  zondag 28 maart 2010 @ 03:31:35 #77
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79661536
Da's een shirt-sponsor ja
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 28 maart 2010 @ 08:20:38 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_79662876
Weer eens drie punten die in Arnhem blijven

Voetbal was aanvallend ook nog wel aardig, alleen Nilsson was hopeloos uit vorm. Verdedigend moet er echt wat gebeuren: Van Diermen en Sprockel spelen op niveau Jupiler League
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79663502
Hulde aan Piet...

http://www.eredivisie.nl/(...)in_de_gelredome.html

En bij dat filmpje moet ik een traantje wegpinken..
  zondag 28 maart 2010 @ 13:14:10 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_79667381

Altijd fijn emotie tv vanuit de kleedkamers
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 28 maart 2010 @ 15:40:00 #81
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_79671548
Groot respect voor de Derde Doelman Oranje
  zondag 28 maart 2010 @ 22:52:39 #82
3185 Adelante
To let it go now
pi_79690524
Theo Bos bij Studio Voetbal.
pi_79695100
Ben ik dan de enige die de minuut stilte voor Piet belachelijk vond?

Het is zeer te waarderen en enorm knap dat Piet onder de lat stond, maar een minuut - publieke - stilte voor het overlijden van een gezinslid vind ik wat teveel eer. Als dat voor elke speler in de Eredivisie of de Eerste Divisie op gaat dan blijven we bezig.

Overigens wel 3 hele belangrijke punten, wat een kansloos seizoen zeg. Ik hoop alleen echt niet dat Van Hintum of Bos geslachtofferd worden, want ik geef ze graag de kans om zichzelf over (nog) langere termijn te bewijzen, hoewel ik wel mijn twijfels heb bij de tacktiek van Bos. Waarom Kaya buiten de basis bv? Het afgelopen seizoen is absoluut niet alleen pech of te wijten aan het ontbreken van de vorm bij de belangrijke spelers, daar is Bos zelf verantwoordelijk voor. En dat lukt hem dus niet, maar zoals afgelopen week in de VI te lezen hebben wij de jongste selectie in de Eredivisie en hebben we geen enkele routinier in de selectie. (dat valt Van Hintim weer te verwijten, maargoed die kosten ook geld). Wie wordt Makaay werkelijkheid en komt er nog een andere oude rot bij, want ik heb niet het gevoel dat wij thuis horen in de degradatiestrijd.
  maandag 29 maart 2010 @ 03:32:07 #84
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_79695736
Gefeliciteerd met de 3 punten! Had een gelijkspel wat fijner gevonden maar dat zat er helaas niet in.
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 29 maart 2010 @ 04:06:23 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79695839
Denk beter een Van Dijk hebben als routinier. Molhoek is er ook één, maar die is geblesseerd, kunnen we goed gebruiken nu...

Minuut stilte vond ik prima: speler is zo dapper om de wedstrijd te spelen en dan mag Vitesse hem dat terugbetalen middels zo'n eerbetoon.
Vamos el TRI!
pi_79697041
quote:
Op maandag 29 maart 2010 04:06 schreef Elvislives het volgende:
Denk beter een Van Dijk hebben als routinier. Molhoek is er ook één, maar die is geblesseerd, kunnen we goed gebruiken nu...

Minuut stilte vond ik prima: speler is zo dapper om de wedstrijd te spelen en dan mag Vitesse hem dat terugbetalen middels zo'n eerbetoon.
Nou, ik vind het prima om een eerbetoon te houden voor een speler. Maar ik stond die minuut lang echt mezelf te vervelen (en te irriteren aan het actievak met hun stomme gekuch).
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:49 #87
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79712214
Minuut stilte is ook niet bedoeld on je te vermaken, maar om je gedachten uit te laten gaan aan de overledene(n) of iemand die je zelf goed kende. Was toen ook voor de aanslagen in Londen zo dacht ik en altijd ook met leden van het Koninklijk huis. Kan je dan ook je vraagtekens bij stellen...
Vamos el TRI!
pi_79723823
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Elvislives het volgende:
Minuut stilte is ook niet bedoeld on je te vermaken, maar om je gedachten uit te laten gaan aan de overledene(n) of iemand die je zelf goed kende. Was toen ook voor de aanslagen in Londen zo dacht ik en altijd ook met leden van het Koninklijk huis. Kan je dan ook je vraagtekens bij stellen...
Ik vind dat je die situaties niet goed kan vergelijken, maar goed..
pi_79731521
Dat lijkt me totaal niet te vergelijken inderdaad, dat is iets van (inter)nationale rouw. De dood van de pa van een speler van je club vind ik iets heel anders en totaal niet relevant om daar een minuut stilte voor te houden en al helemaal niet om daar duizenden mensen in te betrekken.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:08:39 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_79732044
Hoe sneu voor Piet ook, ik geef DeVinger hierin wel gelijk. Waar ligt de grens? De moeder van de rechtsachter? Het nichtje van de reservedoelman?
Het is triest voor Piet persoonlijk en uitingen van medeleven zijn mooi, maar een minuut stilte vooraf indien de overledene in kwestie geen functie oid heeft bij de club of een andere publieke functie is toch vreemd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_79733480
Je geeft de grens wat mij betreft zelf al aan.

Indien de overledene in kwestie geen functie bij de club heeft (gehad) lijkt het mij niet nodig. Nou zou het zomaar kunnen dat zijn pa in het verleden voor Vitesse heeft gespeeld, dat weet ik dan weer niet
pi_79734526
Vitesse spelers bij Oranje..

X 100
pi_79734536
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 04:09 schreef PjotrXII het volgende:

X 100
Idd, zelfs die Velthuizen is een hele modale keeper. Leuk voor een Vitesse, Nec, Roda.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 07:33:12 #94
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79734967
Goed, ik vond het gepast. Mijn vergelijking is inderdaad wat matigjes Maar ik had het raar gevonden om Piet daar onder de lat te zien staan zonder daar even bij stil te staan en het begin van de wedstrijd was naar mijn mening daar een prima moment voor
Vamos el TRI!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 07:34:24 #95
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79734976
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 04:09 schreef PjotrXII het volgende:

X 100
Vanwege de topictitel? Ach ja, "in" en "bij" is hetzelfde, niet?
Vamos el TRI!
pi_79748659
Velthuizen hoort niet alleen in Oranje, maar zou zeker niet misstaan bij de absolute wereldtop. Om de discussie maar even op te stoken uiteraard.
pi_79748713
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Velthuizen hoort niet alleen in Oranje, maar zou zeker niet misstaan bij de absolute wereldtop. Om de discussie maar even op te stoken uiteraard.
Wat kunnen we anders doen dan dit beoordelen als complete onzin?

pi_79750837
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:37 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Wat kunnen we anders doen dan dit beoordelen als complete onzin?

Niets volgens mij, maar dat gaf ik zelf al aan. Wetende dat figuren als jij toch blijven happen.

pi_79750983
quote:
Benson geniet van start bij het Real Madrid van China
30/03/2010 14:14

RKC Waalwijk-spits Fred Benson speelt momenteel op huurbasis voor de Chinese topclub Shandong Luneng Taishan FC. Tijdens zijn competitiedebuut was hij meteen trefzeker, waardoor hij tevreden terugkijkt op zijn eerste maand waarin hij ook meespeelde in de Aziatische Champions League.

'Het was geweldig om in de Champions League te spelen. Afgelopen week moesten we tegen Pohang Steelers in Zuid-Korea. We verloren met 1-0, maar hadden minstens gelijk moeten spelen. Een teamgenoot van mij miste een penalty. Tsja, die dingen gebeuren. Dat hoort bij voetbal. Dinsdag spelen we in Shandong tegen ze en krijgen we een nieuwe kans.'

De Aziatische Champions League is niet vergelijkbaar met de Europese variant, maar Benson geniet met volle teugen van het groots opgezette evenement. 'Het is in Azië wel anders dan in Europa. Maar het toernooi leeft wél bij de mensen. De stadions zitten goed vol. Voor mij is dit toernooi een prachtige ervaring. Ik krijg landen te zien die ik nog nooit eerder zag.'

'Ik wil gewoon genieten en zoveel mogelijk doelpunten maken. Het stadion hier schijnt meestal uitverkocht te zijn. Dat is mooi. Nu is het zaak te gaan werken aan de doelstelling: kampioen worden van China en de poulefase van de Champions League doorkomen. De verwachtingen van de fans zijn ook hoog. Wij heten niet voor niets het Real Madrid van China!
Leuk voor hem
quote:
Vitesse bindt talenten

30-03-10

Arnhemse club voorzichtig met vastleggen spelers

*Vitesse heeft opties in contrac­ten van tweede doelman Eloy Room en verhuurde verdedi­ger Jop van der Linden gelicht en verlengd tot 2011.
*Arnhemse club heel voorzich­tig met vastleggen spelers.
*Onzekerheid troef.

Vitesse heeft de opties op contractverlenging met tweede doelman Eloy Room en de aan AG­OVV verhuurde verdediger Jop van der Linden gelicht. Daarmee liggen de twee talenten in elk ge­val tot medio 2011 vast.
Eerder legde de Arnhemse club ook al de talenten Kevin van Dier­men (2012), Davy Pröpper (2013) enWiljan Pluim (2013) vast.
Toch zijn de contractverlengingen bij de Arnhemse club schaars. Vier spelers kregen een brief in de bus dat hun aflopende contract niet wordt verlengd: Onur Kaya, Sergin­ho Greene, Ronald Graafland en Calvin Jong-A-Pin.

Kaya kreeg als enige een nieuw contract (tot 2011 met automati­sche verlenging bij voldoende duels). De Belgische middenvelder is daarmee niet akkoord gegaan.
Greene en Jong-A-Pin hebben te horen gekregen dat Vitesse pas na het seizoen duidelijkheid kan ver­schaffen. „We moeten eerst weten of we in de eredivisie blijven. Het is niet zo dat we van ze af willen, maar we kunnen ons niks permit­teren nu. Daarbij willen die spe­lers zelf ook weten of wij in de ere­divisie blijven”, aldus technisch di­recteur Marc van Hintum gistera­vond.

Hij moest alle spelers met een aflo­pende verbintenis (contract of huur) voor 1 april duidelijkheid verschaffen. Indien dat niet ge­beurt, wordt het contract stilzwij­gend met een jaar verlengd onder dezelfde voorwaarden. Vitesse had bij huurling Jong-A-Pin een optie tot koop bedongen bij Heeren­veen, maar die niet gelicht. „Hem is aangegeven dat we na het sei­zoen wel willen praten.”
Ook de optie op doelman Graaf­land ( extra seizoen tegen beter sa­laris) wordt niet gelicht. „ De deur is niet dicht, maar ook met Ronald wachten we tot na het seizoen.”

De aflopende contracten van An­duele Pryor (verhuurd aan Roesela­re, België) en Mads Junker (overge­nomen door Roda JC) waren al ontbonden.
Met een vierde doelman, Sebasti­aan van der Sman, wil Vitesse ook nog in gesprek. De Arnhemse club is tevreden over de Arnhemmer, die even aan AGOVV werd uitge­leend. Giovanni Gravenbeek van Jong Vitesse heeft een amateurcon­tract. Voor de snelle buitenspeler (of back) geldt geen datum van 1 april, maar Vitesse gaat ook met hem in gesprek.

Een vertrek van Greene, Jong-A­Pin, Kaya en Graafland biedt Vites­se geen financiële meevaller. De Arnhemse club moet flink bezuini­gen op de salariskosten. „We gaan met een kleinere selectie werken, maar dit schiet financieel niet erg op. Pas volgend seizoen lopen veel contracten van basisspelers af. Dat zijn de betere contracten”, aldus Van Hintum
Kaya is niet tevreden met de aanbieding zoals die nu gedaan is door Vitesse... Iemand meer inzicht in die onderhandelingen, blijft Vitesse hem onderwaarderen of vraagt hij tonnen?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:35:10 #100
297732 Piccalilly
Detroit-ish
pi_79751172
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:27 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Niets volgens mij, maar dat gaf ik zelf al aan. Wetende dat figuren als jij toch blijven happen.

Sure, het punt is dat er niets te discussieren valt. Als je nou had gesteld dat hij ooit goed genoeg voor de subtop zal worden, dan was het al een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')