Nou beste fokkers! het zit zo.. en ik schaam me een beetje om dit verhaal te vertellen...
Ik heb een meid leren kennen en ik vond haar echt leuk... na wat gekust te hebben (en betast

) hebben we elkaar verlaten... Geen nood want ik heb haar MSN adres ook kunnen bemachtigen... meteen toegevoegd dus..
Nou... ik dus met haar aan het chatten en na een tijdje werd ik geil... die chick vroeg me of ik een cam had... Welnu.. ze had geluk want dat had ik

Na een beetje zwoel in die camera gekeken te hebben ging ik recht staan en opende ik mijn gulp.... langzaam maar zeker... Ik trok mijn broek af en daar stond ik dan.. in mijn ondergoed..
Nog een kleine stap te gaan
Die meid was me echt helemaal aan het aanmoedigen dus ik maakte er een soort striptease van.. beetje dansen enzo

Die meid vond het geweldig

Toen de laatste stap dus... ik trek dus mijn broek naar beneden en daar stond ik dan met mijn piemel voor de camera... mezelf aan het bevredigen...
Ineens zag ik rechts op mijn taakbalk een oranje msn ding flikkeren... iemand had me nodig.. ik erop klikken en toen.. WTF!!!!
IK had diezelfde avond iemand mijn nieuwe digitale piano laten zien en WAS DE CAM VERGETEN AF TE SLUITEN!!!! Deze jongen is een goede vriend van me en die heeft dus mogen meegenieten van mijn striptease.. IK SCHAAM ME KAPOT WTF!!!
hier een schreenshot
![]()
Klacht; HOE KOM IK DIT TE BOVEN??!!!