quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil hier twee dingen op zeggen:
1) Ik zou ook alles doen om warm te worden als ik een middag bij Dierenthuis had gelopen met één schouder bloot
2) Ik ben serieus en oprecht reuze benieuwd hoe dat eruit zou zien
[..]
past dat? ongeacht welke koelkast je neemt?quote:
je was ook gezellig!!!quote:
Uhm........quote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
past dat? ongeacht welke koelkast je neemt?
Ik verkeer in de veronderstelling dat het eigenlijk altijd wel zal lukken. Dat vrouwen onderling wel weten wat ze moeten of zo. Maar ik ben toch benieuwdquote:
Als je die kast neemt, maakt het dan uit welke koelkast je neemt? of passen ze alletwee?quote:
Vind je jezelf niet gezellig dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:21 schreef Bamba het volgende:
dat ik dat nog mag horen!haha!!
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verkeer in de veronderstelling dat het eigenlijk altijd wel zal lukken. Dat vrouwen onderling wel weten wat ze moeten of zo. Maar ik ben toch benieuwd
Of zo...
Way to much info en het loopt weer gloeiend uit de hand hier
whehe...
Lijkt mij ook!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verkeer in de veronderstelling dat het eigenlijk altijd wel zal lukken. Dat vrouwen onderling wel weten wat ze moeten of zo. Maar ik ben toch benieuwd
Of zo...
Way to much info en het loopt weer gloeiend uit de hand hier
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:24 schreef ElisaB het volgende:
Wat is Greys stil...
Greys, je zit toch niet stiekem te fappen op Portia he
haha jawel hoor!! Alleen ik weet hoe verlegen ik kan zijn, vooral in groepen. Dus daar moet ik mezelf altijd even overheen zetten .quote:Op zondag 24 januari 2010 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet gezellig dan?
Ik vond het in elk geval stoer dat je bent meegegaan_!
Tepelhaar, gelegenheidslesbo's... en dan ik erbijquote:Op zondag 24 januari 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
Lijkt mij ook!
Gloeiend uit de hand? Hoezo?
Ja, dat heb ik ook. Alleen is er met zoveel diertjes wel een hoop afleiding natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 01:25 schreef Bamba het volgende:
haha jawel hoor!! Alleen ik weet hoe verlegen ik kan zijn, vooral in groepen. Dus daar moet ik mezelf altijd even overheen zetten .
Ik vind het beregezellig!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tepelhaar, gelegenheidslesbo's... en dan ik erbij
Ik geloof nog steeds niet dat jij in het echt schuchter bent!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Alleen is er met zoveel diertjes wel een hoop afleiding natuurlijk
Ik ook hoorquote:
Nou, echt wel. Ik ben eigenlijk een huismusserige eenling. Groepen zijn het over het algemeen niet voor mijquote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat jij in het echt schuchter bent!
daar ben ik ook nog niet helemaal van overtuigdquote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij in het echt schuchter bent!
hahahahaha, dan kan je wel goed toneelspelen!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Nou, echt wel. Ik ben eigenlijk een huismusserige eenling. Groepen zijn het over het algemeen niet voor mij
bij mij hetzelfde. Ik vond het nu wel genoeg geweest en heb mezelf gedwongen om sowieso mee te gaan..stukje zelftherapiequote:Op zondag 24 januari 2010 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Nou, echt wel. Ik ben eigenlijk een huismusserige eenling. Groepen zijn het over het algemeen niet voor mij
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:28 schreef Bamba het volgende:
daar ben ik ook nog niet helemaal van overtuigd
I have my waysquote:Op zondag 24 januari 2010 01:29 schreef tombolafan het volgende:
hahahahaha, dan kan je wel goed toneelspelen!!!!!
Ja... dat is nou nog eens een goeie vraag. Als het Portia is, dan zou het wel eens zo'n beetje klaar moeten zijn. Dus óf ze heeft iets belangrijkers te doen, of ze is in slaap gevallen...quote:Echt he, waar is Greys?
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
I have my ways
[..]
Ja... dat is nou nog eens een goeie vraag. Als het Portia is, dan zou het wel eens zo'n beetje klaar moeten zijn. Dus óf ze heeft iets belangrijkers te doen, of ze is in slaap gevallen...
Ik zou een tafelmodel koelkast nemen, en dan in dat lege stuk onder je aanrechtblad zetten.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:36 schreef P.F het volgende:
Die tafel is er zeg maar al....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zouden die roze blokken de kast en de koelkast zijn..
Die komen dan hiervan in de plaats dan moeten die boxen weg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik geen vriezer hè! En daar moet m'n vaatwasser nogquote:Op zondag 24 januari 2010 01:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou een tafelmodel koelkast nemen, en dan in dat lege stuk onder je aanrechtblad zetten.
Kan je kast niet met zn rug tegen de muur van je badkamer en dan in je slaapdeel?
oh... maar je wilt dus een vriezer, wat is je vraag dan precies aan ons?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen vriezer hè! En daar moet m'n vaatwasser nog
M'n slaapdeel is nu "af" en dat is de enige plek waar mn bed kan..
grote koelkast is niet onhandig vind ik, dus gewoon doenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:43 schreef P.F het volgende:
Nou jaaaa dat zo een grote koelkast onhandig is maar ik wil wel graag een vriezer want geen vriezer is ook onhandig..
t lukt niet...quote:
dat is wel het beste ja...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik geef het op. Kan ook nog dat Greys erin gebleven is
Ik zeg: geen vaatwasser en de koelkast onder het blad
waarom niet dan ?quote:
Ik kom er niet op...quote:
foutmelding?quote:
We zullen het morgen wel horenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:46 schreef tombolafan het volgende:
dat is wel het beste ja...
en Greys slaapt vast... of is met heer G aan het spelen...
ja...quote:
ruig!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...
Ik kijk even of het wel lukt als ik het opnieuw installeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |