waar gaat je kookplaat op?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef P.F het volgende:
I need help!!! Zal ik een tafelmodel koelkast nemen of een tafelmodel koelkast met daaronder een tafelmodel vriezer [dus een heel groot ding]
Ik weet het niet
Van mij wel hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef tombolafan het volgende:
Heel veel, maar ik weet niet of dat hier mag
Egwaarjohquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Bijna elke vrouw zou haast lesbisch worden van Portia denk ik![]()
Slaap lekker. Ik vind het cool dat je erbij was. Ben nog vergeten te vragen of je verlegen was geweestquote:
Wat wil je weten van me...quote:
Of juist wel... dat alleen de "nietjes" het voor haar wel zouden doenquote:EgwaarjohIk ben geen echte denk ik
Ik heb nog eens goed zitten kijken, maar ik geloof niet dat ik er warm voor zou lopenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Bijna elke vrouw zou haast lesbisch worden van Portia denk ik![]()
Dan zou ik die grote nemenquote:
Babbel maar gewoon een eindje voor je uitquote:
Owja, dat kan ook nog ....quote:Of juist wel... dat alleen de "nietjes" het voor haar wel zouden doen
Echt niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog eens goed zitten kijken, maar ik geloof niet dat ik er warm voor zou lopen
Ik wel... puur op fysiek danquote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog eens goed zitten kijken, maar ik geloof niet dat ik er warm voor zou lopen
Als je de koelkast niet nodig hebt om dingen op te zetten, dan zou ik een 3/4 nemen (full size koel en een halfje vriezen); kun je er eventueel altijd de magnetron nog bovenop zettenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef P.F het volgende:
I need help!!! Zal ik een tafelmodel koelkast nemen of een tafelmodel koelkast met daaronder een tafelmodel vriezer [dus een heel groot ding]
Ik weet het niet
je kledingkast kan niet op de plek van de vriezer, je kan moeilijk een kledingkast onder je koelkast doen. Dus die ruimte ben je sowies kwijt. onder-je-bed-bakken nemen en seizoenskleding bij je oudersquote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef P.F het volgende:
Vriezer is wel handig ja
Het enige is dat ik OOK nog een kledingkast wil en mijn huisje is zo klein!!!
:d vast welquote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik vind het cool dat je erbij was. Ben nog vergeten te vragen of je verlegen was geweest
quote:
Onder m'n bed staan al bakken en die zitten vol met schoenenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kledingkast kan niet op de plek van de vriezer, je kan moeilijk een kledingkast onder je koelkast doen. Dus die ruimte ben je sowies kwijt. onder-je-bed-bakken nemen en seizoenskleding bij je ouders![]()
Deze 2 zijn alle 2 gratiez!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je de koelkast niet nodig hebt om dingen op te zetten, dan zou ik een 3/4 nemen (full size koel en een halfje vriezen); kun je er eventueel altijd de magnetron nog bovenop zetten
Ik wil hier twee dingen op zeggen:quote:
Jullie boffen, want ik zou haar waarschijnlijk overslaan. Is de rij voor haar slaapkamerdeur weer eentje korterquote:
Veel meubels nemen met opbergvakken dan...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Onder m'n bed staan al bakken en die zitten vol met schoenen!!
Ik vond je er ontspannen uitzienquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef Bamba het volgende:
:d vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |