Hij blijft er redelijk rustig onderquote:
Hoooooooooo wat jij krijgt hoeven we tog nie allemaal te krijgenquote:
Maar van binnen krijst iequote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij blijft er redelijk rustig onder
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van hem dat ik al 42 minuten op mn handen zit , want ik wil m pakken en hem platzoenen en knuffelen maar hijligt
zo
lekker
te
slapen
![]()
Triest genoeg om bij ons clubje te mogenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx![]()
Serieus, hoe triest ben je als je na middernacht zit te janken omdat je hondje 12 wordt![]()
Wie had het over mijquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooooooo wat jij krijgt hoeven we tog nie allemaal te krijgen![]()
Echt hequote:
quote:
Netjes gededuceerd, erg netjesquote:Op zondag 24 januari 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Jij was toch ook oud?
Als jij t nie hebt dan zal het dus voor de rest van ons ook heus wel meevallen![]()
![]()
* gaat gededuceerd opzoeken in een of ander online woordenboek*quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Netjes gededuceerd, erg netjes
Ik heb er eentjeen die elimineer ik vakkundig als ik 'm spot
misschien houdt ze wel van vlechtjesquote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
OMG, die vrouw die van heel dichtbij d'r harige benen en oksels laat zien.
Hoe langer het wordt, hoe mooier ze het vindt![]()
yayquote:
Ik vind dat ze er vooral een beetje lesbisch uitzietquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik vind die vrouw met die baard niet heel lelijk ofzo...
Daarom kijken de mensen op straat niet gek van haar op denk ik, omdat ze denken dat het een jongen is?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef P.F het volgende:
Als die vrouw met baard lang haar had kon ik haar wel serieus nemen, maar ze heeft ook een mannelijk kapsel
ja, ik zat me net te bedenken dat ik haar niet lelijk vind omdat ik haar in mn hoofd als man zie ofzo...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef P.F het volgende:
Als die vrouw met baard lang haar had kon ik haar wel serieus nemen, maar ze heeft ook een mannelijk kapsel
Vind je?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er vooral een beetje lesbisch uitziet
Bij donkere vrouwen vind je wát passen?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef P.F het volgende:
Bij donkere vrouwen vind ik het wel weer passen, net als een kaal hoofd, geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |