Thnxquote:
Ik vind m lief, en zn fouten neem ik voor lief...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vast, dat vind ik ook, maar sinds wanneer moedig jij het aan dat we geen OP meer doen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
Nou goed, dan doen we vanaf nu helemaal nooit meer een OP.
JE KAN TE VER GAAN OOK!quote:
Ik zie hemquote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JE KAN TE VER GAAN OOK!![]()
Kijk je PM eens!
Dan ben je liefquote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx![]()
Serieus, hoe triest ben je als je na middernacht zit te janken omdat je hondje 12 wordt![]()
Helemaal niet triestquote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx![]()
Serieus, hoe triest ben je als je na middernacht zit te janken omdat je hondje 12 wordt![]()
wiki is weer wegquote:
Behoorlijk triestquote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Thnx![]()
Dan bestaan er vast alsnog pincettenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je oud genoeg wordt, krijg je het van zelf
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je oud genoeg wordt, krijg je het van zelf
ik doe ik alquote:
luchtquote:
Ik heb hem voor de zekerheid in een word document bewaard hoor...quote:
Ik hou zoveel van hem dat ik al 42 minuten op mn handen zit , want ik wil m pakken en hem platzoenen en knuffelen maar hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |