Goed. Druk met van alles en nog wat ... werk, studie, liefdequote:
Je hebt een nieuwe dame gevonden?! Leuk manquote:Op zondag 24 januari 2010 17:57 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goed. Druk met van alles en nog wat ... werk, studie, liefdeen mijn pols gebroken.
Morgen weer foto's maken en nieuw gips erom.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe dame gevonden?! Leuk mandat van je pols wist ik al
. Gaat het herstel een beetje?
Hoelang staat er dan normaal gesproken voorquote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Morgen weer foto's maken en nieuw gips erom.
Nog 5 wekenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang staat er dan normaal gesproken voor
Het goede nieuws: binnenkort wordt Rihanna weer tot bloedens aan toe geslagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, Rihanna dan met haar -ella -ella -elladan heb ik nog 100 keer liever Bløf. Maar goed, ik heb dan ook niks tegen Bløf.
Normale bring it on. Morgen om 09:00 gaan ze weer verder met de zeroes top 1000.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef gerbenp het volgende:
Is dit nog de normale Bring it On, of hoort dit bij de zeroes top 1000?
Erg irritant inderdaad. Snap ook niet helemaal dat ze de afgelopen dagen om 7:00 begonnen en volgende week pas om 09:00.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat ze die lijst steeds onderbreken en niet in 1 stuk doorgaan
beter toch, ik hoef niet 24/7 die matige muziek te horen. Bovendien luister ik 's avonds meer 3fm dan overdag.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat ze die lijst steeds onderbreken en niet in 1 stuk doorgaan
Als ik een kerel was, zou ik haar ook uitnodigen, mooie meidquote:Op zondag 24 januari 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus omdat je in de gemeenteraad gaat kom je in een landelijk radioprogramma?![]()
ja wat voor nut heeft het dan om zo'n lijst uit te zenden? Doe het goed of helemaal niet..quote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
beter toch, ik hoef niet 24/7 die matige muziek te horen. Bovendien luister ik 's avonds meer 3fm dan overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |