Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch andersquote:Op maandag 25 januari 2010 09:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Giel loopt altijd te kutten, lijstje of niet.
Nah hij wordt even gemutequote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zit er dan ook echt een bliepje in? Of zeggen ze freaking'
Ah oke, op die fiets.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch anders). Vandaar mijn vermoedens
Zo deed Giel in de Freaknacht afgelopen vrijdagnacht ook al. Zal wel gewoon een wat apart humeur hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch anders). Vandaar mijn vermoedens
+ Metropole Orkestquote:
2x 013 geweest met WTquote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
+ Metropole Orkestdat was echt gruwelijk vet
![]()
Net als de Try Out in 013
Echt tof iddquote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
+ Metropole Orkestdat was echt gruwelijk vet
![]()
Net als de Try Out in 013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stenders en Annemieke in het huisquote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij loopt er iemand te kutten met kabeltjes in de studio, want de webcams staan op zwart.
Best ok, maar wel gruwelijk overschat in deze lijst hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |